Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    men det har vi jo vidst længe - jeg håber og håber da virkeligt også på noget mere - men alt hvad vi har set so far indikere jo i den grad at der skæres ind til benet.
    - Og så bliver der næppe hentet større navne ind på dyre kontrakter.
    Omvendt kan det jo stadig tænkes det er som forstærkninger til bredden de hentes....det bliver ihvertfald spændende, men umiddelbart vil jeg tro vi går endnu en sæson i den nederste halvdel i møde
    Det har vi, men synes nu alligevel godt man kunne håbe på mere (selvom det er uklart hvilken rolle de evt. kommer i).

    Og selvom det så er niveauet vil jeg mene, at man godt kunne finde spillere på det niveau der passer bare lidt til vores spillestil. Kryger kan jeg måske se lidt idé i - men hvis det passer med Bozga bliver jeg sgu lidt bange.

    Comment


      Kunne det tænkes at JH bare har et budget til lad os sige 5 spillere..
      X antal lønkroner og X antal til transfer..

      At manden "sparer" op til et par kanoner..
      Sparer lidt på gyngen for at have til karusselen så at sige

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kunne det tænkes at JH bare har et budget til lad os sige 5 spillere..
        X antal lønkroner og X antal til transfer..

        At manden "sparer" op til et par kanoner..
        Sparer lidt på gyngen for at have til karusselen så at sige
        Altså JH har jo et budget som han skal overholde. Jeg tvivler dog på, at det er fastlagt at det er til præcis fem spillere. Men det er da klart, at hvis han bruger mindre penge et sted vil han have flere penge han potentielt kan bruge et andet sted :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Det har vi, men synes nu alligevel godt man kunne håbe på mere (selvom det er uklart hvilken rolle de evt. kommer i).

          Og selvom det så er niveauet vil jeg mene, at man godt kunne finde spillere på det niveau der passer bare lidt til vores spillestil. Kryger kan jeg måske se lidt idé i - men hvis det passer med Bozga bliver jeg sgu lidt bange.
          ikke at jeg skal forsvare Bozga da jeg ikke har lagt mærke til ham sidste år men FCV indkasserede altså kun 4 mål mere end FCK og Aab.
          det har han vel haft en andel i

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Altså JH har jo et budget som han skal overholde. Jeg tvivler dog på, at det er fastlagt at det er til præcis fem spillere. Men det er da klart, at hvis han bruger mindre penge et sted vil han have flere penge han potentielt kan bruge et andet sted :-)
            det er jo det jeg mener

            eller rettere sagt: klamrer mit håb til

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Ja puha.

              Kryger er ikke ligefrem den spiller jeg har drømt om. Han har klart nogle egenskaber som vi mangler på holdet, men spillemæssigt passer han vel ikke rigtig til den måde vi gerne vil spille. Det afhænger af hvad vi vil med ham. Hvis vi mener han kan overtage højre back er det vel ikke helt dumt (selvom det ikke særlig langsigtet). Men under alle omstændigheder er han en spiller JH kender godt. Man ved hvad man får og han kan bruges på stort set alle pladser. Det er altid godt at have den type spiller - men har svært ved at se vi mangler det så meget, at vi vil købe ham fri.

              Bozga har godt nok heller ikke imponeret mig. Et stort lokum, der vinder stort set alt i luften men har problemer med stort set alt andet. Han har passet godt i FCV der står så lavt, men det er trods alt noget andet for os. Og han er også 30 år.

              Hmmmmm.....

              (Var bold.dk ikke også dem der var først ude med meldingen om Spelmann til OB?)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kunne det tænkes at JH bare har et budget til lad os sige 5 spillere..
                X antal lønkroner og X antal til transfer..

                At manden "sparer" op til et par kanoner..
                Sparer lidt på gyngen for at have til karusselen så at sige
                Det kan sagtens tænkes. Og når det så er sagt så ser jeg personligt hellere spillere som Kryger og Bozga i OB end eksempelvis Skoubo og AMC. Spillemæssigt mener jeg heller ikke vi mister noget på det "bytte", tværtimod. De er begge spillere med nogle åbenlyse spidskompetencer som samtidig ikke vil havenogen stjernenykker.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Det har vi, men synes nu alligevel godt man kunne håbe på mere (selvom det er uklart hvilken rolle de evt. kommer i).

