Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
    Jeg tror slet ikke OB ved hvad timing! Og der skal fandme andet end fakler og høtyve frem hvis det sker!
    Tør næsten ikke at spørge hvad der ellers skal "frem" hvis det er

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg holder på de 5 mill + MP
      Vi skal ikke udskifte en primadonna spiller med en anden - de ødelægger holdmoralen!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Vi skal ikke udskifte en primadonna spiller med en anden - de ødelægger holdmoralen!
        Er vi sikker på at han stadig er det?
        Kunne jo være at han har lært lidt i livet og er blevet ældre.

        Og desuden kender TB ham jo

        Comment


          Primadonna eller ej så ville marvin p stadig pynte vildt på vores angreb...!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Er vi sikker på at han stadig er det?
            Kunne jo være at han har lært lidt i livet og er blevet ældre.

            Og desuden kender TB ham jo
            Det er et personlighedstræk, som jeg ikke tror, man sådan lige kaster af sig. Jeg er meget skeptisk!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
              Primadonna eller ej så ville marvin p stadig pynte vildt på vores angreb...!
              Enig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det er et personlighedstræk, som jeg ikke tror, man sådan lige kaster af sig. Jeg er meget skeptisk!
                Kan man vel altid være. Men det er vel bedre end at få Antipas ind

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                  Primadonna eller ej så ville marvin p stadig pynte vildt på vores angreb...!
                  Men hvis han er skadelig for holdmoralen på et så skrøbeligt hold som OB, kan den pynt hurtigt blive til skidt i hjørnerne.

                  Comment


                    Hmmm... TD + MN..? :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kan man vel altid være. Men det er vel bedre end at få Antipas ind
                      Antipas vil være en skandale, fordi han nu over flere sæsoner har bevist at han IKKE kan score mål!

                      Comment


                        Jeg tænker lidt vi for en signing af ngoo imorgen.. Det siger min mave fornemmelse mig..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          Du fik ret, og du får hermed en uforbeholden undskyldning!
                          Og jeg hader at have ret :( - jeg synes bare det placerer Jesper Hansens artikel på hylden under patetisk spin. Nåh lad os se om vi i det mindste ikke kan spille os til et enkelt point på søndag...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                            Jeg tænker lidt vi for en signing af ngoo imorgen.. Det siger min mave fornemmelse mig..
                            Bestemt en mulighed. Er bare ikke sikker på at det hjælper det store lige nu. Manden har stort set ikke trænet i 2 måneder

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                              Og jeg hader at have ret :( - jeg synes bare det placerer Jesper Hansens artikel på hylden under patetisk spin. Nåh lad os se om vi i det mindste ikke kan spille os til et enkelt point på søndag...
                              Vi har stadig et bedre hold end dem

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Bestemt en mulighed. Er bare ikke sikker på at det hjælper det store lige nu. Manden har stort set ikke trænet i 2 måneder
                                Det er jeg skam helt enig i... Vi for en sværd opstart... Tror dog stadig vi vinder på søndag..

                                Comment

                                Working...
                                X