Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sandberg har gjort mere på midten i 10 min end Grubbe nåede på 65.
    Vi har noget på vej der uden tvivl. En SL kontrakt kunne sagtens ske her i 2024
    Ham der han er simpelthen en perle af en spiller. Jeg glæder mig sindsygt til at se ham på førsteholdet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Ham der han er simpelthen en perle af en spiller. Jeg glæder mig sindsygt til at se ham på førsteholdet.
      Svært at forestille sig at han ikke bliver SL spiller

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Svært at forestille sig at han ikke bliver SL spiller
        Jeg kan faktisk huske første gang vi to skrev sammen om ham, det er vel 2-3 år siden, hvor jeg havde set ham for DKs u16 (tror jeg) han spillede der sammen med Slots, jeg blev godt nok begejstret da jeg fandt ud af at ham der han er vores.

        det er fantastisk at se hvor god han er til at læse spillet, det er virkelig tit at han kommer først på bolden, fordi han har set hvor bolden er om lidt. Og så spiller han meget konsekvent frem i banen langs jorden.

        jeg tror at han ihvertfald bliver superligaspiller og holder han snuden i sporet så kan han også blive en regulær superliga profil. Virkelig godt arbejdet med ham der nede på akademiet.

        Comment


          Kunne ikke se kampen. Men lyder som Luca kommer rigtig god i gang med to scoringer+assist.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            FS/SF melder i dag at Köhler er blevet opereret i går og at der er klippet et stykke af den ene menisk. Forventningen er at han er klar igen om 10-14 uger

            https://fyens.dk/ob/20-aarig-ob-er-l...7a14899e0de-12
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              FS/SF melder i dag at Köhler er blevet opereret i går og at der er klippet et stykke af den ene menisk. Forventningen er at han er klar igen om 10-14 uger

              https://fyens.dk/ob/20-aarig-ob-er-l...7a14899e0de-12
              14 uger er lig med at være færdig i forårssæsonen der skal en seriøs afløser ind

              Comment


                Det kunne være super fedt, hvis Luca kan slå igennem. Han har lige de styrker vi har manglet i laaaang tid. Vi ved allerede han har målnæse og er en god afslutter, det er det tekniske der er mere kritisk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Det kunne være super fedt, hvis Luca kan slå igennem. Han har lige de styrker vi har manglet i laaaang tid. Vi ved allerede han har målnæse og er en god afslutter, det er det tekniske der er mere kritisk.
                  Korrekt. Men i dag er det klart bedste, jeg har set fra ham ift. at indgå som spilstation. Hvis det er en indikation for hans generelle niveau kan han imo sagtens være vores løsning på 9'eren.

                  Comment


                    Spillede Jens Jakob? Er han ikke i Elfsborg. Hvordan gjorde han det i så fald. ?

                    Comment


                      3 mål indkasseret i 3 ud af 3 kampe nu. Gad vide om Krogh overvejer, om 5 i bagkæden nu også er det rigtige? Det er jo ikke det han helst vil spille alligevel.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        3 mål indkasseret i 3 ud af 3 kampe nu. Gad vide om Krogh overvejer, om 5 i bagkæden nu også er det rigtige? Det er jo ikke det han helst vil spille alligevel.
                        433 tror jeg også ville være smartest.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          3 mål indkasseret i 3 ud af 3 kampe nu. Gad vide om Krogh overvejer, om 5 i bagkæden nu også er det rigtige? Det er jo ikke det han helst vil spille alligevel.
                          ja godt nok ikke imponerende. Men også svært sådan rigtigt at drage nogle konklusioner endnu med de meget skiftende opstillinger der har været. Og særligt i dag hvor det da var en noget alternativ midtbane.

                          Comment


                            Vi er i game mode

                            https://ob.dk/nyheder/2024/januar/vi-er-i-game-mode-nu

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ja han virker til st være meget positiv. Håber ikke det er varm luft, men tror nu også han er bundseriøs.
                              Nu skal vi så lige have 2 spillere ind til start 11 så han får nogle ordentlige betingelser.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Ja han virker til st være meget positiv. Håber ikke det er varm luft, men tror nu også han er bundseriøs.
                                Nu skal vi så lige have 2 spillere ind til start 11 så han får nogle ordentlige betingelser.
                                Ja det er minimum 2 med alle de skader vi har. Med Turay,Buray,Mustafic og vores finske ven ude af døren burde der være en del lønkroner at give af. Tænker at Luca,Fenger,Yaya og Mucolli der er kommet til, samlet set ikke tjener det halve af hvad de andre gjorde.
                                Så ind med 2-3 stykker og lej Grubbe og måske Mucolli ud

                                Comment

                                Working...
                                X