Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    De fleste af de historier hørte jeg allerede dengang, så jeg tror på dem. Med mindre Ousager er lystløgner. Det tvivler jeg personligt på.

    De særstillinger vores udenlandske spillere fik dengang var med til at rokke ved truppen og klubbens kultur - alle deres fremragende præstationer aside.

    Det her handler ikke om at Ove P skal bashes - det handler om at slå fast, at fordi han var dygtig til den bundne opgave, han fik - at redde os - betyder ikke, han var og er god nok til at være med til at bygge OB op nu. Det lader visse folk til at tro. Jeg er ikke enig i den vurdering og det er Ousager heller ikke.

    Betyder det, at det er ham der mangler format? Hvis det ikke var fordi, at vores klub står i en ekstraordinær situation, så ville jeg under normale omstændigheder sige "ja". Men her er der tale om en OB fan med indgående kendskab til fortid og kultur, som udtaler sig, så de eneste der mangler format, er dem, der tror HAN lyver.

    Jeg har ikke set Helveg, Bisgaard og Absalonsen været ude for at undsige Ousagers påstande. Hvorfor mon?

    MvH ChrisOB
    Nu er det jo muligt at se forskelligt på en sag, uden at den ene part af den grund "lyver".

    Lad mig starte med at sige: Ove P var en helt for mig i OB.

    Men jeg må indrømme, at sporene fra hans andre ansættelser skræmmer. Hvis det var én eller to klubber han var blevet kritiseret i, så kunne man måske snakke om justitsmord. Men når manden stort set er blevet kritiseret for sin gammeldags stil og for at lægge sig ud med spillerne i samtlige klubber han har været i siden Esbjerg, så begynder man at tænke på det gamle ordsprog om at der sjældent er røg uden at der også er en brand.

    Det betyder ikke, at kritikken fra Ousager ikke er sat på spidsen, for som Ove selv har sagt, var han hentet ind til en hel klar mission, som han opfyldte. Men det var heller ikke et vidunderligt halvår, hvor vi vandt alle kampe med flydende angrebsbold. Vi vandt under halvdelen af vores kampe: Vi vandt ti, tabte ti og spillede fire uafgjort. Absolut godkendt, men derfra og så til at ville ansætte ham som sportsdirektør eller manager er der altså et stykke.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Så fordi du er vild med Ove P, så stiller du spørgsmålstegn ved én der er opvokset i OB, og som har været OB-fan det meste af sit liv? Mangel på format?

      Ousager kalder bare en spade for en spade, noget som er en udtalt mangelvare både på direktionsgangen og herinde. Men det flegner folk, med hang til at lukke realiteter ude, så gang på gang over. Sørgeligt.

      MvH ChrisOB
      problemet for mig er at Ousager nævner Ove P. som en af mange faktorer der har ført os derhen hvor vi er i dag - altså en del af problemet. Og det mener jeg er en klar fejlvurdering.

      At have en trup af internationale "stjerner" der kunne gøre mere eller mindre som det passede dem - det var en fejl
      - at smide LO mm på porten uden en klar backup plan, det var en fejl.
      HC, PH og TB var fejl.
      Ove P blev hentet ind som intet andet end nødløsning - holdet skulle reddes fra nedrykning, ingen snak om langsigtede planer, eller talent udvikling, spillesystem osv. Et mål; overlevelse. Og det blev klaret.

      Om Ove P så ville være god nok til at bygge OB op nu - og føre holdet fremad, det er så en lidt anden situation. Men at sige han er en af de mange fejldispusitioner der har ført os ud i det ufører vi er endt i - det syntes jeg er helt forkert.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        problemet for mig er at Ousager nævner Ove P. som en af mange faktorer der har ført os derhen hvor vi er i dag - altså en del af problemet. Og det mener jeg er en klar fejlvurdering.

        At have en trup af internationale "stjerner" der kunne gøre mere eller mindre som det passede dem - det var en fejl
        - at smide LO mm på porten uden en klar backup plan, det var en fejl.
        HC, PH og TB var fejl.
        Ove P blev hentet ind som intet andet end nødløsning - holdet skulle reddes fra nedrykning, ingen snak om langsigtede planer, eller talent udvikling, spillesystem osv. Et mål; overlevelse. Og det blev klaret.

