Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Hvis man vil hente en 8’er betyder det vel at man vil begynde at spille 4-3-3 når overlevelse er sikret?

    Venstrekant giver mening. Angriber er jeg lidt mere usikker på..
    Det må betyde at to angribere er på vej ud?

    Men spændende, du bare høre lidt. Det kunne være spændnede, hvis andre har hørt noget
    Nej, en ekstra 8er betyder 3-5-2 eller 5-3-2 med en 6er og 2 8ere i min verden.

    Comment


      Lasse Vøge BT sender Sauli Väisänen til Ascoli foråret ud

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
        Lasse Vøge BT sender Sauli Väisänen til Ascoli foråret ud
        https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...nen-til-ascoli

        Fedt. 3 dyre herre der allerede har forladt skuden. Burde være nemmere med 3-4 mere af det tynde øl vi har gående

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...nen-til-ascoli

          Fedt. 3 dyre herre der allerede har forladt skuden. Burde være nemmere med 3-4 mere af det tynde øl vi har gående
          Det er glimrende at få skåret nogle af de lønkroner fra.

          Comment


            Nu kender vi jo ikke økonomien i de lejeaftaler, men positivt at få sendt nogen afsted og umiddelbart også til steder, hvor der er lidt perspektiv i det.

            Comment


              Men stiller alle de her afgange ikke BW i et utroligt dårligt lys?
              Hvis jeg var Niels Thorborg så ville jeg da føle at der bare blev pisset penge ud af vinduet i de sidste par vinduer?

              Men det er måske derfor man har insisteret på at få Nagel og en træner med ind over?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                Men stiller alle de her afgange ikke BW i et utroligt dårligt lys?
                Hvis jeg var Niels Thorborg så ville jeg da føle at der bare blev pisset penge ud af vinduet i de sidste par vinduer?

                Men det er måske derfor man har insisteret på at få Nagel og en træner med ind over?
                Hvis jeg var Niels Thorborg, så havde jeg selv ansat Bjørn. Dermed havde jeg selv en del af ansvaret for en mere aktiv indkøbspolitik, der hedder 'køb 8, og se om de 4 kan bruges'. Og så kunne jeg jo se mig selv i spejlet, hvis jeg ikke var tilfreds.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                  Men stiller alle de her afgange ikke BW i et utroligt dårligt lys?
                  Hvis jeg var Niels Thorborg så ville jeg da føle at der bare blev pisset penge ud af vinduet i de sidste par vinduer?

                  Men det er måske derfor man har insisteret på at få Nagel og en træner med ind over?
                  afgangene er jo blot et forsøg på at rette op på alle de fejlkøb man lavede. Skulle BW hellere holde stædigt fast i spillere der ikke bruges, på bekostning af evt. forstærkninger? Det havde i min verden været en endnu større fejl.

                  - i stedet har man erkendt at det ikke var de bedste handler, og prøver at rette op på skuden. Hvis man så også kan lærer af sine fejl fremadrettet så ser det bare endnu bedre ud.

                  Min største bekymring er at vi ikke ser ud til at kunne afhænde spillerne permanent, så fint vi får dem sendt på græs nu og her - men vi skubber problemet foran os - og hentes der også spillere ind nu i dette vindue så står vi bare med en endnu større trup til sommer.

                  Comment


                    Alle klubber køber spillere som ikke bliver til succes... "Selv" FCK laver masser af fejlkøb.
                    Dette sker altså ikke bare i vores klub.
                    Vi bør glæde os over at der handles på disse fejlvurderinger, så vi kan komme videre på bedste mulige måde.

                    Comment


                      Jeg er ikke uenig med jer, synes også det et plus at man ikke stædigt holder fast i fejlkøb.
                      Synes Enrico fik sagt imellem sidebenene at bestyrelsen var alt andet end tilfreds, med den måde BW havde købt ind i øst og vest.

                      Jeg føler bare at ansættelsen af Nagel og det nye recruitmentgruppe er med til at indsnævre BW ansvar, og til dels få ham længere væk fra fodbolddelen

                      Comment


                        Tror også Nagel vil trække det hele i en lidt mere rolig og nordisk retning, uden der helt går "Jesper Hansen" i det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          afgangene er jo blot et forsøg på at rette op på alle de fejlkøb man lavede. Skulle BW hellere holde stædigt fast i spillere der ikke bruges, på bekostning af evt. forstærkninger? Det havde i min verden været en endnu større fejl.

                          - i stedet har man erkendt at det ikke var de bedste handler, og prøver at rette op på skuden. Hvis man så også kan lærer af sine fejl fremadrettet så ser det bare endnu bedre ud.

