Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Du har helt ret. Man kan godt blive temmelig rundtosset.
    Vores håb lige nu må være at netop Kent Nielsen kan skabe noget mere ro på både kort og langsigtet (4år) og at han får bygget videre på det fundament som Ove P. trods at fik startet på.
    Lyspunkterne er jo at vi står med gode muligheder for at styrke os på nogle centrale positioner: målmand, højre back, defensiv midtbane, angreb, hvor Kent naturligvis får kæmpe indflydelse på hvad der hentes. De skal bare også snart hentes, så Kent også har mulighed for at spille det hele bare en lille smule sammen inden turneringen starter.

    Af andre lyspunkter kan nævnes de lovende takter fra Greve, JJT og specielt Desler. Jeg synes også det er fornuftigt at vi holder på Zohore. Men det vil som sagt være rart snart at få tilført nogle spillere til disse centrale positioner da træningen op til den kommende sæson jo allerede starter om en uges tid og første superligakamp kun ligger en måneds tid væk

    Rønnow/Falkesgaard

    Henrik Dalsgaard/Magnus P./HJ. - Lasse N. - Kasper Larsen/Sanneh. - Ari/Kirke

    Desler/Lukas J. - El Makrini/Matti Lund. - JJT/Azer. - Greve/Anders Thomsen//JBL

    Zohore/TM/Lado. - AK47/Festersen/Pourie

    Ps. Håber virkelig vi får sendt EL videre så vores venstre back også kan få lidt defensiv støtte fra venstrekanten, samt generelt noget mere fight og hjerte. Tror faktisk Greve vil være god her og jeg er overbevist om det vil give vores venstre back et kæmpe løft lige meget om han hedder Ari, Kirkeskov eller JBL.
    Regner med Falk sælges denne sommer, men hvis det ikke sker er han naturligvis 1. valg som offensiv midt eller en af kanterne.
    Ja, håbet er endnu engang ved en ny start, hvor KN da også gør en sådan tro større...

    Helt klart enig, de unge der er på vej frem løfter lige det hele en gang, det bliver virkelig interessant at følge dem, og der er Kent den helt rigtige for dem... Så der er bestemt lyspunkter...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Man tilbød Skogseid to år og seks måneder, men på grund af personlige forhold ville han kun sige ja til seks måneder, der var vi godt nok heldige. Dalgaard blev blandt andet også tilbudt til Vestsjælland, som helt naturligt takkede nej til en dyr og skadet mand. Ove P ønskede selv at få Zohore, men hvorfor Jesper Hansen også hentede Dalgaard, ja, det har jeg så aldrig nogensinde forstået.
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Jeg forstår bare ikke, at man henter en angriber, der A): må formodes at være i den pebberede ende af lønskalaen, når man nu skal spare penge. B): Som slet ikke passer ind i trænerens filosofi om at stå taktisk godt og løbe solen sort, og derfor ikke bliver brugt (jeg ved godt, at det er nemt at være bagklog). C): Som ikke har spillet længe, er skadet og ikke udviser god holdånd, nærmere tværtimod...

      Jeg synes det var synd for Lado, som kunne have gjort det "lige så godt" hvis ikke bedre. Lado har siddet udenfor i en hel sæson uden at man har hørt ham brokke sig, Zohore bliver skiftet ind før Dalgaard, og så går Dalgaard straks ud og brokker sig over det offentligt. Som i nok kan høre, så synes jeg, at Dalgaard var et dårligt bekendtskab, alt for egoistisk og medieliderlig, hvilket vi slet ikke havde brug for.
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      jep jeg var posetiv over lejen af Dalgaard ( dog ikke over at det var nødvendigt at handle pga sommerens fejlkøb ) men det var jeg i forventning om at Dalgaard ville blive brugt , og at vi endelig havde en angriber som havde bevist hvor målet er . At jeg så bagefter står med undren og tænker : gad vide om den handel var kordineret mellen JH og Ove P .. Det er så en anden snak .
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Spellmann har på intet tidspunkt været en del af en stabil og godt fungerende central midtbane i OB , der har hele tiden manglet en stærk defensiv cm både med og uden Spellmann .

      Stadigvæk så er den største anke mod Skogskied , Dalgaard og Zohore at det overhovedet var nødvendigt at hente dem fordi der i vinduet forinden var hentet spillere til de pladser . .

