Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Andre har nævnt ham før, men Tochi Chukwuani ? Hvorfor bliver vi ikke nævnt der ? Er han ikke god nok ? eller er han "for god" ?
    For god. Jeg var virkelig hooked på at vi skulle have hentet ham inden han røg til Lyngby, da hans lægetjek i Italien ikke gik igennem.

    Nu der er han sådan en spiller der afviser Brøndby.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Jeg synes nu det er svært at finde ud af, om det er en reel tease eller bare en sjov meme. OBstruktion er i hvert fald tvivlende i forhold til, at der skulle blive præsenteret tre nye spillere i dag: https://x.com/OBstruktion1887/status...334127639?s=20
      gomez og 2 nye vil også være fint i min bog

      - kommer også meget an på kvaliteten. Hellere 2 gode signings frem for en masse meh...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        syntes jeg har hørt klubber som swansea og cardiff være interesseret. Så hvis han vil udenlands - så kommer vi ikke i nærheden af ham.
        Ja, okay, så er det nok lige "marginalt" over, hvor vi er med

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          med en 5 årig kontrakt så syntes jeg godt nok det er en lidt underlig detalje at fokusere på.

          Jeg tror ikke han er her til den tid - han har en god alder - levere han godt i 2-3 sæsoner så er det nok planen han skal skydes afsted.

          Og hvis det endeligt kommer dertil - så er der rigeligt tid at løbe på til at lave en forlængelse...men mon dog han ender med at blive den nye tverskov med 7 år i samme klub?
          Jeg mente det også sådan mere generelt, ikke så meget i den her sag. Når det så er sagt så tror jeg Gomez får en kontrakt der udløber om sommeren. Det er yderst sjældent vi har spillere der har udløb ved årsskiftet.

          Comment


            Martin Davidsen har tilsyneladende netop sagt i en facebook-video, at Gomez formentlig præsenteres snart og at der nok hentes en mere udover det.

            Comment


              Billigt rygte, da det næppe vil være den store overraskelse, men jeg hører noget med OB og udlejning. Ved ikke hvilke spillere eller hvor mange, men det skulle være noget med en lang række klubber.

              Men for at være ærlig tænker jeg ikke der er mere i det end, at OB har tilbudt en række klubber at leje en/flere af vores spillere.

              Blot en lille bøvs, så må vi se. Måske Martin Hansen.


              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Billigt rygte, da det næppe vil være den store overraskelse, men jeg hører noget med OB og udlejning. Ved ikke hvilke spillere eller hvor mange, men det skulle være noget med en lang række klubber.

                Men for at være ærlig tænker jeg ikke der er mere i det end, at OB har tilbudt en række klubber at leje en/flere af vores spillere.

                Blot en lille bøvs, så må vi se. Måske Martin Hansen.

                vil da blive meget overrasket hvis ikke vi forsøger at leje et par spillere ud. Nok svært at få dem solgt lige nu...men Grubbe, Mucolli, Selvén kunne være en mulighed - måske fenger eller Luca hvis man henter en angriber.

                Og ja så en af vores keepere

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Jeg mente det også sådan mere generelt, ikke så meget i den her sag. Når det så er sagt så tror jeg Gomez får en kontrakt der udløber om sommeren. Det er yderst sjældent vi har spillere der har udløb ved årsskiftet.
                  igen - snakker vi en 5 årig kontrakt så tror jeg ikke det betyder det store om det er sommer eller vinter udløb.

                  Gomez ser næppe OB som sin endelige destination...tænker gerne han vil videre til en større liga - og OB vil gerne tjene penge på salg. Så få ham ind og op i niveau igen. 2-3 gode sæsoner og så skal han nok skydes afsted...

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...henter-ob-emne

                    Såfremt OB har været i spil, så forstår jeg ikke spilleren

                    Comment


                      Nu vender jeg lige all den snak om nedrykning.
                      ob rykker ikke ned.
                      lyngby Vejle og Hvidovre er alle klart dårligere.

                      jeg tror vi handler til fremtiden og for at give en 7 plads chancen .

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Jeg synes nu det er svært at finde ud af, om det er en reel tease eller bare en sjov meme. OBstruktion er i hvert fald tvivlende i forhold til, at der skulle blive præsenteret tre nye spillere i dag: https://x.com/OBstruktion1887/status...334127639?s=20
                        Ved nærmere undersøgelse, er jeg fuldstændig enig med dig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                          Nu vender jeg lige all den snak om nedrykning.
                          ob rykker ikke ned.
                          lyngby Vejle og Hvidovre er alle klart dårligere.

                          jeg tror vi handler til fremtiden og for at give en 7 plads chancen .
                          Jeg tror Hvidovre og Randers rykker ud, efter Thomasberg er gået til FCM, er det virkelig begyndt at se skidt ud for Randers. Har sat en makkermenu på, at Berthelsen er fyret inden d. 31/7, ved at deres målsætning er top10, men den når de ikke i år.
                          Last edited by jojo; 01-02-2024, 14:44.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Jeg tror Hvidovre og Randers rykker ud, efter Thomasberg er gået til FCM, er det virkelig begyndt at se skidt ud for Randers. Har sat en makkermenu på, at Berthelsen er fyret inden d. 31/7, ved at deres målsætning er top10, men den når de ikke i år.
                            Jeg tror, at Randers (lige som os selv) bliver reddet i år af at Vejle og Hvidovre er så dårlige. Et frækt bud kunne dog være at Lyngby rykker med Hvidovre ned, hvis Cirkus-holdet i Nørreskoven får lidt tur i den pointmæssigt. Lyngbys islandske korthus risikerer virkelig at implodere, hvis ikke Hoseth formår at holde liv i det sammenhold og den fight som Freyr havde bygget op.

                            Vi kommer ikke i alvorlig nedrykningsfare, det nægter jeg at tro. VB er heldigvis for ringe. Det bliver en 8.- eller 9.-plads igen.
                            Last edited by OBHelvegKonge; 01-02-2024, 18:14.

                            Comment


                              NY teaser for signing - nok Gomez

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                                NY teaser for signing - nok Gomez
                                De er faktisk funny nok de videoer. Havde nok bare lavet ordren om til et dobbelt værelse….

                                Comment

                                Working...
                                X