                  Og selvom det så er niveauet vil jeg mene, at man godt kunne finde spillere på det niveau der passer bare lidt til vores spillestil. Kryger kan jeg måske se lidt idé i - men hvis det passer med Bozga bliver jeg sgu lidt bange.
                  helt enig - det gør jeg skam også.

                  alderen alene gør det selvfølgelig ikke men jeg havde nok håbet på nogle 25+ spillere frem for 30+

                  hvorvidt de passer ind...bumbum men kryger husker jeg da ihvertfald som en stor spiller der om ikke andet vil kunne tilføre noget fysik og trussel i hovedspillet (hvis vi ser ham som angriber, hvad jeg formoder) nogle der snakker om ham som ny hb - og er det dertil så fatter jeg ingenting mere.

                  Comment


                    Ronnie solgt til guingamp

                    http://www.bold.dk/nyt/Guingamp-henter-Ronnie-Schwartz

                    så går de nok efter Dalgaard eller PM

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      ikke at jeg skal forsvare Bozga da jeg ikke har lagt mærke til ham sidste år men FCV indkasserede altså kun 4 mål mere end FCK og Aab.
                      det har han vel haft en andel i
                      Det har han, men FCV har også stået meget defensivt stort set hele sæsonen. De har/havde mange spillere i defensiven som var stærke i duellerne (og især i luftspillet). Derfor kunne de drage fordel af at stå langt tilbage og cleare boldene i eget felt. Men en spiller som Bozga er langt svagere når han bliver "tvunget" længere frem på banen (som han vil i OB) og modstanderne kan spille i ryggen på ham.

                      Der er stor forskel og det er et klassisk problem.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ronnie solgt til guingamp

                        http://www.bold.dk/nyt/Guingamp-henter-Ronnie-Schwartz

                        så går de nok efter Dalgaard eller PM
                        Ja - desværre. Det må formodes, at de der har flere penge end vi har. So - bestcase?: hvis Randers får Dalgaard, går vi efter PM (og omvendt).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Det har han, men FCV har også stået meget defensivt stort set hele sæsonen. De har/havde mange spillere i defensiven som var stærke i duellerne (og især i luftspillet). Derfor kunne de drage fordel af at stå langt tilbage og cleare boldene i eget felt. Men en spiller som Bozga er langt svagere når han bliver "tvunget" længere frem på banen (som han vil i OB) og modstanderne kan spille i ryggen på ham.

                          Der er stor forskel og det er et klassisk problem.
                          Nu skal han så også lige slå KL og DH af

                          Comment


                            Nu er der jo andre end Dalgaard og PM... Top-10 på topscorer listen i 1 Division, har alle kontraktudløb indenfor ét år(med forbehold for en enkelt kan have forlænget, ud over Kryger, der i øvrigt har 12 kasser kontoen...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              OB har tilbage til hans tid i Svendborg været interesseret i ham, men han valgte Esbjerg, da OB dengang ikke var et godt sted for unge spillere.

                              Jeg har set ham spille kant og hængende angriber for Horsens. Han har faktisk en rigtig god sparketeknik og har jo vist sig pænt målfarlig. Som hængende angriber kan jeg godt se ham spille en rolle på OBs hold - og på dødbolde er han også et våben.

                              Lad os håbe, at han er første spiller, der skal hentes, ud af en liste på 3-4 stykker. Kommer han til at være eneste eller halvdelen af vores indkøb, så ser det sgu tyndt ud.

                              Men lad nu være med at afskrive ham på forhånd. Der kan måske være ham tiltænkt en taktisk rolle, hvor han ikke skal være stamspiller, men en type, der kan bruges som starter i nogle kampe mod hold, hvor han som type passer godt ind.

                              EDIT: Det sidste stemmer godt overens med hans stats: http://www.superstats.dk/spillere/sp...alltime?id=891

                              Han har aldrig været en spiller, der spiller samtlige kampe som sikker starter. Han er et taktisk kort, der bruges til de rette kampe og som indskifter.
                              Last edited by Hanz; 11-06-2014, 10:03.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ronnie solgt til guingamp

                                http://www.bold.dk/nyt/Guingamp-henter-Ronnie-Schwartz

                                så går de nok efter Dalgaard eller PM
                                Jeg vil mene at RFC skal købe Kryger...... men de skal fandme skynde sig !!

                                Comment

                                Working...
                                X