Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og hvad skulle få ham til at spille i OB fremfor FCV??
    Det aner jeg ikke...
    Måske nye udfordringer, træt af klubben??

    Comment


      Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
      Det aner jeg ikke...
      Måske nye udfordringer, træt af klubben??
      Det må det være. Tvivler på at vi kan tilbyde noget økonomisk de ikke kan..
      spiller han højre eller venstre back?

      Comment


        Trist og lidt skræmmende et eller andet sted, at det er hylden med spillere som Kryger og Bozga, hvor man kigger på "forstærkninger" (Ingen af de to vil forstærke andet end lidt på bredden). Desværre bare endnu et vidnesbyrd om, at OBs tilstand som Top 6 hold i Danmark er long gone.

        Et køb af Kryger ser jeg ikke den store fidus i andet end, at han vil give os lidt styrke på dødbolde.

        Et køb af Bozga derimod grænser til det forrykte. Nu har vi spillet med et shaky forsvar i 3-4 sæsoner snart, hvis man tror at Bozga vil gør det forsvar mere driftsikkert, tager man i den grad fejl. Jeg tror ikke manden ved, hvad han render rundt og laver halvdelen af tiden, når han spiller. Manden har åbenlyst nogle kvaliteter i duelspillet, men en midterforsvar der ind i mellem synes, at han skal forsøge udefra fra 40-45 meter, eller som pludselig vælger at flytte bolden i et kamikazeløb 30 meter fremad i fuld sprint, som en af holdets bagerste, sådan en type har vi bare slet slet ikke brug for for.

        Ove P havde sine kvaler med at tøjle ham og, har også flået ham ud i en kamp, hvor han bare ikke ville stoppe med at drible rundt nede i forsvaret. Han har fungeret i Vestsjælland, hvor han er kommet ind i en bundsolid og kompakt defensiv akse, hvor han har kunne leve på sine spidskompetencer, og man har kunne se igennem fingre med det lejlighedsvise hjerneblødninger. Sæt ham ind i det OB-forsvar, og vi kommer til at sejle endnu mere defensivt end i forvejen.

        Forstår ikke at man ikke kigger i retning af Lasse Nielsen og Michael Christensen i FCV i stedet. Ingen af dem er gudsbenåede talenter, men de gør begge, hvad de får besked på, og roder sig ikke ud i noget uden for deres komfort-zone. Det er sådanne typer vi har brug for, hvis forsvaret skal opnå nogen form for stabilitet. Ikke tikkende bomber som Bozga.

        Comment


          Jeg vil heller ikke være helt tilfreds, hvis det er Bozga og Kryger der bliver præsenteret. Kryger er som jeg ser det kant, og han er ikke manden som kan gå ind og erstatte hverken Falk eller Emil. Men det vil sikkert passe fint ind i Troels Bechs filosofi, med en kant der kan rokeres ned på backen.

          Jeg håber der er råd til spillere med et højere niveau og at ledelsen kan se, at det ikke er de oven nævnte der bringer os i den øvre del af tabellen. Ambitionerne skal være større.
          Last edited by sinus; 11-06-2014, 08:22.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
            Det giver vel sig selv når vi køber ind til pladser som vi er dækket godt ind på, at der er afgange på vej... eller var du bare sarkastisk?
            Nej nej der var ingen sarkasme gemt i spørgsmålet Vi har jo handlet ind til fløjen - Lucas Jensen - så det er derfor jeg ikke synes det er så oplagt. Thomsen og Desler kan også spille fløj og så ved jeg ikke lige med Greve om han kan. Jeg ved godt at vi ikke kan klare os med unge spillere alene, men fløjen er vel ikke lige der det halter mest når det gælder indkøb. Heller ikke selvom Emil eller Falk skulle forsvinde i dette vindue.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              Jeg vil heller ikke være helt tilfreds, hvis det er Bozga og Kryger der bliver præsenteret. Kryger er som jeg ser det kant, og han er ikke manden som kan gå ind og erstatte hverken Falk eller Emil. Men det vil sikkert passe fint ind i Troels Bechs filosofi, med en kant der kan rokeres ned på backen.

