Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Min holdning afhænger meget af, hvad kan vi få i stedet.....

    Tobias skal selvfølgelig afsted, før eller siden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

      Min holdning afhænger meget af, hvad kan vi få i stedet.....

      Tobias skal selvfølgelig afsted, før eller siden.
      Hvis Minteh gav 50-60 mille så skal Toby koste mere med hans alder og potentiale

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

        Hvis Minteh gav 50-60 mille så skal Toby koste mere med hans alder og potentiale
        Øøøhhh, var Minteh ikke på samme alder, da han blev solgt ? Desuden har han vel også et stort potentiale og så bliver offensive spillere ofte handlet for højere priser.

        Så forstår ikke, at du mener han skal koste mere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Øøøhhh, var Minteh ikke på samme alder, da han blev solgt ? Desuden har han vel også et stort potentiale og så bliver offensive spillere ofte handlet for højere priser.

          Så forstår ikke, at du mener han skal koste mere.
          Syntes at toby har mere potentiale og dermed en højere pris - men det er jo en personlig opfattelse

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

            Syntes at toby har mere potentiale og dermed en højere pris - men det er jo en personlig opfattelse
            Forstår dig egentligt godt, men hvis han skal op i den prisklasse kræver det vel først og fremmeste en forlængelse af kontrakten. Desuden er jeg bange for, at vi ikke har ligeså meget is i maven som FC-holdene pga. vores økonomiske rammer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Forstår dig egentligt godt, men hvis han skal op i den prisklasse kræver det vel først og fremmeste en forlængelse af kontrakten. Desuden er jeg bange for, at vi ikke har ligeså meget is i maven som FC-holdene pga. vores økonomiske rammer.
              Og så er vi tilbage ved ledelsen - is i maven eller dollars i kassen ......jeg håber på is i dunken, så han forhåbentligt kan skydes af på den helt store klinge

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Forstår dig egentligt godt, men hvis han skal op i den prisklasse kræver det vel først og fremmeste en forlængelse af kontrakten. Desuden er jeg bange for, at vi ikke har ligeså meget is i maven som FC-holdene pga. vores økonomiske rammer.
                så handler det jo også om hvor tæt man føler man er på en forlængelse. Lige nu vil man stadig kunne sige nej - men kommer der ikke en forlængelse på plads - ja så skal han sælges til sommer.

                Ifht salgspris trækker positionen nok ned - angribere er bare dyrere. Alder og talent trækker nok op. Men så kommer det jo også an på hvor mange klubber der er ude efter ham og hvor lang kontrakt de skal købe ham fri af.
                - tænker også prisen afhænger af hvordan salget strikkes sammen. Om man vil have alle pengene up front eller der skrives nogle præstations klausuler ind i en kontrakt.

                Jeg syntes stadig det er meget tidligt og håber på en forlængelse og at vi så kan have ham 1œ år mere.

                Men må også bare sige han virker som en utrolig moden person, en der har hovedet godt skruet på - så har ingen tvivl om at han vil kunne klare det. Men han skal ikke til et sted hvor han ender på bænken. Det ville være synd

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                  Og så er vi tilbage ved ledelsen - is i maven eller dollars i kassen ......jeg håber på is i dunken, så han forhåbentligt kan skydes af på den helt store klinge
                  og jo også ved Tobias selv og hans bagland. Han har trods alt også noget at skulle have sagt i den sag.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                    Og så er vi tilbage ved ledelsen - is i maven eller dollars i kassen ......jeg håber på is i dunken, så han forhåbentligt kan skydes af på den helt store klinge
                    Det håber jeg bestemt også, meeen.... hvad siger NT og TC

                    Vi vil blive udfordret uden Helander og Slots til sommer samtidigt med at Ivancevic ofte kæmper med skader og Bjørns niveau er faldet markant.

                    Comment


                      Henter vi spillere ind fra hylden 0 til 5 mill, så burde vi hente ihvertfald en stopper ind nu her så vi kan se dem an til sommer og få dem spillet ind, vi kan sagtens stå uden Slots og helander efter sommervinduet lukker.

                      Comment


                        Leif Rasmussen skriver at det bliver vel ophævelse med Buray:
                        https://fyens.dk/sport/svensk-medie-...t-vaek-fra-fyn

                        Ved ikke hvad vi gav som sign -on, men fint at få ham fra lønlisten hvir han sidder vel tungt.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          I forhold til Slots så håber jeg man holder på ham indtil sommer, en forlængelse er oplagt.

                          Jeg tror ikke på at han spiller her efter sommervinduet, der er det et spørgsmål om at få skudt ham det rigtige sted hen så vi både kan få mønt i kassen ved den transfer men også ved den næste. Bor. Dortmund eller Ajax Amsterdam, noget i den stil der.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Det håber jeg bestemt også, meeen.... hvad siger NT og TC

                            Vi vil blive udfordret uden Helander og Slots til sommer samtidigt med at Ivancevic ofte kæmper med skader og Bjørns niveau er faldet markant.
                            der kan vi jo sagtens ende alligevel. Selv med en forlængelse til Slots nu kan han være solgt til sommer - så den situation kan jeg sagtens se os ende i.

                            Men hvem siger at Helander er væk? Ja alt tyder på det - men Anderlechts interesse var vidst fordi de havde brug for en billig erfaren spiller nu. Så ikke sikkert han har de muligheder til sommer, og så kan det da godt være at et par år mere i Odense med fast spilletid ikke lyder så dårligt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              der kan vi jo sagtens ende alligevel. Selv med en forlængelse til Slots nu kan han være solgt til sommer - så den situation kan jeg sagtens se os ende i.

                              Men hvem siger at Helander er væk? Ja alt tyder på det - men Anderlechts interesse var vidst fordi de havde brug for en billig erfaren spiller nu. Så ikke sikkert han har de muligheder til sommer, og så kan det da godt være at et par år mere i Odense med fast spilletid ikke lyder så dårligt.
                              Jeg har svært ved at se Helander spille her efter sommerferien, med mindre han igen oplever en længerevarende skade så tror jeg der er bud efter ham fra en højere hylde.

                              En dygtig, rolig, venstrebenet stopper der spiller på det svenske landshold kommer bare til at tiltrække sig noget opmærksomhed.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Leif Rasmussen skriver at det bliver vel ophævelse med Buray:
                                https://fyens.dk/sport/svensk-medie-...t-vaek-fra-fyn

                                Ved ikke hvad vi gav som sign -on, men fint at få ham fra lønlisten hvir han sidder vel tungt.
                                giver god mening - han har jo heller ikke ligefrem vist sig selv frem. Det var et fejlskud - lad os komme videre for alles skyld.

                                Comment

                                Working...
                                X