Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg ææææælsker Martin Davidsen lige nu

    Comment


      Lars Søndergaard har lige sagt i fjernsynet, at de vil kigge på en boksangriber, der kunne bringe fysik og være opspilsstation. Det er ærlig snak, og åbenlyst da de behøver en. Vores sportsdirektør siger - ingen kommentar.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Lars Søndergaard har lige sagt i fjernsynet, at de vil kigge på en boksangriber, der kunne bringe fysik og være opspilsstation. Det er ærlig snak, og åbenlyst da de behøver en. Vores sportsdirektør siger - ingen kommentar.
        Hvorfor skulle han dog også kommentere på AaBs situation 😜
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Hvorfor skulle han dog også kommentere på AaBs situation 😜
          Måske fordi han håber at hente den en eller anden spiller der de kan ikke bruge mere der i Aab men vil realisere vores Top- 6-ambitioner? ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Lars Søndergaard har lige sagt i fjernsynet, at de vil kigge på en boksangriber, der kunne bringe fysik og være opspilsstation. Det er ærlig snak, og åbenlyst da de behøver en. Vores sportsdirektør siger - ingen kommentar.
            De kunne jo passende hente ham Helenius i Silkeborg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Lars Søndergaard har lige sagt i fjernsynet, at de vil kigge på en boksangriber, der kunne bringe fysik og være opspilsstation. Det er ærlig snak, og åbenlyst da de behøver en. Vores sportsdirektør siger - ingen kommentar.
              Så sidder JH hjemme og griner mens han tænker : hold fast en dårlig købmand ..

              Alle ved jo at nu sætter samtlige agenter verden over prisen på deres boksangribere i vejret , fordi AaB har afsløret hvad de kigger efter .
              Jeg tror faktisk de har en telefonkæde som går i gang hver gang en klub melder ud hvad de kigger efter og hvor de kan forstærkes . Godt vi har JH som ikke falder i den fælde .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Så sidder JH hjemme og griner mens han tænker : hold fast en dårlig købmand ..

                Alle ved jo at nu sætter samtlige agenter verden over prisen på deres boksangribere i vejret , fordi AaB har afsløret hvad de kigger efter .
                Jeg tror faktisk de har en telefonkæde som går i gang hver gang en klub melder ud hvad de kigger efter og hvor de kan forstærkes . Godt vi har JH som ikke falder i den fælde .
                Jeg er langt hen ad vejen enig med dig og mange andre herinde hvad angår Jesper Hansen. Men er ærlig talt ved at være træt af at læse den samme smøre, i snart sagt alle tråde, om JH's inkompetence. Det gav mening ift. hans interview den anden dag, men det giver ikke mening at nævne det i hver evig eneste debat. Jeg synes det er trættende og dræber lysten til at debattere. Ligesom mange synes JH's virke dræber lysten til at tage på stadion.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Jeg er langt hen ad vejen enig med dig og mange andre herinde hvad angår Jesper Hansen. Men er ærlig talt ved at være træt af at læse den samme smøre, i snart sagt alle tråde, om JH's inkompetence. Det gav mening ift. hans interview den anden dag, men det giver ikke mening at nævne det i hver evig eneste debat. Jeg synes det er trættende og dræber lysten til at debattere. Ligesom mange synes JH's virke dræber lysten til at tage på stadion.
                  Korrekt
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Jeg er langt hen ad vejen enig med dig og mange andre herinde hvad angår Jesper Hansen. Men er ærlig talt ved at være træt af at læse den samme smøre, i snart sagt alle tråde, om JH's inkompetence. Det gav mening ift. hans interview den anden dag, men det giver ikke mening at nævne det i hver evig eneste debat. Jeg synes det er trættende og dræber lysten til at debattere. Ligesom mange synes JH's virke dræber lysten til at tage på stadion.
                    Er fuldt ud på linje med dig her!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Jeg er langt hen ad vejen enig med dig og mange andre herinde hvad angår Jesper Hansen. Men er ærlig talt ved at være træt af at læse den samme smøre, i snart sagt alle tråde, om JH's inkompetence. Det gav mening ift. hans interview den anden dag, men det giver ikke mening at nævne det i hver evig eneste debat. Jeg synes det er trættende og dræber lysten til at debattere. Ligesom mange synes JH's virke dræber lysten til at tage på stadion.
                      Enig. Meget er gået galt i dette efterår, men det har primært været mål, der har manglet. Og kigger man på trup, så var der ikke nogen af os kloge mandagstrænere, der havde gættet på SÅ få mål. Og Jesper Hansen kan givet klandres for nogle ting, men han kan ikke løbe på banen og score.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Davidsen skyder med skarpt mod JH... og hvor har han jo bare ret...

