Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg vil personligt have det ok med at satse på Luca, Fenger og Bashkim i foråret og gå all in på en midtbanespiller. Synes Luca var virkelig imponerende imod Elfsborg.
    Enig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Rolig nu. Vi må se om der ikke sker noget. Tænker jeg der gør
      Jeg synes også det er overdrevet at kalde det en katastrofe/pinligt/dumpet med et brag. På hvad der har været fremme er det tydeligt, at de også har haft en midtbanespiller eller to som topprioritet. De har også vist villighed til at investere i det. Det hæfter jeg mig ved.

      Hvis de ikke lykkes med at hente en de tror meget på (det kan de stadig), er det dem, der bedst har mulighed for at vurdere hvad mulighederne er. Altså hvilken kvalitet har dem vi kan få nu? Hvor dyre er de? Hvad kan vi få hvis vi venter til sommer? Eller måske er der kontraktfrie spillere vi kan skrive med om et par uger? Og hvis de ikke lykkes med at lande en, der har baren nogenlunde niveau: hvordan kan vi så evt. flytte rundt på positioner så vi kan klare målet for foråret: at overleve.

      Hvis BW har samme tilgang: Vi skal have mindst en god midtbanespiller ind nu ellers går alt galt! Så ender man meget nemt med en ny Burey/Turay/Sauli.

      Hvis vi så skulle rykke ned eller være elendigt stillet til sommerens transfervindue: Så er jeg med på dømme det som katastrofe og alt hvad man ellers kan finde på. Så har han og resten af ledelsen fejlvurderet situationen og bare ikke leveret. På samme måde som hvad BW har leveret indtil nu samlet set er dumpet. Men for nu er det kun dem der har det fulde overblik over situationen.
      Last edited by Agbre; 01-02-2024, 19:54.

      Comment


        Lyder til at Bjørn kommer i SFÅ om lidt og afslører om vinduet er lukket eller om der sker mere

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lyder til at Bjørn kommer i SFÅ om lidt og afslører om vinduet er lukket eller om der sker mere
          Den er 110 lukket

          Comment


            Vinduet er lukket

            Comment


              Det lyder til at vinduet er lukket

              Comment


                Nuj hvor er det skuffende

                Comment


                  Bevares det er 2 rigtige fine signinger vi har lavet, men at Bjørn sidder og lukker vinduet uden at vi henter en CM som minimum, det er fandme for sløjt!!

                  Comment


                    Lyder som om det er lukket, har Bjørn sagt til SAF.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vinduet er lukket
                      Vi støtter ikke midtbanen efter Svens skade?????????
                      Det fatter ikke.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Hvis det ikke sker, så har man dumpet med et brag. Bjørn havde et job. Det kunne han ikke klare.


                        pinligt. Pinligt.
                        .

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          .
                          Det er virkelig skidt. Nu ville jeg gerne have Mustafic som gardering.

                          Comment


                            med alle de midtbane folk vi har været sat i forbindelse med...så det sgu skuffende at der ikke hentes noget - også med svens skade in mente...det kan sgu blive dyrt.

                            Trybull og Manneh - fint nok, men der er jo ikke noget at skifte med i tilfælde af skader

                            Comment


                              Lukket.
                              Fint vindue. Forstærket på vigtige pladser - både nu og efter næste vindue.
                              Vi har rigeligt med spillere til midtbanen. Det samme gælder angrebet.
                              Sommervinduet bliver der hvor midtbanen og angrebet bliver forstærket pga lejeophør og udløb af kontrakter.
                              Alt i alt - fint vindue

                              Comment


                                Det er satme skuffende at midtbanen ikke bliver adresseret. Det virker til at Rami skal bruges lidt derinde, men han er godt nok en anden type end Köhler, så det føles ikke optimalt

                                Comment

                                Working...
                                X