Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Lodret uenig. Ove P er ekstremt gammeldags i nogle af sine metoder, hvilket selvsagt har gode og dårlige sider. F.eks. skriver han aldrig observationer på spillere ned, påstår han selv. Hvis han ikke kan huske, hvad en given spiller kan, så var han nok ikke værd at bekymre sig om.

    Sådan et forstokket og uddateret syn på dele af fodbolden, har vi ikke behov for skal tegne den sportslige retning fremover. Han har indiskutabelt nogle fremragende evner, ift. at få skabt et fundament og lave resultater på meget kort tid. Han har også vist, at han kunne udvikle et spilkoncept i Esbjerg og skabe resultater i toppen af dansk fodbold, men når det så er sagt, så er det også 12 år siden.

    I hans anden tid i Esbjerg, fik han titlen som manager, hvor han dermed også var ansvarlig for spillerhandler, og den opgave magtede han simpelthen bare ikke. Kvaliteten af de spillere der blev hentet var yderst tvivlsom, og resultatmæssigt faldt tingene også så småt fra hinanden. Med det i rygsækken, har jeg svært ved at se, at han skulle være kvalificeret til en sportsdirektørtitel i OB, hvor spillerhandler er så afgørende en del af jobbet.

    Hvorvidt han overhovedet er interesseret og kan trives i sådan en rolle, især med en samarbejdspartner med nogle klare meninger, som Kent Nielsen, er jeg også i tvivl om. Ove P er ultimativ i mange af sine anskuelser på fodbold, og er åbenlyst ikke en mand som hylder kompromisets kunst. Ove P er efter min opfattelse end mand af træningsbanen, og ikke en mand af emails, excelark og performance analyse. Vi har ikke behov for endnu et fejlcast i sportsdirektørstolen, og det kunne Ove P meget vel være i min optik.
    Jeg tilslutter mig den her. HVIS (og det er et stort hvis) Ove skulle tilbage til OB, skulle det være som træner. Jeg kan slet, slet ikke se, hvad der skulle kvalificere ham som sportsdirektør. Kent ser næsten lige så mange fodboldkampe som Ove, btw. De ser dem tit sammen, faktisk.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Lad os håbe, at det var så skandaløst, så JH bliver hældt ud. Egentlig burde han fyres for inkompetence, men lever fint med andre grunde. http://www.bt.dk/superligaen/drama-u...ng-paa-stadion

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Lad os håbe, at det var så skandaløst, så JH bliver hældt ud. Egentlig burde han fyres for inkompetence, men lever fint med andre grunde. http://www.bt.dk/superligaen/drama-u...ng-paa-stadion
        Men at vise fighterevner og "sweat, blood and tears" for klubben er noget jeg vil ikke fordømme ham for.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Men at vise fighterevner og "sweat, blood and tears" for klubben er noget jeg vil ikke fordømme ham for.
          Han gør ikke noget for klubben, kun for sig selv

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Han gør ikke noget for klubben, kun for sig selv

            Aargh, det ved jeg sgu ikke, om jeg er enig med dig i. Jeg vælger i hvert fald at antage, at Jesper, som ansat i OB, vel gør det bedste han kan indenfor de rammer, der bliver udstukket til ham.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Aargh, det ved jeg sgu ikke, om jeg er enig med dig i. Jeg vælger i hvert fald at antage, at Jesper, som ansat i OB, vel gør det bedste han kan indenfor de rammer, der bliver udstukket til ham.
              Eller det bedste ud fra de evner/netværk han har. Jeg er i den tro, at der var andre sportsdirektører i danmark der kunne få mere ud af de rammer der bliver udstukket Jesper Hansen.
              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
              Lou Holtz

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Han gør ikke noget for klubben, kun for sig selv
                Jeg er en af de største modstandere af JH men her er jeg ikke enig.. Jeg tror han gør sit bedste og arbejder nat og dag for klubben..

