Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så er jeg også på TB raus holdet. Han kan umuligt vende skuden
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Er de der 3 transfervinduer der skulle indvarsle nye vinde i OB ikke snart ved at være ovre?
      De er udsat til 2015. Siger sportsdirektøren.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        De er udsat til 2015. Siger sportsdirektøren.
        Nja.. der blæser helt klart nye vinde. De er bare konstant modvind

        Comment


          tja det var så endnu en omgang i 1 division, men se positivt på det. Så koster det mindre at se dem fjolle rundt på den måde

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
            Det er lige før man savner Lars Olsen.. sh**t det siger ikke så lidt om vores aktuelle situation.
            Det bliver da et problem at finde en træner, som vil tage så elendig en trup, vel vidende, at der ikke kan hentes forstærkninger!

            Comment


              Hold kæft de spiller godt, FCV, de spiller os jo af banen..

              Hvor er det grotesk og se vores zone opdækning ved højre sparkene.. 1 FCV spiller ind ved det lille felt også 5-6 OBer der ikke flytter sig fra deres zone....

              Jeg er vågnet op i det forkerte univers til denne sæson... skulle vi ikke spille top 5.... men okay 2015 er vi nok klart i top 5 i 1 division...

              Ledelsen har jo fejlet på alle punkter også på økonomien. Vi har i 3-6 mdr eller længere vist vi skulle have mindst en angriber og vi er åbenbart ikke tæt på en endnu... Ham 1 divs. topscoren havde da været bedre end bodul.... hvorfor skal schoop starte inde når vi har Azer?

              Nogen der vil have en årskort, for min psyke holder ikke til det her en hel sæson..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af DeDaneDK Se indlæg
                Det var det....Gider ikke engang at se anden halvleg.......Tak for LORT OB!
                For første gang i min tid som OB fan slukker jeg tv'et efter 45 min....... tak for lort, OB

                Comment


                  Vi sigter ikke efter Kryger, og han sparker heller ikke dødboldene, hmmm... eneste der kommer ud af det, er at han har endnu længere hjem på backen, hvilket har været tydelig i dag... til gengæld løber han rundt i modstanderfeltet og spiller hæl og tå...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Jeg har efterhånden set MANGE dårlige kampe af OB, MEN den her 1. halvleg går da over i historien som noget af det mest bizarre jeg har set. Det er et rent mirakel at vi ikke er bagud med 5 mål. Defensiven sejler fuldstændig rundt. Schoop og O´Brien flytter hovedløst bolden rundt uden nogen former for fantasi.... den eneste der lever op til sit niveau er Bodul som sædvanlig er kritisabelt ringe, og uden nogen former for kampgejst. Mit OB hjerte STYRT bløder !!!!!!

                    Comment


                      Kortsigtet el. langsigtet målsætning ?

                      Oprindeligt indsendt af DeDaneDK Se indlæg
                      Vi mangler ALT!
                      I OB`s øvre ledelse tager man de nødvendige økonomiske hensyn mht. spillerindkøb og lønninger m.m. Fint, fint.... men: Sparer man dér, må man også forvente at resultaterne ikke kommer. Bliver resultatet så at OB rykker ned... hvem kan man så lokke til klubben ?
                      Og ang. Troels Bech: Sikke en utakkenemlig position klubben har sat ham i ! Stakkels mand ! Hvad skal han præstere med dèt spillermatriale han har til rådighed ? Ikke sagt at spillerne ikke prøver men der mangler erfaring og profiler i truppen.
                      Dermed sagt: Økonomisk set skal OB nok klare sig.... men sportsligt ? Nej, ikke sådan hèr !

                      Comment


                        Vi er under afvikling. Tak til ledelse og bestyrelse for at melde rent flag...... Røvhuller.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Vi sigter ikke efter Kryger, og han sparker heller ikke dødboldene, hmmm... eneste der kommer ud af det, er at han har endnu længere hjem på backen, hvilket har været tydelig i dag... til gengæld løber han rundt i modstanderfeltet og spiller hæl og tå...
                          ja han er vel markspillerens svar på Stefan Wessels. Suverænt ingen teknik med fødderne, det betyder at selv afleveringer på mere en 3m er komplet umulige for den mand...

                          Savner i den grad Ruud

                          Comment


                            Kæft det er tragisk....

                            målet til 1-0: EL laver et alibipres, kryger står forkert/sideforskyder for langsomt og hvad f... Laver toppel?
                            målet til 2-0: flot ari, virkeligt flot. Og hvad s.... Laver toppel med hans underlige karatespark?

                            bodul - suk, en mand uden selvtillid og evnen til at hive sig selv op eller bare arbejde hårdt. Ingenting!!!!
                            EL, LJ og MS prøver offensivt
                            KL gør det ok.
                            LN er ramt af OB sygen. Men ikke den dårligste i dag - endnu.
                            cob - løber meget og jeg er vel reelt vores bedste hidtil under was?
                            schoop - han giver en unødvendig bold til FCV, hvor de får en 2v2 situation
                            kryger er ikke back. Og hvad f..... Laver han med hæl og tå, og hvor er hans styrke på dødbolde (FCV dødbolde! Idet vi ikke rigtig har haft nogle..)
                            ari - fjervægt. I det mindste kæmpe han røven ud af bukserne
                            Toppel - Radza må være bedre. Han er fejlplaceret, tror han er til Kung fu og med ham på mål kommer vi ingen vejne

                            2. Halvleg kan kun blive bedre - enten at vi tager os sammen eller holdet forsætter stilen og øger sandsynligheden for et 'proces-skifte'

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Frisøren Se indlæg
                              ang. Troels Bech: Sikke en utakkenemlig position klubben har sat ham i ! Stakkels mand ! Hvad skal han præstere med dèt spillermatriale han har til rådighed ? Ikke sagt at spillerne ikke prøver men der mangler erfaring og profiler i truppen.
                              Men vores spiller er der heller ikke nærheden af og have nogen gnist og tror på det og det kan han da gøre noget ved, for vi har et hold, hvis de kæmper røven ud af bukserne også kunne vinde kampe.. men de har givet op også kan vi lige så godt pakke sammen og lade den fede dame synge.

                              Comment


                                Okay, Toppel er da den eneste grund til at vi stadig er med i kampen? Og COB har været helt i tråd med øvrige spilleres ufatteligt ringe niveau.

                                Comment

                                Working...
                                X