              Jeg håber der er råd til spillere med et højere niveau og at ledelsen kan se, at det ikke er de spillere der bringer os i den øvre del af tabellen. Ambitionerne skal være større.
              Jeg er helt enig. Jeg tvivler også på, at det er de eneste tilgange til sommer. Nu skal de så også lige skrive under først, men vi er angiveligt (meget) tæt på begge to.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Jeg er helt enig. Jeg tvivler også på, at det er de eneste tilgange til sommer. Nu skal de så også lige skrive under først, men vi er angiveligt (meget) tæt på begge to.
                Så der kunne ske noget i dag?

                Comment


                  Nu erfarer Sport Fyens' kilder også:

                  http://www.fyens.dk/Sport/OB-taet-pa...rtikel/2522961

                  Lasse Kryger er godt nok noget af et sats. Scorer rigtig mange mål alá Jonas Borring på løb fra kant ind i feltet, og så på dødbolde(med hovedet). Han er altså lidt en kopi af HHA.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så der kunne ske noget i dag?
                    Det kan jeg desværre ikke svare kvalificeret på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Nu erfarer Sport Fyens' kilder også:

                      http://www.fyens.dk/Sport/OB-taet-pa...rtikel/2522961

                      Lasse Kryger er godt nok noget af et sats. Scorer rigtig mange mål alá Jonas Borring på løb fra kant ind i feltet, og så på dødbolde(med hovedet). Han er altså lidt en kopi af HHA.
                      Mon ikke at han har "erfaret" det fra bold.dk's artikel og har været her inde og lure...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Det kan jeg desværre ikke svare kvalificeret på.
                        Fair nok

                        Comment


                          Kryger? Bozga? OK, vi mangler fysisk styrke og pondus på dødbolde, og her kan begge to bidrage. Begge to må også være ok billige. Men teknisk er de godt nok et skridt ned. Hm, det er nye tider.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Kryger? Bozga? OK, vi mangler fysisk styrke og pondus på dødbolde, og her kan begge to bidrage. Begge to må også være ok billige. Men teknisk er de godt nok et skridt ned. Hm, det er nye tider.
                            hvis Bozga er et skridt ned fra AMC på teknikken ser det godt nok skidt ud

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Jeg har hørt, at vi er tæt på to spillere. Bozga er den ene, og, hold nu fast, Lasse Kryger (!!!) er den anden. Er der nogen der har hørt noget lignende? Kilden er troværdig, og den samme, som jeg kaldte Spelmann på baggrund af sidste sommer og som jeg kunne afkræfte Bo Henriksen som ny træner med. Om tæt på også betyder indkøb af de to, må tiden vise.

                              Personligt håber jeg det ikke.
                              Ja puha.

                              Kryger er ikke ligefrem den spiller jeg har drømt om. Han har klart nogle egenskaber som vi mangler på holdet, men spillemæssigt passer han vel ikke rigtig til den måde vi gerne vil spille. Det afhænger af hvad vi vil med ham. Hvis vi mener han kan overtage højre back er det vel ikke helt dumt (selvom det ikke særlig langsigtet). Men under alle omstændigheder er han en spiller JH kender godt. Man ved hvad man får og han kan bruges på stort set alle pladser. Det er altid godt at have den type spiller - men har svært ved at se vi mangler det så meget, at vi vil købe ham fri.

                              Bozga har godt nok heller ikke imponeret mig. Et stort lokum, der vinder stort set alt i luften men har problemer med stort set alt andet. Han har passet godt i FCV der står så lavt, men det er trods alt noget andet for os. Og han er også 30 år.

                              Hmmmmm.....

                              (Var bold.dk ikke også dem der var først ude med meldingen om Spelmann til OB?)
                              Last edited by Agbre; 11-06-2014, 08:53.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Kryger? Bozga? OK, vi mangler fysisk styrke og pondus på dødbolde, og her kan begge to bidrage. Begge to må også være ok billige. Men teknisk er de godt nok et skridt ned. Hm, det er nye tider.
                                men det har vi jo vidst længe - jeg håber og håber da virkeligt også på noget mere - men alt hvad vi har set so far indikere jo i den grad at der skæres ind til benet.
                                - Og så bliver der næppe hentet større navne ind på dyre kontrakter.
                                Omvendt kan det jo stadig tænkes det er som forstærkninger til bredden de hentes....det bliver ihvertfald spændende, men umiddelbart vil jeg tro vi går endnu en sæson i den nederste halvdel i møde

                                Comment

                                Working...
                                X