Jeg er OBèr, og vil altid være det ! Uanset hvordan det går klubben.
Men ligenu er det ikke særlig sjovt.
Økonomien er slet ikke til at OB...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
15 results in 0.0114 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Hvad har OB gjort i dette transfervindue som kan få flere OB fans til at tage på stadion igen ? I mine øjne intet ! Kortsigtet økonomisk "ansvarlighed"...
Leave a comment:
-
Ja, hvis økonomien er SÅ slem, så ser det skisme dystert ud for OB de næste 5-10 år !
Leave a comment:
-
Mental træner ?
22Ja tak86.36%19Nej tak13.64%3The poll is expired.
Ved ikke hvem der i ledelsen ikke er interesseret i at ansætte en mental træner, men jeg kan ikke se det kunne gøre situationen værre end den er lige...
-
Så længe OB kun har små midler at gøre med, ligeså længe vil OB forblive med at være en middelmådig klub ! Er HELT enig i at det er det hidtil værst sete...
Leave a comment:
-
Jeg forstår godt de mange emotionelle/negative udbrud der her skrives. Vi er skuffede over at han ikke bliver her i OB, men det er ledelsen stordels selv...
Leave a comment:
-
Tak for kampen ! Skønt at se at i klarede den trods bagud 0-1 , i kæmpede ALLE ! :)
Derefter tak til Falken for det flotte mål :)
Men nu,...
Leave a comment:
-
For gamle produkter på stadion
Bliver simpelthen NØD til at skrive dette;
Har nu to gange oplevet at pommes frites sauce eller ketchup er for gamle ved boderne.
Pinligt...
-
Var på ferie i Schweiz for nyligt. Mødte tilfældigt Daniel dernede og fik en lille sludder med ham. Han fortalte at alt går godt selvom det ikke er nemt...
Leave a comment:
-
Rgtigt ! Det behøver man ikke at have. Men det kunne være rart med et andet alternativ til hvordan det går nu.
Leave a comment:
-
-
Den rigtige ledelsesform ?
Odense Boldklub er en klub med en ledelse som primært handler udfra et "forsvarligt økonomisk" udgangspunkt, det sportslige kommer i anden række....
-
Er enig ! Men ingen kan give mig uret deri at truppen er smal og uden: erfaring (der tåler modgang) og kvalitet nok (til at kunne overraske)...
Leave a comment:
-
Kortsigtet el. langsigtet målsætning ?
I OB`s øvre ledelse tager man de nødvendige økonomiske hensyn mht. spillerindkøb og...
Leave a comment:
-
Leave a comment: