Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Høegh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Checkede lige FC Basel.
    Høgh har spillet i 6 af de sidste 7 kampe.
    Basel ligge nr 1
    5 games 5 win 0 draw 0 loss 14 goals 4 goals agains
    Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

    Comment


      Det så vildt �� - flot flot flot Daniel! Kom tilbage en dag og gør os stolte i striwerne.

      se lige falk - Høegh oh dessler vender tilbahe til striwerne om 5-10 år. Mums!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
        Checkede lige FC Basel.
        Høgh har spillet i 6 af de sidste 7 kampe.
        Basel ligge nr 1
        5 games 5 win 0 draw 0 loss 14 goals 4 goals agains
        Plus 2 vundne CL kval kampe m DH på holdet. Bedste sæson start for Basel i 12 år!
        Nå ja de kampe er med i 'dine' 7 :)
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          Kan det ligefrem kaste en landsholdsudtagelse af sig , med skader hos andre in mente ??
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Kan det ligefrem kaste en landsholdsudtagelse af sig , med skader hos andre in mente ??
            Nu ser det ud til, at Jannik Vestergaard, Andreas Christensen og Frederik Sørensen alle kommer til at spille fast, så den bliver svær. Udover det spiller både Erik Sviatchenko og Kian Hansen ret godt for tiden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Kan det ligefrem kaste en landsholdsudtagelse af sig , med skader hos andre in mente ??
              Tænkte det samme, men på bold.dk står der bl.a.:

              "Morten Olsen nævner forsvarsspillerne Kian Hansen, Jannik Vestergaard, Andreas Christensen, Simon Kjær og Erik Sviatchenko, som spillere, som kan komme i spil til midterforsvaret. Men ladnstræneren er ærgrerlig over, at det kan ende med en uprøvet konstellation, som skal forsøge at spille Danmark til EM i 2016."

              Så umiddelbart tyder det ikke på, at DH er på Olsens 'blok'....
              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                Tænkte det samme, men på bold.dk står der bl.a.:

                "Morten Olsen nævner forsvarsspillerne Kian Hansen, Jannik Vestergaard, Andreas Christensen, Simon Kjær og Erik Sviatchenko, som spillere, som kan komme i spil til midterforsvaret. Men ladnstræneren er ærgrerlig over, at det kan ende med en uprøvet konstellation, som skal forsøge at spille Danmark til EM i 2016."

                Så umiddelbart tyder det ikke på, at DH er på Olsens 'blok'....
                M.O plejer jo heller ikke at nævne sine "kaniner" på forhånd .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  M.O plejer jo heller ikke at nævne sine "kaniner" på forhånd .
                  Nej, der er sandt, og DH har jo tidligere været inde omkring landsholdet, så man ved self. aldrig.... :)
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    Jeg tror desværre ikke han skal regne med noget i denne omgang. Måske er det også den position, hvor Danmark har allerflest kandidater, men at gøre det godt i Basel, som er et hold der også klare sig fornemt i Europa, hjælper selvfølgelig.
                    Hvis han fortsætter sit fornemme spil i Basel, så tror jeg nok det skal skaffe ham endnu en udtalelse, men tror først det bliver efter denne kval, hvor MO gerne vil bruge den stamme, der har været med hele vejen.

                    Comment


                      Var på ferie i Schweiz for nyligt. Mødte tilfældigt Daniel dernede og fik en lille sludder med ham. Han fortalte at alt går godt selvom det ikke er nemt med sproget (Schweizertysk) men at den østrigske hjælpetræner heldigvis er nemmere at forstå.
                      Han virkede til at stortrives i alpelandet og jeg fik da også en autograf til min søn ved lejligheden.
                      Jeg ønsker Daniel AL held og lykke dernede og ved at i andre "striwede" derude ønsker ham det samme.
                      Et perfekt skifte for alle (min mening) !
                      Viel glück Daniel ! :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Frisøren Se indlæg
                        Var på ferie i Schweiz for nyligt. Mødte tilfældigt Daniel dernede og fik en lille sludder med ham. Han fortalte at alt går godt selvom det ikke er nemt med sproget (Schweizertysk) men at den østrigske hjælpetræner heldigvis er nemmere at forstå.
                        Han virkede til at stortrives i alpelandet og jeg fik da også en autograf til min søn ved lejligheden.
                        Jeg ønsker Daniel AL held og lykke dernede og ved at i andre "striwede" derude ønsker ham det samme.
                        Et perfekt skifte for alle (min mening) !
                        Viel glück Daniel ! :)
                        Lyder godt. Han er en fantastisk personlighed og fortjener det! Håber han kommer hjem igen en dag. Han er meget savnet.

                        Comment


                          Har lige erfaret, at Basels CL-kval kamp i aften vises på Viaplay! Synes lige, I skal vide det. Forhåbentlig blir det med Høegh'en i start-11'eren :)
                          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                            Har lige erfaret, at Basels CL-kval kamp i aften vises på Viaplay! Synes lige, I skal vide det. Forhåbentlig blir det med Høegh'en i start-11'eren :)

                            Comment


                              Han er startende idag igen - sidder og ser den på Viaplay. Vildt så hurtigt, han er vokset med opgaven. Enormt rolig på bolden og gør det simple, men effektive. Høj klasse!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                                Han er startende idag igen - sidder og ser den på Viaplay. Vildt så hurtigt, han er vokset med opgaven. Enormt rolig på bolden og gør det simple, men effektive. Høj klasse!
                                Der fik han så lige et mål annulleret ... så tyndt ud, uden at jeg er sikker.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X