Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mental træner ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mental træner ?

    Ved ikke hvem der i ledelsen ikke er interesseret i at ansætte en mental træner, men jeg kan ikke se det kunne gøre situationen værre end den er lige nu
    Jeg ser et oplagt lokalt emne (ikke at jeg ønsker den pågældende klub miste deres cheftræner) i Jimmi Nielsen fra SSV Højfyn. Hvad han har opnået med de spillere han har til rådighed, er rent ud sagt fantastisk ! Og jeg mener at den mentale forståelse for de forskellige spilleres psyke bærer langt over halvdelen af deres resultater.
    22
    Ja tak
    86.36%
    19
    Nej tak
    13.64%
    3

    The poll is expired.


    #2
    Vi har ingen penge.

    Comment


      #3
      Vi havde ikke engang råd til Flemming Povlsens 20k/mdr hyre jo...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Vi havde ikke engang råd til Flemming Povlsens 20k/mdr hyre jo...
        Som spillerne tilbød at betale...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Som spillerne tilbød at betale...
          ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            ?
            Lang historie kort. Spillerne var glade for Povlsen i sin tid, især folk som Falk og Larsen. Spillerne gik sammen og fandt en løsning, hvor noget af deres løn kunne gå til at beholde Povlsen, men det ville ledelsen ikke være med til, da man allerede havde fyret ham.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Lang historie kort. Spillerne var glade for Povlsen i sin tid, især folk som Falk og Larsen. Spillerne gik sammen og fandt en løsning, hvor noget af deres løn kunne gå til at beholde Povlsen, men det ville ledelsen ikke være med til, da man allerede havde fyret ham.
              Ok det har jeg ikke hørt før , lidt absurd . Vel også en falliterklæring .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Mener at huske at Ove som det første sendte mentaltræneren på ferie... men kom han aldrig tilbage fra den igen, eller hvordan gik det forløb egentlig..? Synes at huske en masse snak om en masse laaaaange møder i Ådalen, men stod Ove selv for dem, eller hvordan var det..?
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Ja, hvis økonomien er SÅ slem, så ser det skisme dystert ud for OB de næste 5-10 år !

                  Comment


                    #10
                    Ja tænker også er den stakkels fattige NC, hellere må spare hvad der svare til en promille af hans overskud.

                    Comment


                      #11
                      Jeg har jo altid været tilhænger af at træne spillernes mentale tilstand, og dette er jo desværre en mangelvare i OB, når nu trænerne ikke kan få det frem. Særligt angribere har stor gavn af mentaltræning, og det kan man jo se vi mangler i OB nu.

                      Comment


                        #12
                        Ja absolut nødvendigt. Desværre mener Kent Nielsen så, at det skal løbes væk.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #13
                          Det er ikke mental træner ,det er spillernes indstilling til spillet og klubben.
                          Hvis de ikke gider er der intet klub og træner intet kan gøre.
                          Brug spillere som kæmper for OB

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af linken Se indlæg
                            Det er ikke mental træner ,det er spillernes indstilling til spillet og klubben.
                            Hvis de ikke gider er der intet klub og træner intet kan gøre.
                            Brug spillere som kæmper for OB
                            Jeg har set MANGE mangler ved spillerne i dette halvår... men jeg synes faktisk ikke at fornemme at de ikke "gider". Der bliver sgu løbet og kæmpet fint, men det hjælper jo ikke meget når man ikke kan ramme en fri mand i de elendige kampe, og ikke kan ramme indenfor målrammen i de dårlige kampe...

                            Ang mentalcoach, så er jeg for. Om ikke andet kan det ikke skade...

                            mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Jeg har set MANGE mangler ved spillerne i dette halvår... men jeg synes faktisk ikke at fornemme at de ikke "gider". Der bliver sgu løbet og kæmpet fint, men det hjælper jo ikke meget når man ikke kan ramme en fri mand i de elendige kampe, og ikke kan ramme indenfor målrammen i de dårlige kampe...

                              Ang mentalcoach, så er jeg for. Om ikke andet kan det ikke skade...

                              mvh

                              MaxHH
                              Enig. Og når jeg ser Kent Nielsen på bænken under kampen så tror han kan også bruge en mentaltræner.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X