Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det er et fuldstændig sindssygt interview. Fuldstændigt! Han indrømmer ikke én gang, at noget kunne være gjort bedre. Han snakker udenom alt, og holder fast i, at vores katastrofalt fungerende angreb "er rigtig godt".

    Der er forskel på at holde kortene ind til kroppen, og leve i total fornægtelse.

    Jeg får ikke noget indtryk af, at han ikke gør sidstnævnte her!
    Det er helt forrykt. Jeg ved ærlig talt ikke hvad han forventer. Det er kejserens nye klæder.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Det er et fuldstændig sindssygt interview. Fuldstændigt! Han indrømmer ikke én gang, at noget kunne være gjort bedre. Han snakker udenom alt, og holder fast i, at vores katastrofalt fungerende angreb "er rigtig godt".

      Der er forskel på at holde kortene ind til kroppen, og leve i total fornægtelse.

      Jeg får ikke noget indtryk af, at han ikke gør sidstnævnte her!
      Manden har en grotesk tilgang til tingene , sammen med KN hæfter han sig ved at AK og Fester tidligere har scoret mål , han går så skridtet videre og kalder dem notorisk målscorere . AK og Fester har hver haft to gode sæsoner i ligaen i deres karriere . Hmmm

      Og igen bræer han om alle de alternativer han og kun han kan se i truppen til angrebet .

      Manden er helt væk fra vinduet og en kæmpemæssig dødbringende kræftsvulst for OB ..

      Første gang nogensinde og forhåbentlig sidste håber jeg vi taber på mandag og EfB , SIF og AGF vinder .
      Last edited by Magge; 07-12-2016, 14:46.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Eskapismen kender åbenbart ingen grænser i den her klub. Det er sgu sørgeligt at se på, jeg synes efterhånden, at manden formår at fremstå mere og mere utiltalende for hver uge der går.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Det er et fuldstændig sindssygt interview. Fuldstændigt! Han indrømmer ikke én gang, at noget kunne være gjort bedre. Han snakker udenom alt, og holder fast i, at vores katastrofalt fungerende angreb "er rigtig godt".

          Der er forskel på at holde kortene ind til kroppen, og leve i total fornægtelse.

          Jeg får ikke noget indtryk af, at han ikke gør sidstnævnte her!
          Han siger jo at der er ting de ikke er tilfredse, bl.a. de manglende mål .. dermed siger han vel også at det skal blive bedre. Sådan opfatter jeg det i hvert fald.

          At han ikke røber noget om hvad OB foretager sig af sonderinger inden transfervinduet åbner virker på mig både fornuftigt og rigtigt, men dog en anelse frustrerende som fan
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Skandale. Manden er ganske simpelt uegnet til jobbet, jo før han fyres, desto bedre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det er et fuldstændig sindssygt interview. Fuldstændigt! Han indrømmer ikke én gang, at noget kunne være gjort bedre. Han snakker udenom alt, og holder fast i, at vores katastrofalt fungerende angreb "er rigtig godt".

              Der er forskel på at holde kortene ind til kroppen, og leve i total fornægtelse.

              Jeg får ikke noget indtryk af, at han ikke gør sidstnævnte her!
              Er absolut enig. Havde en lang tålmodighed med JH's arbejde fordi tror i de første år var der hårde økonomiske betingelser for ham i OB. Han var ulykkelig i flere transfers som floppede rigtigt pinligt. Om det er JH's ansvar alene eller trænere var også med ansvarlig derfor kan man diskutere. Men nu bliver det rigtigt pinligt med JH. Man kan ikke mere tage det seriøst hvad han udtaler. Det er bare latterligt, dumt og pinligt. Man kan ønske ham kun far away fra klubben. Så far away som muligt og det ASAP!
              JH og KN er et dreamteam at ødelægge klubben. Og synes NT giver sin del at de bliver rigtigt succesfuldt i det.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Han siger jo at der er ting de ikke er tilfredse, bl.a. de manglende mål .. dermed siger han vel også at det skal blive bedre. Sådan opfatter jeg det i hvert fald.

                At han ikke røber noget om hvad OB foretager sig af sonderinger inden transfervinduet åbner virker på mig både fornuftigt og rigtigt, men dog en anelse frustrerende som fan
                "Når vi har talt om den offensive del, har vi ikke sagt, at vi decideret skulle have noget til angriberpositionen. 'AK' og Festersen scorede 26 mål til sammen i sidste sæson, Rasmus Jönsson kan bruges på positionen, og det samme kan Joan Simun Edmundsson, Thomas Mikkelsen og 'Yao'. Vi har alternativer nok, og så må vi finde ud af, hvordan de skal bruges. Det er rigtigt, at vi gerne vil spille underholdende og chanceskabende fodbold, hvis vi havde fundet noget, der var bedre og kunne hjælpe os med det, havde vi kigget på det, men som udgangspunkt synes vi, at vi har nogle gode angribere, siger Jesper Hansen.".

                Hvad tænker du om det der?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Han siger jo at der er ting de ikke er tilfredse, bl.a. de manglende mål .. dermed siger han vel også at det skal blive bedre. Sådan opfatter jeg det i hvert fald.

