Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
148 results in 0.0308 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Den eneste som ikke tror det vil ske er vel Alm selv - det kommer til at ske - jo før jo bedre...
-
Hvor er det bare arrogant at udtale sig på den måde og samtidigt fralægge sig ansvaret- det bliver aldrig en succes med ham ved roret - en direkte fiasko...
- Likes 5
Leave a comment:
-
Nu har han haft 2 1/2 år til at få en stimechancen for at jeg vinder 100 mille er sgu nok større - så hejsan Alm...
Leave a comment:
-
Men uanset hvilke ønkser vi her til en ny træner så vil det kræve at de nosser sig sammen og fyrer Alm - men tager gerne David
Leave a comment:
-
https://x.com/Odense_Boldklub/status...055628290?s=20 -En svensker til prøvetræning
Leave a comment:
-
Husker jeg korrekt eller har vi ikke kunne vinde mere end 2 kampe i streg under Alm på noget tidspunkt???...Last edited by jesper hansen ud; 01-09-2023, 20:57.
Leave a comment:
-
Enig- der burde komme en afløser ind men tvivler stærkt på at der kommer mere...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Den kære Tongya ser ud til at blive lejet ud året ud til en klub på Cypern skriver Leif på Fyens
- Likes 1
Leave a comment:
-
Men Fyens melder ham altså til lægetjek idag torsdag- så det ser ud til at ske...
Leave a comment:
-
Efter salg på 80-100 mille denne sommer , så køber vi en reserve i MIllwall- jeg tilader mig at være skuffet og skeptisk og har svært ved at se at vi...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
I min optik nej tak til Greve- vi har haft mere end rigeligt med leverpostej - meningen er jo at skal rykke mere opad end stå atille og der rykker Greve...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Det er stærkt solgt for en diva som har stemplet ud af truppen og føler sig hævet over holdet......Men nu skal der noget nyt ind !!!...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Farzam fra BT melder Sabbi sælges til Le Havre i Frankrig...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Leave a comment: