Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


    Gør dig selv en tjeneste at se den der Stranger Things. Den bliver bare bedre og bedre for hvert afsnit
    Gamle jas, nu er du den første til at påpege, når andre burde have set tidligere indlæg ... Har set alle otte afsnit og er helt klart fan. Den stinker langt væk af en S02.

    Uden at spoile noget - det handler kun om 80'er viben. Barbara Holland minder sindssygt meget om min storesøster fra dengang. Men hun er også 10 år ældre end mig. (Med briller og det hele).

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
      Jeremy Brett som Sherlock all the way!
      Hørt! Hørt! Hil! Hil! ... Bretts Wikiside er faktisk interessant læsning, hvis det skulle behage.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Gamle jas, nu er du den første til at påpege, når andre burde have set tidligere indlæg ... Har set alle otte afsnit og er helt klart fan. Den stinker langt væk af en S02.

        Uden at spoile noget - det handler kun om 80'er viben. Barbara Holland minder sindssygt meget om min storesøster fra dengang. Men hun er også 10 år ældre end mig. (Med briller og det hele).

        MvT
        Touché

        Comment


          Har set nogle afsnit af Zoo på Netflix. Indtil videre er jeg godt underholdt. Der er tegn på at de kunne blive en fed serie. Tema: Verdens dyr gider ikke mere pis fra Homo Sapiens.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Jeg savner Sopranos.. Nogen som kan anbefale en værdig arvtager?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


              Jeg mangler stadig 4 afsnit. Uden at røbe for meget og holde det spoiler frit... Ingen chance for en sæson 2??
              Fik du set de sidste afsnit så??
              I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
                Fik du set de sidste afsnit så??
                Ja for satan da!!! Den holdt hele vejen og syntes egentlig at de fik lavet en god slutning med et par indikationer om hvad der venter..
                Glæder mig til sæson 2

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                  Jeg savner Sopranos.. Nogen som kan anbefale en værdig arvtager?
                  Jeg synes Ray Donovan på HBO kan noget af det samme og jeg var kæmpe Sopranos fan
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Jeg er gået igang med at se en lidt ældre sag der hedder OZ, som handler om livet i et højrisikofængsel, den er ret fed. Ligger på HBO nordic
                    Er tæt ved afslutningen på OZ. De tre første sæsoner er virkeligt fede, og jeg tror, mange herinde vil finde det stærkt underholdende, så en anbefaling herfra. Personligt synes jeg, den falder lidt i niveau i 4.sæson og frem.

                    Comment


                      Hmm ja, jeg ser da Ray Donovan, men jeg synes slet ikke det er tæt på at kunne måle sig med Sopranos.

                      Comment


                        Er pt ved at se "The Night Of" fra HBO..
                        En kvalitets serie bedre end denne skal man lede længe efter.. Kan varmt anbefales. Som så mange andre serier skal den lige igang men når den kommer det er det en serie der giver et unikt indblik i det amerikanske politi og retssystem.
                        En limited serie på 8 afsnit som Stranger Things også var

                        Comment


                          Hvordan uploader man et billeder her på forum?

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Hvordan uploader man et billeder her på forum?

                            MvT
                            Du kan ikke "uploade" et billede til forum. Der er ikke plads på serverne. Det du skal er at linke til et billede på nettet. På de fleste billeder kan du højreklikke og vælge "copy image location" (ved ikke hvad det hedder på dansk), derefter skal du oppe i menuen over dit indlæg vælge det lille ikon med billedet af et lille træ i (insert image, hedder det når du lader musen svæve over det), og så skal du indsætte dit valgte billedes url (webadresse).

                            Hvis du vil lægge et billede ind fra din egen computer, skal du først uploade det til nettet på en eller anden måde (billedeupload, åben Facebookprofil, twitter) og så linke til billedets adresse.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              http://underholdning.tv2.dk/kendte/2...vender-tilbage

                              Comment


                                Er et fjols til at få set serier, men kom forbi sæson et af True Detective, ved godt den er anbefalet mange gange i tråden, men det gør jeg så lige igen. Matthew M(indsæt selv de rigtige bogstaver) er jo for vild.

                                Så har man tænkt på om det var noget for en, så kan jeg kun sige, at det er bare om at komme i gang.

                                Comment

                                Working...
                                X