Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det er et frækt bud at Hvidovre bliver oppe.

    Det lugter af Vejle - Hvidovre som nedrykkere, men jeg er nu ikke helt tryg ved situationen.
    Ahr, det var også noget sludder!! Mente at det er muligt at Lyngby rykker med HVIDOVRE ned selvfølgelig
    (er rettet nu)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

      Ahr, det var også noget sludder!! Mente at det er muligt at Lyngby rykker med HVIDOVRE ned selvfølgelig
      (er rettet nu)
      Jeg ved det!

      Comment


        Vi skal have en central midtbane ind ellers er vinduet dumpet med et brag. Lykkedes vi ikke med køb, så et halvt års leje af en, der er over vores niveau på den lange bane. Efter samme princip som Gigovic.

        Comment


          Ordet “ved” sætter håb i mig…
          https://x.com/leifoffenbax/status/17...YxPoNolgPMgCtg

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Ordet “ved” sætter håb i mig…
            https://x.com/leifoffenbax/status/17...YxPoNolgPMgCtg
            Tror desværre vinduet er lukket for denne gang. Bjørn er kørt hjem for at spise.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Tror desværre vinduet er lukket for denne gang. Bjørn er kørt hjem for at spise.
              Har du været dernede?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Tror desværre vinduet er lukket for denne gang. Bjørn er kørt hjem for at spise.
                Han har 3 minutter hjem i bil og skal vel have lidt at spise (og luft) inden de sidste par timer i vinduet !

                Nagel er vel stadigvæk på pinden...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  Ordet “ved” sætter håb i mig…
                  https://x.com/leifoffenbax/status/17...YxPoNolgPMgCtg
                  Hmmm. Den kan forståes på 2 måder..

                  Men selvfølgelig går man efter en midtbanespiller. Om det lykkedes er noget andet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Hmmm. Den kan forståes på 2 måder..

                    Men selvfølgelig går man efter en midtbanespiller. Om det lykkedes er noget andet
                    Hvis det ikke sker, så har man dumpet med et brag. Bjørn havde et job. Det kunne han ikke klare.


                    pinligt. Pinligt.
                    Last edited by Brogaard99; 01-02-2024, 20:21.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      Hvis det ikke sker, så har man dumpet med et brag. Bjørn havde et job. Det kunne han ikke klare.


                      pinligt. Pinligt.
                      Rolig nu. Vi må se om der ikke sker noget. Tænker jeg der gør

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Jeg ved sgu ikke om det er tiden at eksperimentere med Owusu centralt. Desuden tror jeg ikke hans kvaliteter passer ind på en 2-mands midtbane. Hvis han vitterligt kan begå sig derinde, så ville jeg hellere se at de ændrer lidt på spillestilen så han går ind og er de facto midtbanespiller når vi har bolden.

                        Det er jo fuldstændigt målt på øjemål.

                        Men altså jeg tror han kunne være virkelig god derinde, der kan være noget jeg har overset. At spille Rami derinde er jo også at eksperimentere.

                        Han er kølig på bolden under pres hvor han træffer de kloge beslutninger når han skal skille sig af med den.
                        Han har et herligt offensivt mindset hvor han tænker frem i banen og kan også drive bolden.
                        Han er både skarp og disciplineret i sine defensive aktioner, han lukkede altså fuldstændigt ned for Achouri inde i parken selv om han trak et gult hurtigt i kampen.

                        Men som sagt der kan sagtens være noget jeg har overset, hvad tænker du han mangler for at spille derinde?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Tror desværre vinduet er lukket for denne gang. Bjørn er kørt hjem for at spise.
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Han har 3 minutter hjem i bil og skal vel have lidt at spise (og luft) inden de sidste par timer i vinduet !

                          Nagel er vel stadigvæk på pinden...
                          Pyhhhhh, beroligende. Så må vi ikke tolke det som Jesper-Hansen-lookalike. Vel bekomme, Bjørn og så skynd dig at komme tilbage til arbejdspladsen! ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Hvis det ikke sker, så har man dumpet med et brag. Bjørn havde et job. Det kunne han ikke klare.


                            pinligt. Pinligt.

                            Comment


                              Det føles som et flash back til tiden med Jesper Hansen -man ved bare tidligt På aftenen at der sker aller en skid mere

                              Comment


                                Lyder til at Kadrii vil have sin fremtid afklaret på træningslejren og har bedt om møde med Bjørn W

                                Fenger træner med igen engang i weekenden. Charly,Ejdum og Markus er også klar til minutter efter skader. Helander melder sig klar men Aske er ude.

                                Målmandssituationen er lidt alvorlig og derfor hentede man ny målmand. Martin Hansen er ude på ubestemt tid og HC har problemer med hoftebøjeren

                                Comment

                                Working...
                                X