                  At han ikke røber noget om hvad OB foretager sig af sonderinger inden transfervinduet åbner virker på mig både fornuftigt og rigtigt, men dog en anelse frustrerende som fan
                  Problemet for mig er, at manden som før sæsonen barslede med en ambition om top 6, stadig mener det er uheld og 'stolpe-ud' som gør at vi ikke lever op til den udmelding. Det er jo en farce. Vi er (fortjent) nederst i tabellen og de offensive mangler som har vist sig at være udslagsgivende var pointeret flere steder fra før og efter vinduets lukning. Naturligvis skal manden ikke sætte sig selv under unødigt pres, men det er da at pisse på os fans, når man ikke åbenlyst erkender at det naturligvis er hamrende utilfredsstillende og at alle har begået fejl.

                  Igen; han har jo ikke noget tøj på!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    "Når vi har talt om den offensive del, har vi ikke sagt, at vi decideret skulle have noget til angriberpositionen. 'AK' og Festersen scorede 26 mål til sammen i sidste sæson, Rasmus Jönsson kan bruges på positionen, og det samme kan Joan Simun Edmundsson, Thomas Mikkelsen og 'Yao'. Vi har alternativer nok, og så må vi finde ud af, hvordan de skal bruges. Det er rigtigt, at vi gerne vil spille underholdende og chanceskabende fodbold, hvis vi havde fundet noget, der var bedre og kunne hjælpe os med det, havde vi kigget på det, men som udgangspunkt synes vi, at vi har nogle gode angribere, siger Jesper Hansen.".
                    Jeg kiggede lige på lidt statistik. Vi har scoret 15 mål i 20 kampe. Det er et målsnit på 0,75. Det er det dårligste snit i Superligaen. Det er også det dårligste snit i 1. Division. Og søreme, om det ikke også er det dårligere end noget snit i de tre 2. Divisionspuljer.

                    Det betyder, at ud af de 50 divisionshold i Danmark, scorer de 49 flere mål i snit end os pr. kamp. Men hey, vi har som udgangspunkt "nogle gode angribere"..
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      "Når vi har talt om den offensive del, har vi ikke sagt, at vi decideret skulle have noget til angriberpositionen. 'AK' og Festersen scorede 26 mål til sammen i sidste sæson, Rasmus Jönsson kan bruges på positionen, og det samme kan Joan Simun Edmundsson, Thomas Mikkelsen og 'Yao'. Vi har alternativer nok, og så må vi finde ud af, hvordan de skal bruges. Det er rigtigt, at vi gerne vil spille underholdende og chanceskabende fodbold, hvis vi havde fundet noget, der var bedre og kunne hjælpe os med det, havde vi kigget på det, men som udgangspunkt synes vi, at vi har nogle gode angribere, siger Jesper Hansen.".

                      Hvad tænker du om det der?
                      Jeg tænker da at han i den helt konkrete sætning ikke siger noget han ikke kan stå ved. Som jeg pointerede så mener jeg også han siger at det ikke er nærheden af at være acceptabelt. Jeg tager det nærmest som en selvfølge at de arbejder i kulisserne på at løse problemerne. Det er utopisk for mig at tro andet.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg tænker da at han i den helt konkrete sætning ikke siger noget han ikke kan stå ved. Som jeg pointerede så mener jeg også han siger at det ikke er nærheden af at være acceptabelt. Jeg tager det nærmest som en selvfølge at de arbejder i kulisserne på at løse problemerne. Det er utopisk for mig at tro andet.
                        Når det nu er gået LANGT LANGT ringere end Hansen havde forventet, det har faktisk været helt håbløst og han så bare bliver ved med at sige det samme ... hvad skal der så til for at du mister troen på ham?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg tænker da at han i den helt konkrete sætning ikke siger noget han ikke kan stå ved. Som jeg pointerede så mener jeg også han siger at det ikke er nærheden af at være acceptabelt. Jeg tager det nærmest som en selvfølge at de arbejder i kulisserne på at løse problemerne. Det er utopisk for mig at tro andet.
                          Lad os tage det for givet, at der bliver arbejdet med tingene - hvad er så din egen personlige tro på, at han rent faktisk kan løse de problemer?

                          Bare nysgerrig.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            ...gentog klovnen fra det hjørne, han har malet sig selv og klubben godt og grundigt op i.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Når det nu er gået LANGT LANGT ringere end Hansen havde forventet, det har faktisk været helt håbløst og han så bare bliver ved med at sige det samme ... hvad skal der så til for at du mister troen på ham?
                              Jeg vil understrege at jeg under ingen omstændigheder er tilfreds med den nuværende placering. Den er dybt skuffende og meget dårligere end forventet. Der skal justeres i truppen, men absolut ikke 5-6 mands justeringer til start11'eren. Jeg anser Kent for ikke at være en imbecil fodboldtåbe, som godt kan se hvor skoen trykker og kan forklare JH det, som så foretager sig det nødvendige for at hæve niveauet så holdet kan få det fulde udbytte af de til tider fine indsatser.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg kiggede lige på lidt statistik. Vi har scoret 15 mål i 20 kampe. Det er et målsnit på 0,75. Det er det dårligste snit i Superligaen. Det er også det dårligste snit i 1. Division. Og søreme, om det ikke også er det dårligere end noget snit i de tre 2. Divisionspuljer.

                                Det betyder, at ud af de 50 divisionshold i Danmark, scorer de 49 flere mål i snit end os pr. kamp. Men hey, vi har som udgangspunkt "nogle gode angribere"..
                                Jeg tjekkede lige Danmarksserien også. Fire puljer á 10 hold. Kun Kalundborg er tæt på os, men stadig et my bedre (0,78, frem for 0,75).

                                Det betyder, at OB har det laveste målsnit blandt de 90(!) bedste hold i Danmark. Men hey, "fuld tiltro til truppen", og alt det der...
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X