Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet er et fuldstændig sindssygt interview. Fuldstændigt! Han indrømmer ikke én gang, at noget kunne være gjort bedre. Han snakker udenom alt, og holder fast i, at vores katastrofalt fungerende angreb "er rigtig godt".
Der er forskel på at holde kortene ind til kroppen, og leve i total fornægtelse.
Jeg får ikke noget indtryk af, at han ikke gør sidstnævnte her!
Og igen bræer han om alle de alternativer han og kun han kan se i truppen til angrebet .
Manden er helt væk fra vinduet og en kæmpemæssig dødbringende kræftsvulst for OB ..
Første gang nogensinde og forhåbentlig sidste håber jeg vi taber på mandag og EfB , SIF og AGF vinder .Last edited by Magge; 07-12-2016, 14:46.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet er et fuldstændig sindssygt interview. Fuldstændigt! Han indrømmer ikke én gang, at noget kunne være gjort bedre. Han snakker udenom alt, og holder fast i, at vores katastrofalt fungerende angreb "er rigtig godt".
Der er forskel på at holde kortene ind til kroppen, og leve i total fornægtelse.
At han ikke røber noget om hvad OB foretager sig af sonderinger inden transfervinduet åbner virker på mig både fornuftigt og rigtigt, men dog en anelse frustrerende som fanBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
JH og KN er et dreamteam at ødelægge klubben. Og synes NT giver sin del at de bliver rigtigt succesfuldt i det."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHan siger jo at der er ting de ikke er tilfredse, bl.a. de manglende mål .. dermed siger han vel også at det skal blive bedre. Sådan opfatter jeg det i hvert fald.
At han ikke røber noget om hvad OB foretager sig af sonderinger inden transfervinduet åbner virker på mig både fornuftigt og rigtigt, men dog en anelse frustrerende som fan
Hvad tænker du om det der?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHan siger jo at der er ting de ikke er tilfredse, bl.a. de manglende mål .. dermed siger han vel også at det skal blive bedre. Sådan opfatter jeg det i hvert fald.
At han ikke røber noget om hvad OB foretager sig af sonderinger inden transfervinduet åbner virker på mig både fornuftigt og rigtigt, men dog en anelse frustrerende som fan
Igen; han har jo ikke noget tøj på!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg"Når vi har talt om den offensive del, har vi ikke sagt, at vi decideret skulle have noget til angriberpositionen. 'AK' og Festersen scorede 26 mål til sammen i sidste sæson, Rasmus Jönsson kan bruges på positionen, og det samme kan Joan Simun Edmundsson, Thomas Mikkelsen og 'Yao'. Vi har alternativer nok, og så må vi finde ud af, hvordan de skal bruges. Det er rigtigt, at vi gerne vil spille underholdende og chanceskabende fodbold, hvis vi havde fundet noget, der var bedre og kunne hjælpe os med det, havde vi kigget på det, men som udgangspunkt synes vi, at vi har nogle gode angribere, siger Jesper Hansen.".
Det betyder, at ud af de 50 divisionshold i Danmark, scorer de 49 flere mål i snit end os pr. kamp. Men hey, vi har som udgangspunkt "nogle gode angribere".."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg"Når vi har talt om den offensive del, har vi ikke sagt, at vi decideret skulle have noget til angriberpositionen. 'AK' og Festersen scorede 26 mål til sammen i sidste sæson, Rasmus Jönsson kan bruges på positionen, og det samme kan Joan Simun Edmundsson, Thomas Mikkelsen og 'Yao'. Vi har alternativer nok, og så må vi finde ud af, hvordan de skal bruges. Det er rigtigt, at vi gerne vil spille underholdende og chanceskabende fodbold, hvis vi havde fundet noget, der var bedre og kunne hjælpe os med det, havde vi kigget på det, men som udgangspunkt synes vi, at vi har nogle gode angribere, siger Jesper Hansen.".
Hvad tænker du om det der?Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tænker da at han i den helt konkrete sætning ikke siger noget han ikke kan stå ved. Som jeg pointerede så mener jeg også han siger at det ikke er nærheden af at være acceptabelt. Jeg tager det nærmest som en selvfølge at de arbejder i kulisserne på at løse problemerne. Det er utopisk for mig at tro andet.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tænker da at han i den helt konkrete sætning ikke siger noget han ikke kan stå ved. Som jeg pointerede så mener jeg også han siger at det ikke er nærheden af at være acceptabelt. Jeg tager det nærmest som en selvfølge at de arbejder i kulisserne på at løse problemerne. Det er utopisk for mig at tro andet.
Bare nysgerrig.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægNår det nu er gået LANGT LANGT ringere end Hansen havde forventet, det har faktisk været helt håbløst og han så bare bliver ved med at sige det samme ... hvad skal der så til for at du mister troen på ham?Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg kiggede lige på lidt statistik. Vi har scoret 15 mål i 20 kampe. Det er et målsnit på 0,75. Det er det dårligste snit i Superligaen. Det er også det dårligste snit i 1. Division. Og søreme, om det ikke også er det dårligere end noget snit i de tre 2. Divisionspuljer.
Det betyder, at ud af de 50 divisionshold i Danmark, scorer de 49 flere mål i snit end os pr. kamp. Men hey, vi har som udgangspunkt "nogle gode angribere"..
Det betyder, at OB har det laveste målsnit blandt de 90(!) bedste hold i Danmark. Men hey, "fuld tiltro til truppen", og alt det der..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment