Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Juhuuu...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Brok uden mening.
      Kom ind i kampen -
      Hvis du intet aner om hvorfor OB valgte at gøre disse ting, så har du nok ikke rigtig fulgt med.
      Ja, OB valgte at man ikke længere ville have del i Europa-pengene, de høje tv-penge, de højere priser på salg af spillere fra en topklub, ikke at ville have fat i de sponsorer, der finder det perfekt at lægge sine penge i en topklub....fortsæt selv rækken af de positive ting og større indtægter, de valgte fra...

      Jeg (og flere andre) har fra dag 1 rystet på hovedet af den beslutning de tog med fyringen og deres såkaldte "det nye OB"....vi ser resultatet i dag!
      Last edited by obforever; 25-07-2014, 18:57.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Troels Bech, er det nu ? Tjahh, jeg tror ikke på det mere og når jeg melder pas, så er der ikke lang tid tilbage.

        Giv Ove P. til den 30/6 næste år.

        Jeg synes ikke det er helt fair over for Troels, men i den her situation vi er i, skulle han skabe noget vildskab og.....vi kunne ikke være længere væk.

        Vi styrtbløder.
        Enig
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Selv FCV har medlidenhed med os.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
            Selv FCV har medlidenhed med os.
            Selv SSO........
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Schoop-drengen må også snart have spillet sin sidste kamp i den stribede trøje....han er fandme ringe!
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Nej hvor er Schoop ringe

                Comment


                  Schoop er redærlig og Bodil ikke eksisterende ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Dr. Mabuse Se indlæg
                    Vi ligner et U11-hold!
                    Hov hov, tal pænt om U11 hold ;-)

                    Man ved efterhånden ikke om man skal grine eller græde over hvor ringe vi er hele vejen rundt, men jeg tror bare jeg vil gøre som Rasmus Falk.....brække mig!

                    Comment


                      Mon dog en anden træner kan få et hold til at fungere uden spillere. Nej, heller ikke i Man U..... Fyr dog hellere sportdirektøren, det er trods alt ham der køber og sælger spillerne.. Sælger ud uden at købe ind, må vel svare til at save den gren over, man selv sidder på... Hvor er det uprofessionelt, men det sker altid i OB, røven går og intet sker... Topklub min bare ***....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Hvad manden skal gøre?? Han skulle måske starte med at fokusere på defensiv struktur, i stedet for en naiv íde om ,at vi skal spille boldbesiddende fodbold. Hvis man tror at en central midtbane med Conor og Schoop kan beskytte et i forvejen usikkert forsvar, må man jo nødvendigvis være lallende idiot.
                        Er enig ! Men ingen kan give mig uret deri at truppen er smal og uden: erfaring (der tåler modgang) og kvalitet nok (til at kunne overraske)

                        Comment


                          Og Schoop fortsætter det forfærdelige spil ... hiv ham ud nu ! Azer må kunne gøre det bedre

                          Comment


                            "I ligner 9'erne.." - Ha han havde det vildt.

                            Comment


                              10 angribere løser ikke vores problemer, det er helt galt med troen på egne evner
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Stakkels Lucas Jensen. Rædselsfuld kamp at få debut i.
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X