Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom: Ob-fcm (22/2-2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Falk er min MOM. Masser af energi både offensivt og defensivt.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      I am speachless over hvordan Toppel kan få anmærkningen : usikker kamp.

      Vanvittigt
      Det er måske i overkanten at kalde det en usikker kamp, men jeg kan heller ikke se det skulle være en fantom kamp. Det var han simpelthen ikke involveret i nok situationer til.

      Han stod en god kamp, men det var jo ikke sådan, at det var et skydetelt. Jeg husker to feberredninger (som man også kan se i sammendraget), hvoraf den ene opstod efter Toppel gav en returbold på frisparksforsøget som han nok burde have holdt. Resten var vel noget der ikke burde volde en målmand i suppen de mindste problemer.

      Comment


        #48
        Skulason.

        Comment


          #49
          Skulason

          Comment


            #50
            Toppel
            Nu går fremad

            Comment


              #51
              Toppel

              Comment


                #52
                Diarra.

                Comment


                  #53
                  Diarra herfra også. Ganske vist mangler han stadig noget i det fremadrettede spil, men hold da fast hvor er han konsekvent i sine defensive aktioner.

                  Ari og Toppel gør det også godt, mens hele holdet skal have stor ros for deres fight. Dejligt at se.

                  Comment


                    #54
                    Toppel får min stemme. Der er plads til forbedringer, men det er ham der redder os fra et nederlag.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #55
                      Helt klart Diarra, vinder jo alt. Er jeg den eneste der glæder mig lidt til at se ham lukke fuldstændig ned for Gisla til næste hjemmekamp?

                      Comment


                        #56
                        Diarra

                        Glæder mig til at se ham på højre back i sæsonen '14/'15

                        Comment


                          #57
                          Diarra ! Flot kamp ! Runners up: A.M.C / Falk

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                            Skulason er MOM - trods skønhedsfejl og en enkelt graverende!

                            - Toppel er luret. Skaber sine egne redninger, ved at lave fejl på fejl. Usikker kamp!

                            - AMC koster et mål til 1-2, da han bliver rundet af Duncan dybt inde i det lille felt. Heldigvis for os, afsluttede Dunken uden præcision.

                            - Diarra er stærk mand til mand. Det er det.
                            Så logikken er at Skulasons graverende fejl, hvor han er milimeter, fra at koste et mål ikke rigtig tæller ned, mens AMCs eneste tabte duel med Duncan, der er tæt på at koste (men som ikke er en uprovokeret brøler på samme måde som Skulas fejlaflevering) i din bog ligefrem tæller som et mål imod os? Og så siger folk, at AMC ikke bliver udsat for urimelig og usaglig kritik...

                            Hvilken fejl var det forøvrigt Toppel lavede for at skabe den føromtalte chance til Duncan, som han flot redder?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Så logikken er at Skulasons graverende fejl, hvor han er milimeter, fra at koste et mål ikke rigtig tæller ned, mens AMCs eneste tabte duel med Duncan, der er tæt på at koste (men som ikke er en uprovokeret brøler på samme måde som Skulas fejlaflevering) i din bog ligefrem tæller som et mål imod os? Og så siger folk, at AMC ikke bliver udsat for urimelig og usaglig kritik...

                              Hvilken fejl var det forøvrigt Toppel lavede for at skabe den føromtalte chance til Duncan, som han flot redder?
                              Toppels retur på Jakob Poulsens svage frispark!

                              Det er min mening. Lev med det.
                              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                                Toppels retur på Jakob Poulsens svage frispark!

                                Det er min mening. Lev med det.
                                det er rigtigt at det er din mening og at du har ret til at have den, uanset hvor mærkelig den end må være for mange mennesker Personligt synes jeg nu ikke at det er et svagt frispark, Toppel har ikke lang tid at reagere i, og den sidder på et ganske "godt sted" hvor det er vanskeligt komme ned og holde fast i en formodentlig godt skruet bold. Toppel gør, synes jeg, det eneste rigtige i situationen og parerer den ud til siden fremfor "bare" at lade bolden ramme armene så den springer ind foran det åbne målgab igen, det ville være en langt værere situation.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X