        Om Ove P så ville være god nok til at bygge OB op nu - og føre holdet fremad, det er så en lidt anden situation. Men at sige han er en af de mange fejldispusitioner der har ført os ud i det ufører vi er endt i - det syntes jeg er helt forkert.
        Det er ikke sådan jeg læser det. Som jeg ser det nævner han ansættelsen af Ove som et symptom på den sygdom der er i OB, ikke som del af selve sygdommen. Men han er godt nok venlig over for Troels Bech, der var en katastrofe som træner.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Det er ikke sådan jeg læser det. Som jeg ser det nævner han ansættelsen af Ove som et symptom på den sygdom der er i OB, ikke som del af selve sygdommen. Men han er godt nok venlig over for Troels Bech, der var en katastrofe som træner.
          Præcis. Ove P blev bragt ind for at redde os - mission accomplished - men så heller ikke mere. At vi blev nødt til at hente en brandslukker er derfor et symptom og ikke selve sygdommen.

          Intet ondt om Ove P. For han fortjener en god plads i OB historien. Men kun som et kort kapitel.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Nu er det jo muligt at se forskelligt på en sag, uden at den ene part af den grund "lyver".

            Lad mig starte med at sige: Ove P var en helt for mig i OB.

            Men jeg må indrømme, at sporene fra hans andre ansættelser skræmmer. Hvis det var én eller to klubber han var blevet kritiseret i, så kunne man måske snakke om justitsmord. Men når manden stort set er blevet kritiseret for sin gammeldags stil og for at lægge sig ud med spillerne i samtlige klubber han har været i siden Esbjerg, så begynder man at tænke på det gamle ordsprog om at der sjældent er røg uden at der også er en brand.

            Det betyder ikke, at kritikken fra Ousager ikke er sat på spidsen, for som Ove selv har sagt, var han hentet ind til en hel klar mission, som han opfyldte. Men det var heller ikke et vidunderligt halvår, hvor vi vandt alle kampe med flydende angrebsbold. Vi vandt under halvdelen af vores kampe: Vi vandt ti, tabte ti og spillede fire uafgjort. Absolut godkendt, men derfra og så til at ville ansætte ham som sportsdirektør eller manager er der altså et stykke.
            I det her tilfælde er der nogle ret specifikke påstande, som man enten kan tro på eller ej. Enten lyver Ousager eller også gør han ikke. Der er da ingen mellemvej. Enten dukkede Carroll fuld op til træning, eller også gjorde han ikke. Enten kunne Djemba-Djemba gennemføre en træning bagstiv eller også kunne han ikke.

            Hvem lyver? Ousager eller Lars Olsen?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              I det her tilfælde er der nogle ret specifikke påstande, som man enten kan tro på eller ej. Enten lyver Ousager eller også gør han ikke. Der er da ingen mellemvej. Enten dukkede Carroll fuld op til træning, eller også gjorde han ikke. Enten kunne Djemba-Djemba gennemføre en træning bagstiv eller også kunne han ikke.

              Hvem lyver? Ousager eller Lars Olsen?

              MvH ChrisOB
              Det er ikke en mulighed at LO bare ikke opdagede det? At han bare "skjulte" sig lidt den dag. Men at de andre der sad i omklædningsrummet med ham tydeligt kunne se og lugte det?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                I det her tilfælde er der nogle ret specifikke påstande, som man enten kan tro på eller ej. Enten lyver Ousager eller også gør han ikke. Der er da ingen mellemvej. Enten dukkede Carroll fuld op til træning, eller også gjorde han ikke. Enten kunne Djemba-Djemba gennemføre en træning bagstiv eller også kunne han ikke.

                Hvem lyver? Ousager eller Lars Olsen?

                MvH ChrisOB
                Der kan vel godt være mellemveje mellem disse to poler, afhængigt af hvordan man ser på det. Hvis man har været på en fire-hestes dagen før, så kan vi vel alle være en anelse halvvisne dagen derpå. Måske mener Ousager at Carroll var knaldhamrende bagstiv da han kom tøffende. Måske mener Lars Olsen at "fuld" indebærer at Carroll havde bundet en fustage Newcastle Brown Ale inden han troppede op i Ådalen. Ingen af de to statements fra Ousager og Lars Olsen er jo særligt uddybede. Her mener jeg så det er Ousagers ansvar, at besvare den kritik der kommer af hans udsagn. Hvis han først har stukket pikken i hvepseboet, så må han sgu også forsvare med næb og kløer.

                Uagtet hvordan det forholder sig, så er det en kæmpe skandale og totalt ødelæggende for klubbens kultur og omdømme. Som Onkel Riffel siger, så er der vel næppe røg uden ildebrand, så jeg er da ikke i tvivl om, at der har været enormt store disciplinære problemer i truppen. Noget som vel første gang blev italesat af Helveg efter den famøse hjemmekamp mod Nordsjælland, uden han dog var så specifik som Ousager. Det kunne jo så skyldes hans fortsatte engagement i klubben.