                          Min største bekymring er at vi ikke ser ud til at kunne afhænde spillerne permanent, så fint vi får dem sendt på græs nu og her - men vi skubber problemet foran os - og hentes der også spillere ind nu i dette vindue så står vi bare med en endnu større trup til sommer.
                          Selvfølgelig er det fint at Björn prøver at rette op på sine fejl, ved at skille sig hurtigt af med spillerne igen. Problemet ligger jo i at han allerede har fejlet ved at hente spillerne i første omgang.
                          Tag nu Saulli f.eks. hver gang han er blevet nævnt herinde som værende et fejlkøb, så har man hørt argumentet om at han jo også kun var hentet ind som backup, så derfor kunne man ikke bedømme ham på ligefod med nogle af de andre fejlkøb. Her et halvt år senere vil han så væk, fordi han ikke spiller nok. Ergo var han altså ikke bare hentet som backup.
                          Så Björn er nødsaget til at skille sig af med en spiller han hentede for kun 6 måneder siden fordi han er for dårlig til at spille, og utilfreds med spilletiden.
                          Det er simpelthen bare ringe arbejde. Også selvom han finder et lejeophold til Sauli i en bundklub i Serie B

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Selvfølgelig er det fint at Björn prøver at rette op på sine fejl, ved at skille sig hurtigt af med spillerne igen. Problemet ligger jo i at han allerede har fejlet ved at hente spillerne i første omgang.
                            Tag nu Saulli f.eks. hver gang han er blevet nævnt herinde som værende et fejlkøb, så har man hørt argumentet om at han jo også kun var hentet ind som backup, så derfor kunne man ikke bedømme ham på ligefod med nogle af de andre fejlkøb. Her et halvt år senere vil han så væk, fordi han ikke spiller nok. Ergo var han altså ikke bare hentet som backup.
                            Så Björn er nødsaget til at skille sig af med en spiller han hentede for kun 6 måneder siden fordi han er for dårlig til at spille, og utilfreds med spilletiden.
                            Det er simpelthen bare ringe arbejde. Også selvom han finder et lejeophold til Sauli i en bundklub i Serie B
                            altså det er vi ikke uenige i.

                            Der vil altid være en del fejlskud - men der har nok lige været lidt for mange denne gang. For mig er det især det at man (angiveligt) har købt efter potentiale - når der skulle erstattes en starter. Fint at bringe et par unge talenter ind - men særligt erstatningen af frø/sabbi er for mig en kæmpe fejl. 2 startere og så henter man en der ikke var klar - havde ikke spillet i lang tid, spillede på den forkerte kant ifht hvad man havde brug for...og så var han bare ikke et klart første valg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Tror også Nagel vil trække det hele i en lidt mere rolig og nordisk retning, uden der helt går "Jesper Hansen" i det.
                              hvad er en nordisk retning?

                              Der var jo også fejlskud under jesper hansen - og vi rykkede os jo heller ikke ved altid kun at handle i horsens og haderslev.

                              Jeg syntes der er mange der gør vores vindue til mere gøgl end det var. Sauli - finsk landsholdsspiller, der har spillet i italien. Ok han passede så ikke ind af en eller anden grund - men på papiret syntes jeg ikke det er en gøgler handel.

                              Buya - tidligere topscore i sverige, ja man tog en chance på ham og den gik heller ikke. Men heller ikke en handel jeg vil kalde gøgl på.

                              Selvén - også en svensker, og derved også nordisk...altså han blev brugt for meget under Alm - men var han brugt som talent/indskifter med potentiale - så var det jo okay.

                              Jeg syntes man havde en ok hitrate på de spillere der blev bragt tidligt ind; owusu, al hajj og köhler og også deedson.

                              - største problem for mig er at det virkede ikke til man var klar på at frø og sabbi kunne smutte - og derfor ikke havde erstatninger lignet op...der faldt kæden virkeligt af.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                hvad er en nordisk retning?

                                Der var jo også fejlskud under jesper hansen - og vi rykkede os jo heller ikke ved altid kun at handle i horsens og haderslev.

                                Jeg syntes der er mange der gør vores vindue til mere gøgl end det var. Sauli - finsk landsholdsspiller, der har spillet i italien. Ok han passede så ikke ind af en eller anden grund - men på papiret syntes jeg ikke det er en gøgler handel.

                                Buya - tidligere topscore i sverige, ja man tog en chance på ham og den gik heller ikke. Men heller ikke en handel jeg vil kalde gøgl på.

                                Selvén - også en svensker, og derved også nordisk...altså han blev brugt for meget under Alm - men var han brugt som talent/indskifter med potentiale - så var det jo okay.

                                Jeg syntes man havde en ok hitrate på de spillere der blev bragt tidligt ind; owusu, al hajj og köhler og også deedson.

                                - største problem for mig er at det virkede ikke til man var klar på at frø og sabbi kunne smutte - og derfor ikke havde erstatninger lignet op...der faldt kæden virkeligt af.
                                Point taken....men så mere roligt, er så allerede udmeldt af Enrico. Tror dog vi "risikerer", at se et ændret mønster. nu tror jeg egentlig ikke vi kan hente Mathias Greve, selv om vi ville, men kunne godt se dens slags handler ske nu.

                                Comment

                                Working...
                                X