Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    acceptabelt - det er nok prisen. Held og lykke til den lille schnautzer:-)
    hvis det er det der er aftalt, så er det jo sådan det er. Jeg synes nu stadig det er forholdsvis billigt for vores måske mest værdifulde spiller i denne sæson, vores indpisker og BLODHUND. Held og lykke til ham, jeg kommer til at savne ham og hans fantastiske attitude 👍🏻
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      ubekræftede forlydender bringes i dag i avisen om at Spellman på et tidspunkt har accepteret en lønnedgang for at sikre at han ville kunne blive solgt for 150000 euro (1 mill) i så fald har OB tjent 1 mill+ den sparede lønudgift.....puuuha
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Det ville ligne JH at lave så fin en handel

        Comment


          Danish Viking

          http://www.bold.dk/nyt/spelmann-jeg-...-danish-viking

          Comment


            Han er jo også bare en helt fantastisk kriger. Jeg synes lidt at han er indbegrebet af, at selvom man måske er den bedste og mest tekniske fodboldspiller, så kan attitude, vilje og ærgerrighed gøre at man sagtens kan komme langt både som fodboldspiller og generelt menneske.
            Jeg ønsker ham al held og lykke i det tyrkiske, og håber at han viser det sammen der, som han har præsteret i OB de seneste par sæsoner og tiden forinden i Horsens.

            Comment


              Et stort held og lykke og tak for en fantastisk indsats i OB skal der lyde her fra mig til Spelmann!
              Sådanne spillere kan man ikke få nok af! Tak!

              Når dét så er sagt, så er jeg ikke helt sikker på, at jeg forstår Spelmanns valg af klub. Måske det blot bunder i min uvidenhed omkring hans kommende klub (som jeg for længst har opgivet at udtale og stave til). Vi har efterhånden bare set/hørt SÅ mange historier om de tyrkiske klubber, der ikke lige ligger i toppen af ligaen. Manglende lønudbetalinger osv....ganske som vi af og til hører det fra Grækenland. Jeg håber virkelig for Spelmann, at hans agent har gjort et godt forarbejde og sikret sig, at den kommende klub ikke er en af dem, hvor der er en masse rod, for det fortjener han ikke. Han har sukket efter et eventyr i flere år efterhånden, og det får han nu. Håber det bliver et godt et af slagsen.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Et stort held og lykke og tak for en fantastisk indsats i OB skal der lyde her fra mig til Spelmann!
                Sådanne spillere kan man ikke få nok af! Tak!

                Når dét så er sagt, så er jeg ikke helt sikker på, at jeg forstår Spelmanns valg af klub. Måske det blot bunder i min uvidenhed omkring hans kommende klub (som jeg for længst har opgivet at udtale og stave til). Vi har efterhånden bare set/hørt SÅ mange historier om de tyrkiske klubber, der ikke lige ligger i toppen af ligaen. Manglende lønudbetalinger osv....ganske som vi af og til hører det fra Grækenland. Jeg håber virkelig for Spelmann, at hans agent har gjort et godt forarbejde og sikret sig, at den kommende klub ikke er en af dem, hvor der er en masse rod, for det fortjener han ikke. Han har sukket efter et eventyr i flere år efterhånden, og det får han nu. Håber det bliver et godt et af slagsen.
                Jeg kender ikke meget om tyrkisk fodbold, så jeg spørgte en tyrkisk ven om det. Han fortalte mig at Genclerbirgli er en god og solid ledet klub i Tyrkiet. Han sagde, at klubben bliver betragtet som præsentabel og et godt eksempel under de tyrkisk midt-klubber.
                Håber for MS at min ven har ret.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Jeg kender ikke meget om tyrkisk fodbold, så jeg spørgte en tyrkisk ven om det. Han fortalte mig at Genclerbirgli er en god og solid ledet klub i Tyrkiet. Han sagde, at klubben bliver betragtet som præsentabel og et godt eksempel under de tyrkisk midt-klubber.
                  Håber for MS at min ven har ret.
                  Det lyder godt!
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Tak til Spelmann for at redde os når det stod værst til denne sæson. Du gik forrest da alle tvivlede - en sand kriger.

                    Comment


                      Ifølge deres nyhedsite har vi fået 400.000 Euro, små 3 mio. hvor AC har en videresalgsklausul, som de ren og skær gætter på er 10 %...
                      Vi skulle have giver 1.75 mio. da vi hentede ham, ifølge HSFO...

                      http://www.achorsensfan.dk/index.php...sens&Itemid=71
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Ifølge deres nyhedsite har vi fået 400.000 Euro, små 3 mio. hvor AC har en videresalgsklausul, som de ren og skær gætter på er 10 %...
                        Vi skulle have giver 1.75 mio. da vi hentede ham, ifølge HSFO...

                        http://www.achorsensfan.dk/index.php...sens&Itemid=71
                        Ja ja. Ikke det vilde beløb men okay vel

                        Comment


                          En update fra Spelmann

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle...ur-af-de-store

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Podolski og Sneijder skal smage "dansk kød". ;-) Det er sådan en indstilling vi har brug for i dansk fodbold; og i OB igen. Modstanderne skal smage "fynsk kød", og det i en fart!

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              lyder til det trods alt går ok for ham - han havde sgu om nogen fortjent en udlandstur. Synd at de skifter træneren så hurtigt, men mon ikke han får fightet sig tilbage på holdet - alt andet ville ligne ham dårligt

                              Comment


                                Spelmann skal igen have ny træner

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...idt-et-cirkus/

                                Comment

                                Working...
                                X