                Det er egentlig sjovt, som det hele startede med det postmatch-interview - i hvert fald i medierne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Der kan vel godt være mellemveje mellem disse to poler, afhængigt af hvordan man ser på det. Hvis man har været på en fire-hestes dagen før, så kan vi vel alle være en anelse halvvisne dagen derpå. Måske mener Ousager at Carroll var knaldhamrende bagstiv da han kom tøffende. Måske mener Lars Olsen at "fuld" indebærer at Carroll havde bundet en fustage Newcastle Brown Ale inden han troppede op i Ådalen. Ingen af de to statements fra Ousager og Lars Olsen er jo særligt uddybede. Her mener jeg så det er Ousagers ansvar, at besvare den kritik der kommer af hans udsagn. Hvis han først har stukket pikken i hvepseboet, så må han sgu også forsvare med næb og kløer.

                  Uagtet hvordan det forholder sig, så er det en kæmpe skandale og totalt ødelæggende for klubbens kultur og omdømme. Som Onkel Riffel siger, så er der vel næppe røg uden ildebrand, så jeg er da ikke i tvivl om, at der har været enormt store disciplinære problemer i truppen. Noget som vel første gang blev italesat af Helveg efter den famøse hjemmekamp mod Nordsjælland, uden han dog var så specifik som Ousager. Det kunne jo så skyldes hans fortsatte engagement i klubben.

                  Det er egentlig sjovt, som det hele startede med det postmatch-interview - i hvert fald i medierne.
                  Undre mig lidt hvis Viggo ikke reagerede på de påstande og den slendrian som er beskrevet. Jeg tænker også at Henrik Clausen i forvejen var bagud på points i forhold til at have respekt som ex fysisk træner. Hvordan skulle han nogensinde få respekt i den flok.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Der kan vel godt være mellemveje mellem disse to poler, afhængigt af hvordan man ser på det. Hvis man har været på en fire-hestes dagen før, så kan vi vel alle være en anelse halvvisne dagen derpå. Måske mener Ousager at Carroll var knaldhamrende bagstiv da han kom tøffende. Måske mener Lars Olsen at "fuld" indebærer at Carroll havde bundet en fustage Newcastle Brown Ale inden han troppede op i Ådalen. Ingen af de to statements fra Ousager og Lars Olsen er jo særligt uddybede. Her mener jeg så det er Ousagers ansvar, at besvare den kritik der kommer af hans udsagn. Hvis han først har stukket pikken i hvepseboet, så må han sgu også forsvare med næb og kløer.

                    Uagtet hvordan det forholder sig, så er det en kæmpe skandale og totalt ødelæggende for klubbens kultur og omdømme. Som Onkel Riffel siger, så er der vel næppe røg uden ildebrand, så jeg er da ikke i tvivl om, at der har været enormt store disciplinære problemer i truppen. Noget som vel første gang blev italesat af Helveg efter den famøse hjemmekamp mod Nordsjælland, uden han dog var så specifik som Ousager. Det kunne jo så skyldes hans fortsatte engagement i klubben.

                    Det er egentlig sjovt, som det hele startede med det postmatch-interview - i hvert fald i medierne.
                    Jeg går ud fra Ousager udtaler den slags fordi manden var tydeligt fuld. Men jo, du har da ret i "Som man ser på det" argumentet. Men ingen af dem tyder på en god nok disciplin. Og den skal man jo tage konsekvensen af. Personligt overværede jeg flere træninger, der var blottet for intensitet. Til det punkt hvor man fandt sig selv i at tænke: Dér ku jeg sgu godt være med.

                    Men vi vandt mange kampe. Så Lars Olsen måtte jo føle, han gjorde noget rigtigt. Til en høj pris efterfølgende. En pris der blev meget større i takt med, at ledelsen sidenhen har ansat den ene fiasko efter den anden.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg går ud fra Ousager udtaler den slags fordi manden var tydeligt fuld. Men jo, du har da ret i "Som man ser på det" argumentet. Men ingen af dem tyder på en god nok disciplin. Og den skal man jo tage konsekvensen af. Personligt overværede jeg flere træninger, der var blottet for intensitet. Til det punkt hvor man fandt sig selv i at tænke: Dér ku jeg sgu godt være med.