                        http://www.tipsbladet.dk/blog/martindavidsen/ob-boss-saetter-sig-selv-under-pres-med-toevende-citater
                        Endeligt har Davidsen indset, at hans tillid til klubbens ledelse, byggede på et fejlagtigt grundlag. Han tog grueligt fejl, i sit forsvar af OB tidligere på sæsonen, og hoppede på JHs limpind om, at det jo bare var rent uheld, nu må han gøre skaden god igen.
                        Dejligt at se, at Davidsen endeligt går til angreb.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Enig. Meget er gået galt i dette efterår, men det har primært været mål, der har manglet. Og kigger man på trup, så var der ikke nogen af os kloge mandagstrænere, der havde gættet på SÅ få mål. Og Jesper Hansen kan givet klandres for nogle ting, men han kan ikke løbe på banen og score.
                          Så vil jeg alligevel hævde mig selv. Jeg har hele tiden sagt at vi mangler en første angriber. Ak og RF er acceptabel 2 og 3. Angribere, men heller ikke mere end det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Så vil jeg alligevel hævde mig selv. Jeg har hele tiden sagt at vi mangler en første angriber. Ak og RF er acceptabel 2 og 3. Angribere, men heller ikke mere end det.
                            Sagde du også det før sæsonen? I så fald er det sgu godt set.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Jeg er langt hen ad vejen enig med dig og mange andre herinde hvad angår Jesper Hansen. Men er ærlig talt ved at være træt af at læse den samme smøre, i snart sagt alle tråde, om JH's inkompetence. Det gav mening ift. hans interview den anden dag, men det giver ikke mening at nævne det i hver evig eneste debat. Jeg synes det er trættende og dræber lysten til at debattere. Ligesom mange synes JH's virke dræber lysten til at tage på stadion.
                              Jeg tror, at vi allesammen er træt af at høre om Jesper Hansens inkompetence. Men hvis manden ikke passer sit arbejde godt nok, så er det vel helt fair, at fansene påpeger det? Når han så forvalter sin stilling, som han nu gør, så er der desværre nok at snakke om til alle ugens dage. Det er virkelig trættende.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Jeg tror, at vi allesammen er træt af at høre om Jesper Hansens inkompetence. Men hvis manden ikke passer sit arbejde godt nok, så er det vel helt fair, at fansene påpeger det? Når han så forvalter sin stilling, som han nu gør, så er der desværre nok at snakke om til alle ugens dage. Det er virkelig trættende.
                                Selvfølgelig er det fair at fansene påpeger det. Det gør jeg selv både her og når jeg snakker med andre fodboldinteresserede. Men er vi ikke ved at være der hvor der er generel konsensus om at Jesper Hansen er en dåååååm forretningsmand uden OB-hjerte og forståelse for både fans og klubkultur? Dem der mener det har i hvert fald gjort kraftigt opmærksom på det gennem en længere periode, så er det virkelig nødvendigt at blive ved med at bringe det på banen?

                                Som sagt kan man sagtens kritisere når der er noget nyt at kritisere - som eksempelvis det interview med Martin Davidsen. Dér fik han en omgang fortjente røfler fordi der var noget konkret at skyde efter. Alle de andre ting som vi alle har bitchet over de seneste mange måneder bliver sgu ikke mere interessante af at blive gentaget på daglig basis - tværtimod.

                                Comment

                                Working...
                                X