      Skogskied er jo 3-4-5-6 lappeløsning på hb under JH .
      Dalgaard syntes jeg var et godt leje mål , men det virker så ikke som om JH havde afstemt den handel med OP .
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Syntes ikke Zohore gjorde det bedre end Dalgaard , han kom hertil for at tilspille sig en plads i U21 truppen hvilket på ingen måde lykkedes og med rette blev han ikke udtaget . Og mht egoisme og medieliderlighed så ser jeg hellere en spiller brokker sig over at være forbigået end en spillet skilte med sin BIF liderlighed straks efter man er ankommet til Odense og oven i købet følger det op med en total arbejdsnedlæggelse i efterfølgende kamp mod BIF .
      5 x

      Lado, Dalgaard, og hvad de ellers hedder, er gode spillere at have, når de er/var på deres bedste... men når man henter dem mere eller mindre ude af stand til at spille fodbold, så handler det ikke om bagklogskabens lys, eller om at skal spare sig igennem sæsonen... Så er det simpelthen bare ikke godt nok...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Enig, men alligevel giver du ham (JH) 4 - er det så ikke for højt?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
          Enig, men alligevel giver du ham (JH) 4 - er det så ikke for højt?
          Jeg synes bestemt også der er gode ting... Hvor kedelig jeg end måtte synes JH kan være at lytte til, så synes jeg egentlig det passer rigtig godt til mange situationer, feks. hele Redbull balladen, det synes jeg han tacklede lige som det skulle være... Så var der et medie der ikke rigtig tog sig af hvordan det egentlig hængte sammen, og måske/måske ikke nogen spillere der tudede, men det var ikke JHs skyld... måske lige bortset fra at de(BT) blev ved, fordi de ikke kunne få JH til at falde i og sige et eller smart, eller et vredt udbrud, hvilket de er vant til når det er i de Kjøvenhavnske klubber de graver...
          Så har har også haft sin andel i opbygningen af det nye træner team, og feks. en forlængelse med Lars Høgh...

          Så det bliver omkring de 40 % bestået - 60 % dumpet...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Nå man står i en position, hvor man a): skal spare penge, b): mangler angribere, c): får tilbudt en spiller der for nyligt har været topscorer i Superligaen på en lejekontrakt, skal man da være ualmindeligt kræsen, hvis man ikke slår til.

            Klubber som allerede har deres angreb på plads, eller som spiller med i toppen og har et stort transferbudget, kan tillade sig at kigge på Dalgaard og sige nej tak. Den position var vi ikke i i vinters. Det var en chance, der bare skulle tages. At det så ikke fungerede er en anden sag, men det er altid nemmere at være bagklog.
            Helt enig. Damgaards niveau var kendt og man vidste at han kunne begå sig i superligaen. Zohore og lade var to lottokuponer, der var ikke behov for en tredje.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Nå man står i en position, hvor man a): skal spare penge, b): mangler angribere, c): får tilbudt en spiller der for nyligt har været topscorer i Superligaen på en lejekontrakt, skal man da være ualmindeligt kræsen, hvis man ikke slår til.

              Klubber som allerede har deres angreb på plads, eller som spiller med i toppen og har et stort transferbudget, kan tillade sig at kigge på Dalgaard og sige nej tak. Den position var vi ikke i i vinters. Det var en chance, der bare skulle tages. At det så ikke fungerede er en anden sag, men det er altid nemmere at være bagklog.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Helt ærligt, Jesper Hansen. Nu må der sgu snart ske noget på transferfronten. Skal vi igen i næste sæson bruge de første 15-20 kampe på at spille et hold sammen? Forslag: Man kunne samle en trup og bruge træningskampene på den første del af, at få sammenspillet holdet. Det gjorde vi selv førhen og vores konkurrenter benytter samme model.
                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                  Helt ærligt, Jesper Hansen. Nu må der sgu snart ske noget på transferfronten. Skal vi igen i næste sæson bruge de første 15-20 kampe på at spille et hold sammen? Forslag: Man kunne samle en trup og bruge træningskampene på den første del af, at få sammenspillet holdet. Det gjorde vi selv førhen og vores konkurrenter benytter samme model.
                  Kan kun være enig. Jeg vil også snart se noget handling. Men...

                  1) er den kvalitet spillere vi har brug for til rådighed så tidligt i vinduet?

                  2) Vores trup er faktisk på 21 spillere. 22 når der bliver hentet en 1. Målmand. Det er den størrelse trup JH tidligere har udtalt er optimal et år uden EL/CL

                  3) kan jo faktisk være at man forhandler på livet løs under U21 med diverse agenter men at det er et kæmpe puslespil dernede...

                  4) Pt er der ingen tegn på salg af RF/EL så vores Start11 kan se sådan ud

                  Falkesgaard
                  MD HJ LN AS
                  RF AB JJT EL
                  MG KZ

                  Jeg kan selvfølgelig godt se manglerne og hungrer selv efter profiler..
                  Men det værste JH kan gøre nu er at gå ud og hente spillere der ikke er bedre end dem vi har nu.. Forlænge vores udrensning af sekunda spillere...