                Problemet er bare at han ikke er dygtig nok til sit arbejde på rigtig mange parametre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                  Eller det bedste ud fra de evner/netværk han har. Jeg er i den tro, at der var andre sportsdirektører i danmark der kunne få mere ud af de rammer der bliver udstukket Jesper Hansen.
                  Fuldstændig enig. Og det ser vi jo masse af beviser på i superligaen

                  Comment


                    Bare rolig. Jesper Hansen har som altid en plan. En genial plan! Nu lader han Makrini smutte gratis til sommer, men til gengæld har JH med sit fantastiske netværk en rigtig god joker i ærmet. Det er nemlig lykkedes ham at finde en rigtig elendig spiller i 1. Division, som han kan give en lang kontrakt, og så kan man jo ikke beskylde ham for, at der ikke har været en plan, VEL?

                    Og mon ikke også han finder noget billigt ragelse i en division et sted, som kan forstærke os MARKANT i angrebet? Vi kommer styrket ud ad transfervinduet! Vi har arbejdet længe og hårdt for at finde den rigtige spiller, og vi er nu meget stolte og glade for at kunne præsentere ANDERS JOCHUMSEN som ny angriber i OB.

                    Ja, undskyld min barnlighed, men jeg har nået et punkt, hvor Jesper Hansen og Kent Nielsen gerne må hoppe på at tog og forlade min ø i en forbandet fart.

                    FYR DEM BEGGE to FOR HELVEDE!
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg er en af de største modstandere af JH men her er jeg ikke enig.. Jeg tror han gør sit bedste og arbejder nat og dag for klubben..

                      Problemet er bare at han ikke er dygtig nok til sit arbejde på rigtig mange parametre
                      Jeg er heller ikke enig med mig selv her. :)
                      Jeg var så frustreret da jeg skrev.

                      Manden er inkompetent - det er jeg sikker på. Men naturligvis gør han hvad han kan.
                      Jeg kunne jo vælger at citere Ricardo " man er ikke forpligtet over ens evner".
                      Det er så bare surt, at NT/TC ikke har evnet at finde en mand med evnerne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Jeg er heller ikke enig med mig selv her. :)
                        Jeg var så frustreret da jeg skrev.

                        Manden er inkompetent - det er jeg sikker på. Men naturligvis gør han hvad han kan.
                        Jeg kunne jo vælger at citere Ricardo " man er ikke forpligtet over ens evner".
                        Det er så bare surt, at NT/TC ikke har evnet at finde en mand med evnerne.

                        Now thats a good vending

                        Og det er jo netop det. Man er ikke forpligtiget over sine evner.....
                        Nogle kan det og andre kan det ikke... Nogen har den der fingerspitzgefühl.. Andre har ikke..
                        Her snakker jeg om det sportslige. Det med at købe de rigtige og sammensætte et hold..
                        Det har han bare ikke.. Og derfor skal han forfremmes eller fyres
                        Last edited by fmprOB; 02-12-2016, 12:49.

                        Comment


                          Måske man skulle kigge mod sønderjydske efter en ny direktør ?

                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rjyske/6438265
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Måske man skulle kigge mod sønderjydske efter en ny direktør ?

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rjyske/6438265

                            Ja tør da ikke tænke på hvordan vi så ud trupmæssigt med JH ved styret hvis han kun havde Sdj spillerbudget

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ja tør da ikke tænke på hvordan vi så ud trupmæssigt med JH ved styret hvis han kun havde Sdj spillerbudget
                              Det udstiller JH's inkompetence endnu engang . Økonomien er ikke og har aldrig været en undskyldning for at lave dårlige handler . Der var godt nok en del forsvarstaler en overgang herinde og fra JH selv som prøvede at gøre det legalt i økonomiens tegn at lave elendige/ubrugelige handler .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det udstiller JH's inkompetence endnu engang . Økonomien er ikke og har aldrig været en undskyldning for at lave dårlige handler . Der var godt nok en del forsvarstaler en overgang herinde og fra JH selv som prøvede at gøre det legalt i økonomiens tegn at lave elendige/ubrugelige handler .

                                Comment

                                Working...
                                X