                      Men vi vandt mange kampe. Så Lars Olsen måtte jo føle, han gjorde noget rigtigt. Til en høj pris efterfølgende. En pris der blev meget større i takt med, at ledelsen sidenhen har ansat den ene fiasko efter den anden.

                      MvH ChrisOB
                      Det er også netop pointen. Ousager har intet at vinde ved at komme med den slags påstande. Derfor er jeg sikker på, at der har været disciplinære problemer og at den omtalte episode med Carroll i et eller andet omfang har noget på sig. Og derfor bør han også kunne uddybe den når nu han har igangsat debatten.

                      Der var sgu meget der føltes rigtigt i den tid. Djemba Djemba der spillede som en drøm. Djiby som var et forbandet monster. Utaka der bragede kasser ind og helt fantastisk. Carroll som sikker sidste skandse. Traoré med det enorme potentiale. Bag dem lå de hårdtarbejdende. Dem som jeg selv har været med til at bande væk. Chris Sørensen'erne. Hans Henrik Andreasen'erne. Anders Møller Christensen'erne. Selvom de sidste havde deres mangler, så var det hos dem at kulturen skulle have været. Men man hyldede "de forkerte" - i hvert fald på den lange bane.

                      @tOrnBjerg

                      Ja, det kan også undre mig, med så stærk en karakter som Viggo. Men måske han som mange af os andre var forblændet af de gode perspektiver.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det er ikke en mulighed at LO bare ikke opdagede det? At han bare "skjulte" sig lidt den dag. Men at de andre der sad i omklædningsrummet med ham tydeligt kunne se og lugte det?
                        Bump

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          I det her tilfælde er der nogle ret specifikke påstande, som man enten kan tro på eller ej. Enten lyver Ousager eller også gør han ikke. Der er da ingen mellemvej. Enten dukkede Carroll fuld op til træning, eller også gjorde han ikke. Enten kunne Djemba-Djemba gennemføre en træning bagstiv eller også kunne han ikke.

                          Hvem lyver? Ousager eller Lars Olsen?
                          Jaeh, joeh. Jeg kan ikke lade være med at læse lidt mellem linjerne i den her "afvisning" af Ousagers påstande.

                          http://www.fyens.dk/fodbold/Svar-paa...rtikel/3123098

                          Først afviser LO pure, at det skulle have fundet sted.

                          "Selvfølgelig kunne man ikke møde op fuld til træning eller ude af stand til at præstere på grund af tømmermænd - og så komme på holdet til kamp alligevel. "

                          Men så siger han, at han ikke "erindrer" at Carroll skulle været mødt fuld op. På journalistuddannelsen var det et "rødt flag", når folk i interviews ikke kunne "huske" ting, som ellers ville have været helt uden for normen.
                          Derefter bekræfter han, at "folk ofte gik til den", festmæssigt, nærmest i samme sætning.

                          "Jeg erindrer ikke, at Roy Carroll nogensinde er mødt fuld op til træning. Jeg kan nikke genkendende til, at nogle spillere ofte gik til den, efter kampe, hvor der var lang tid til næste opgør."

                          Han bekræfter dernæst historien om Djemba-Djemba, der blev "håndteret internt":

                          "Men udover Eric Djemba-Djemba-sagen, som blev håndteret internt..."

                          Og resten af sætningen KUNNE læses, som at folk mødte op med tømmermænd, men stadig præsterede:

                          "...var der ingen problemer med, at folk mødte op med tunge hoveder og ikke præsterede til træning"

                          Jaja, måske griber jeg efter halmstrå, men fakta er at Ousager kun nævner to eksempler, og LO bekræfter det ene uden forbehold.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Ser ingen grund til ikke at tro på Ousager. Den ene historie er blevet bekræftet nu, den anden, jamen kender man bare lidt til Carrolls karriere, så ved man at druk har fulgt ham længe... Han har også været på afvænning, hvorefter han forsvandt i nogen dage. Hvis i husker det, så gik der også rygter om at han var forsvundet dagene ingen han forlod OB. De anede simpelthen ikke hvor han var.

                            Husker også at Uffe P smed ham af holdet i en kamp, hvor der aldrig kom nogen forklaring...

                            Jeg kunne rigtig godt lide Roy, men jeg tror desværre at Ousagers historie her kun er toppen af isbjerget...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Det er også netop pointen. Ousager har intet at vinde ved at komme med den slags påstande. Derfor er jeg sikker på, at der har været disciplinære problemer og at den omtalte episode med Carroll i et eller andet omfang har noget på sig. Og derfor bør han også kunne uddybe den når nu han har igangsat debatten.