                  Comment


                    Men venter vi meget længere, så ender det IGEN ud i paniske lejemål med spillere af tvivlsom kvalitet, samt indkøb af profiler der lige pludselig helt mirakuløst var mulighed for at hente (Dusan og Lado). Hvis midlerne er bedre set end længe, så synes jeg de skulle tage og vise det. Træningen starter om lidt...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                      Men venter vi meget længere, så ender det IGEN ud i paniske lejemål med spillere af tvivlsom kvalitet, samt indkøb af profiler der lige pludselig helt mirakuløst var mulighed for at hente (Dusan og Lado). Hvis midlerne er bedre set end længe, så synes jeg de skulle tage og vise det. Træningen starter om lidt...
                      Vinduet har åbent næsten 2 1/2 måned endnu. Rolig nu
                      Er sikker på at JH og Co arbejder i døgndrift under U21 på at hente lidt spillere..

                      Comment


                        Det ved jeg godt. Vi har bare set scenariet lidt for mange gange nu. Deraf mit lidt syrlige indlæg.
                        Læg dertil mine slemme abstinenser :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan kun være enig. Jeg vil også snart se noget handling. Men...

                          1) er den kvalitet spillere vi har brug for til rådighed så tidligt i vinduet?

                          2) Vores trup er faktisk på 21 spillere. 22 når der bliver hentet en 1. Målmand. Det er den størrelse trup JH tidligere har udtalt er optimal et år uden EL/CL

                          3) kan jo faktisk være at man forhandler på livet løs under U21 med diverse agenter men at det er et kæmpe puslespil dernede...

                          4) Pt er der ingen tegn på salg af RF/EL så vores Start11 kan se sådan ud

                          Falkesgaard
                          MD HJ LN AS
                          RF AB JJT EL
                          MG KZ

                          Jeg kan selvfølgelig godt se manglerne og hungrer selv efter profiler..
                          Men det værste JH kan gøre nu er at gå ud og hente spillere der ikke er bedre end dem vi har nu.. Forlænge vores udrensning af sekunda spillere...
                          1. ja da....men kan være de er dyrere at få fingre i - det er jo et spil, ingen tvivl om det

                          2. antalsmæssigt fint - kvaliteten er nok noget lidt andet - især salget af spelmann og høegh - der skal altså hurtigst muligt findes nogle erstatninger

                          3. tror nu heller ikke JH er taget til Rhodos og ligger og slikker sol lige nu

                          4. næ - men håber da man har nogle erstatninger linet op

                          Comment


                            Min tiltro til JH er til nogens overraskelse tæt på ikke eksisterende , men foreløbig venter jeg tålmodigt mens jeg håber at der bliver arbejdet på at skille sig af med nogle af vores ubrugelige spillere , samt at Kent nu hvor han kan have fuld fokus på OB har fået et overblik i truppens mangler . Der er sæsonpremiere om en måned hvilket gør tiden knap og jeg er klar over at det er et svært arbejde både at komme af med de ikke brugbare og at hente de rette , så lige pt er jeg ikke i panik men der må gerne ske noget snart .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vinduet har åbent næsten 2 1/2 måned endnu. Rolig nu
                              Er sikker på at JH og Co arbejder i døgndrift under U21 på at hente lidt spillere..
                              Jeg er sådan set ligeglad med hvor længe transfervinduet har åbent. Pointen er at vi de sidste sæsoner har hentet tvivlsomme løsninger på lejeaftaler, som kommer til omkring runde 8. I og med det er tvivlsomme løsninger enten på leje eller 4-årige aftaler, skal der skiftes 6-7 spillere hver sommer. Dem der sælger/lejer til os, ved vi er i panik, prisen ryger op og vi ender med hat, briller, Lasse Kryger og Thomas Mikkelsen igen. Det er det der i daglig tale kaldes en ond spiral. Den stopper først, når vi på et tidspunkt får noget der minder om en stamme på holdet, så vi kun skal skifte 2 max 3 spillere om sommeren. Da vi nu har skibbet to af vores "kulturbærere" ret hurtigt (Høegh og Spellman), dur det simpelthen ikke, at der ikke findes erstatninger, før slut august, hvor efterårssæsonen nærmer sig halvvejs. Manglen på en kvalificeret 1. Målmand er også dybt bekymrende.

                              Jeg kan i den grad ikke være rolig, som det ser ud lige nu. Tværtimod.

                              Jesper Hansen Barometer: 2
                              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                                Det ved jeg godt. Vi har bare set scenariet lidt for mange gange nu. Deraf mit lidt syrlige indlæg.
                                Læg dertil mine slemme abstinenser :-)

                                Comment

                                Working...
                                X