Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    av for satan.....det var sgutte så godt
    Nope. Hvor lang tid plejer en fibersprængning at tage?

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Nope. Hvor lang tid plejer en fibersprængning at tage?
      plejer de ikke at sige et par uger....mener jeg, er det tilfældet så er han færdig for sæsonnen

      Comment


        #78
        Well .. Så får vi testet hvad holdet kan uden ham i forhold til næste sæson ... Hvad mon det betyder for et evt salg?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          plejer de ikke at sige et par uger....mener jeg, er det tilfældet så er han færdig for sæsonnen
          1 måned - mindst. Hvis man starter for tidligt, så kommer den igen og igen og igen. Et eksempel er Nikolaj Jørgensen i FCK.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            1 måned - mindst. Hvis man starter for tidligt, så kommer den igen og igen og igen. Et eksempel er Nikolaj Jørgensen i FCK.
            ok - men i dette tilfælde er det jo så lidt ligegyldigt - 14 eller 1 måned, manden er færdig for sæsonnen

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Og skal det blive bedre skal vi forstærkes - med VFF og AGF på vej op - vil umiddelbart mene de ser noget mere solide ud end SIF og FCV, så tror ikke det bliver lettere at overleve næste sæson.

              Jeg ser meget gerne Dalgaard tilknyttet....så mange kampe på holdet har han jo ikke fået endnu så det bliver da helt sikkert bedre. Men om vi kan klare en sådan økonomisk? Det er jeg mere i tvivl om.

              Zohore håber jeg da også på vi kan tilknytte på en længere aftale tror det vil gøre ham godt med noget stabilitet og knap så megen flytten rundt.

              Skogseid.....syntes det ser bedre ud når han er i højre side, forstår simpelthen ikke hvorfor han skulle på vb. Men nej han har på ingen måde overbevist.
              Håber bestemt Zohore er fortid lige så snart kontrakten udløber .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Håber bestemt Zohore er fortid lige så snart kontrakten udløber .
                Det håber jeg både ham og Skogseid er, Dalgaard er jeg mere i tvivl om.
                Dog er Dalgaard udelukkende dømt på fordums styrke, synes ikke han har har leveret i Odense.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                  Det håber jeg både ham og Skogseid er, Dalgaard er jeg mere i tvivl om.
                  Dog er Dalgaard udelukkende dømt på fordums styrke, synes ikke han har har leveret i Odense.
                  Helt enig . Dalgaard kan blive bedre med spilletid og anderledes spillestil imo .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Well .. Så får vi testet hvad holdet kan uden ham i forhold til næste sæson ... Hvad mon det betyder for et evt salg?
                    Bliver en glimrende test for holdet - håber de rejser sig og finder det som spelmann normalt bringer til holdet. I forhold til et evt. salg tror jeg ikke det betyder noget - det er stadig kun en fiberspringning, og så længe han ikke kommer i kamp resten af sæsonen har det ingen indflydelse på opstarten til næste sæson - hvem han så end spiller for til den tid.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      1 måned - mindst. Hvis man starter for tidligt, så kommer den igen og igen og igen. Et eksempel er Nikolaj Jørgensen i FCK.
                      Okay. Så kan han lige så godt gå på ferie og være klar til opstarten. Hvis han bliver solgt bliver det alligevel nok sidst i Aug og der har vi jo spillet en del kampe inden

                      Comment


                        #86
                        JH kender til Spelmann's planer

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...s-udlandsdroem

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Dem tror jeg han har kendt siden AC tiden...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Helt enig . Dalgaard kan blive bedre med spilletid og anderledes spillestil imo .
                            Jeg vil mene, at han skal blive en hel del bedre for at han er interessant. KZ kæmper mere for holdet, men laver ingen mål. Dalgaard er sku noget lad at se på - lidt som en hvid udgave af PU, bare langsommere og dårligere.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Jeg vil mene, at han skal blive en hel del bedre for at han er interessant. KZ kæmper mere for holdet, men laver ingen mål. Dalgaard er sku noget lad at se på - lidt som en hvid udgave af PU, bare langsommere og dårligere.
                              Det der med at han kæmper for holdet kan jeg altså ikke se igår. Dalgaard arbejde mindst lige så meget som KZ da han kom ind.
                              Det siger dog ikke meget

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Jeg vil mene, at han skal blive en hel del bedre for at han er interessant. KZ kæmper mere for holdet, men laver ingen mål. Dalgaard er sku noget lad at se på - lidt som en hvid udgave af PU, bare langsommere og dårligere.
                                Tja og Zohore er en mørk udgave af Bengt Setternæs ;-) ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X