Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Martin Spelmann

    Her er lidt fra vores hårde hund på midtbanen

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rliga-spillere

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Her er lidt fra vores hårde hund på midtbanen

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rliga-spillere
    Han er et svin. Men han er vores svin. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg var klar til nærmest at slå ham ihjel efter pokalkampen mod Horsens. Jeg tror aldrig jeg har sagt så mange grimme ting om en fodboldspiller nogensinde som jeg gjorde den dag.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Han er et svin. Men han er vores svin. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg var klar til nærmest at slå ham ihjel efter pokalkampen mod Horsens. Jeg tror aldrig jeg har sagt så mange grimme ting om en fodboldspiller nogensinde som jeg gjorde den dag.
      Hovedet på sømmet: Han er VORES svin

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Han er et svin. Men han er vores svin. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg var klar til nærmest at slå ham ihjel efter pokalkampen mod Horsens. Jeg tror aldrig jeg har sagt så mange grimme ting om en fodboldspiller nogensinde som jeg gjorde den dag.
        præcis - og vi manglede i den grad et svin/en kriger i truppen. En af de bedste signings længe

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          præcis - og vi manglede i den grad et svin/en kriger i truppen. En af de bedste signings længe
          Helt enig.. En rigtig Gravesen type som er vigtig på alle hold..
          men han er kun den næstbedste signing længe.. Jesper Hansen ser efterhånden ud til at være den bedste

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Han er et svin. Men han er vores svin. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg var klar til nærmest at slå ham ihjel efter pokalkampen mod Horsens. Jeg tror aldrig jeg har sagt så mange grimme ting om en fodboldspiller nogensinde som jeg gjorde den dag.
            Haha. Frit efter, var det ikke Richard Nixon?

            Comment


              #7
              Lidt fra Spel

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...men-ikke-krise

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                tja manden har jo ret - det er ikke krise endnu, men måden kampene er tabt sammeholdt med hvad vi har set de sidste par sæsonner, det giver altså mig mere end bekymrede miner.

                Og så irretere det mig noget så grufuldt at de skal tabe indtil flere kampe før de "forstår alvoren..." hvad med for fanden at gå på banen til den nye sæson for at vinde og lægge positivt fra land? sgu da ingen grund til at rode os selv ind i den gang rod en nedrykningskamp let kan blive....

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  tja manden har jo ret - det er ikke krise endnu, men måden kampene er tabt sammeholdt med hvad vi har set de sidste par sæsonner, det giver altså mig mere end bekymrede miner.

                  Og så irretere det mig noget så grufuldt at de skal tabe indtil flere kampe før de "forstår alvoren..." hvad med for fanden at gå på banen til den nye sæson for at vinde og lægge positivt fra land? sgu da ingen grund til at rode os selv ind i den gang rod en nedrykningskamp let kan blive....
                  Spelmann er den eneste der viser attetude. Holdet burde have forstået alvoren sidste sæson. Det er skrevet mange gange på forum, men de sidste 2 kampe har været en skandale.
                  Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                    Spelmann er den eneste der viser attetude. Holdet burde have forstået alvoren sidste sæson. Det er skrevet mange gange på forum, men de sidste 2 kampe har været en skandale.
                    Jeg ville bare være gladere for at han viste den attitude på banen, fremfor i medierne...
                    Så ikke mange (læs: nogen) tacklinger fra Spelmann i Slagelse...

                    Comment


                      #11
                      Han skal tilbage på midten istedet for Schoop, så vi kan få nogle taklinger på modstanderen over en større radius.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Han skal tilbage på midten istedet for Schoop, så vi kan få nogle taklinger på modstanderen over en større radius.
                        Nja... Uden Schoop på midtbanen er det svært at se hvor kreativiteten og det uventede skal komme fra... Men ja, hellere Spelmann på midten end O'Brien...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Nja... Uden Schoop på midtbanen er det svært at se hvor kreativiteten og det uventede skal komme fra... Men ja, hellere Spelmann på midten end O'Brien...
                          Azer?

                          hellere ham end schoop

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Nja... Uden Schoop på midtbanen er det svært at se hvor kreativiteten og det uventede skal komme fra... Men ja, hellere Spelmann på midten end O'Brien...
                            Så meget kreativitet kommer Schoop altså heller ikke med ... det er mere til siden og helst til Falk eller bagud når han har bolden ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Så meget kreativitet kommer Schoop altså heller ikke med ... det er mere til siden og helst til Falk eller bagud når han har bolden ..
                              Jeg indrømmer gerne at jeg godt kan lide Schoop, og generelt synes han bliver kritiseret mere end han burde... Og at jeg synes hans blik for spillet og fremadrettede stikninger er bedre end de andre vi har til pladsen... Når det er sagt, har han bestemt også mangler, men imo opvejes disse af hans forcer. Azer SER dog bestemt også interessant ud, og jeg glæder mig til han er skadesfri igen...

                              Comment

                              Working...
                              X