                              Der var sgu meget der føltes rigtigt i den tid. Djemba Djemba der spillede som en drøm. Djiby som var et forbandet monster. Utaka der bragede kasser ind og helt fantastisk. Carroll som sikker sidste skandse. Traoré med det enorme potentiale. Bag dem lå de hårdtarbejdende. Dem som jeg selv har været med til at bande væk. Chris Sørensen'erne. Hans Henrik Andreasen'erne. Anders Møller Christensen'erne. Selvom de sidste havde deres mangler, så var det hos dem at kulturen skulle have været. Men man hyldede "de forkerte" - i hvert fald på den lange bane.

                              @tOrnBjerg

                              Ja, det kan også undre mig, med så stærk en karakter som Viggo. Men måske han som mange af os andre var forblændet af de gode perspektiver.
                              Nu er det ingen hemmelighed, at jeg ikke brød mig om Lars Olsen, også selv om vi blev ved med at vinde; så det kan da sagtens være, at jeg anlægger mig, igen, en no-nonsens approach til om hvor vidt tingene sejlede - bag kulisserne.

                              Der var mange gode oplevelser - men i det store hele blev der skabt et miljø, som ledelsen så reagerede på, da vi så holdt op med at vinde så tit, som vi gjorde tidligere. Det var ligesom som om man ville bevare glansbilledet lidt længere - mens jeg blev ved med at høre om hvordan Djemba-Djemba - ikke bare én gang dukkede op i en ikke træningsbar tilstand. Det samme med Utaka. Og Demba-Nyrén. De hyggede sig noget så gevaldigt - og vidste de kom til at spille uanset indsats til træning. Fordi de var så meget bedre end alle andre.

                              Men som helhed eroderede det hele for os. For mig virker det som om; og ja det kan godt være det lyder af store ord, måske FOR store, men vi mistede vores sjæl under Lars Olsen. Den del af følelsen af at OB ikke længere var en klub, men en virksomhed. Og den har vi kæmpet med lige siden. Og som i en virksomhed, så er der ingen grænser for, hvordan dårligdommene kan spinnes og vendes om til egen fordel; så det hele føles som om, at de tror, vi har grød i hovedet. At vi er for dumme til at flegne ud over, at vi ligger næst-sidst og ikke scorer mål.

                              Dumme, dumme kunder.

                              Derfor hylder jeg det, når nogen taler frit fra leveren - og så, selvfølgelig, ser på tingene på samme måde som jeg selv: At middelmådighedens holdeplads startede allerede i 2008. Og har stille og roligt hevet lysten ud af folk; til det punkt, hvor man nærmest sidder og håber på, at vi taber; bare for at kunne slippe for at skulle høre på ét eneste ord mere fra Jesper Hansen og Kent Nielsen.

                              Og samtidig pissetræt af, at folk koger det hele ned til, at vi ikke fik en angriber i denne omgang. Utilfredsheden er helheds pakke - det er summen af 3 et halvt år med Jesper Hansen - det er summer af 9 år med udsivningen af kultur og sammenhæng i Odense Boldklub. Sammensmeltningen imellem OB og OSE hænger mig langt ud af halsen.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Ser ingen grund til ikke at tro på Ousager. Den ene historie er blevet bekræftet nu, den anden, jamen kender man bare lidt til Carrolls karriere, så ved man at druk har fulgt ham længe... Han har også været på afvænning, hvorefter han forsvandt i nogen dage. Hvis i husker det, så gik der også rygter om at han var forsvundet dagene ingen han forlod OB. De anede simpelthen ikke hvor han var.

                                Husker også at Uffe P smed ham af holdet i en kamp, hvor der aldrig kom nogen forklaring...

                                Jeg kunne rigtig godt lide Roy, men jeg tror desværre at Ousagers historie her kun er toppen af isbjerget...
                                Jeg vil understrege, at jeg stadig har lyst til at bevare de gode minder med de spillere; der står "anklaget"; fordi i virkeligheden handler det her om leder-svigt. Og der har stort set ikke været andet siden 2008. Så det lange seje træk bliver aldrig til noget, fordi ledelsen konstant ansætter de forkerte folk og tager de forkerte skridt.

                                Det har eller er ved at koste os vores identitet. I den henseende kan jeg simpelthen ikke greje, hvorfor der er nogen, der tager det så let. Som om OB bare er et "navn", og hver eneste person og spiller, der kommer for at spille under det "navn", de bliver lige pludselig lig med klubben; uden at de skal bevise sig. OB uden identitet er ikke OB. Og OSE's bud på en identitet er ikke den rigtige.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X