Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Synd det ikke er Marxen vi kigger på i horsens..
    Ja det havde også givet mere mening

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kunne jo måske være at der var en klausul om superliga..
      eller de skal spare penge og lavede en gentlemens aftale om fri transfer hvis de ikke rykkede op
      Jo det kunne være mange ting, men underligt at det så ikke er med i historien. Sådan noget plejer journalisterne at være gode til at få med i deres breaking news
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Interessant med Lasse Kryger. Hvis han er tiltænkt en rolle som allround/backup, så synes jeg det er en fantastisk idé.
        Vi har netop mistet Djeppe, som havde vildskaben/højden i feltet i modsætning til Skoubo, Bodul, Mos, Kadrii og Falk. Den rolle kan en 31årig fynbo med erfaring vel sagtens udfylde?
        Hvis han oveni kan konkurrere/agere backup på backpladsen og højre/venstre midt, vil det give god mening.

        En billig og stabil spiller, der kender sin plads og kan bruges flere steder synes har sin berettigelse i vores trup - såfremt han er tiltænkt en backup/bredde rolle (og er billig...)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
          Tyder på at der ryger en fløjspiller i vinduet....
          hvad tyder på det?
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Jo det kunne være mange ting, men underligt at det så ikke er med i historien. Sådan noget plejer journalisterne at være gode til at få med i deres breaking news
            Mon ikke at det kommer i deres artikel når skiftet sker officielt idag

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
              Interessant med Lasse Kryger. Hvis han er tiltænkt en rolle som allround/backup, så synes jeg det er en fantastisk idé.
              Vi har netop mistet Djeppe, som havde vildskaben/højden i feltet i modsætning til Skoubo, Bodul, Mos, Kadrii og Falk. Den rolle kan en 31årig fynbo med erfaring vel sagtens udfylde?
              Hvis han oveni kan konkurrere/agere backup på backpladsen og højre/venstre midt, vil det give god mening.

              En billig og stabil spiller, der kender sin plads og kan bruges flere steder synes har sin berettigelse i vores trup - såfremt han er tiltænkt en backup/bredde rolle (og er billig...)
              kan heller ikke se ham som andet en HB eller backup på forskellige pladser

              Comment


                WTF???
                Det bliver en lang og tung sæson!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                  Hvis det er en and - kan det så tænkes at det bold.dk har opfanget er at OB kigger på/forhandler med en horsens spiller, og derfra har spekuleret i hvem det?
                  I så fald, så må/kan en anden spiller være målet?
                  Eller også har journalisten bare tænkt at vores sportsdirektør kom fra horsens, så finder vi et eller andet hurtigt vi kan sende i trykken.
                  Det er ikke tilfældet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Jeg har hørt, at vi er tæt på to spillere. Bozga er den ene, og, hold nu fast, Lasse Kryger (!!!) er den anden. Er der nogen der har hørt noget lignende? Kilden er troværdig, og den samme, som jeg kaldte Spelmann på baggrund af sidste sommer og som jeg kunne afkræfte Bo Henriksen som ny træner med. Om tæt på også betyder indkøb af de to, må tiden vise.

                    Personligt håber jeg det ikke.
                    hvis din kilde har ret omkring Kryger kan det vel tænkes at ham Bozga også er på vej.
                    nogen der har info på ham eller hans fulde navn så man kan komme igang med lidt research

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Det er ikke tilfældet.
                      Jeg har også fuld tiltro til at den er god nok

                      Comment


                        Er det ham fra Vestsjælland?????

                        http://en.wikipedia.org/wiki/Jean-Claude_Bozga

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          hvad tyder på det?
                          Det giver vel sig selv når vi køber ind til pladser som vi er dækket godt ind på, at der er afgange på vej... eller var du bare sarkastisk?
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                          JM Barometer 1
                          2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            Så håber jeg godt nok der blev lavet en klausul om suppe bold i hans kontrakt da den blev lavet tilbage i december, jeg vil være ked af at skulle slippe alt for mange mønter for en 31-32 årig fra 1. div. som har en 2 årig kontrakt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Er det ham fra Vestsjælland?????


                              http://en.wikipedia.org/wiki/Jean-Claude_Bozga
                              Det er det nemlig, og jeg så ham, da OB gæstede FCV for et par måneder siden. :)
                              Han er høj, hurtig og han lavede ikke en sidste fejl i hele kampen!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                                Det er det nemlig, og jeg så ham, da OB gæstede FCV for et par måneder siden. :)
                                Han er høj, hurtig og han lavede ikke en sidste fejl i hele kampen!
                                Og hvad skulle få ham til at spille i OB fremfor FCV??

                                Comment

                                Working...
                                X