Oprindeligt indsendt af jchristo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Serie tråden
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægJeg er for ung til at forstå referencen (), og jeg synes det er svært at diskutere slutningen, uden at spoile for meget, men jeg synes at den var for letkøbt.
Men ja.. Det var ikke sådan at jeg vred mig i ekstasie over den...
Men nu kan vi da gå at glæde os til hans nye serie der kommer snart som bliver en spin of.. Nemlig Mayans MC
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJeg vil da også sige at jeg for nogle måneder siden sad og kiggede efter en serie på netflix, og faldt over buffy og tænkte den lige skulle ses igen, så det er man så småt i gang med.
Der er bare et eller andet beroligende ved at se Sarah Michelle Gellar hoppe rundt og fyre en træpind igennem en dude med grimme hjørnetænder :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHar lidt hovent placeret Buffy i boksen med teen-pladder. Men måske jeg skulle tage en chillpill og give den en chance. Du lokker jo.
Nu det hårde spørgsmål: Har du i dine benævnte yngre dage haft flere end 21 tanker om seksuelt samkvem med den gode Buffy-pige?
MvT
Dollhouse handler om et hemmeligt firma, hvor folk i problemer kan blive ansat, få slettet deres bevidsthed (der gemmes en kopi), og derefter få indlagt en ny personlighed, der passer til den opgave firmaet hyrer dem ud til, uge for uge. Efter fem år får de så deres egen personlighed tilbage, og en sjofel mængde penge, og uden at kunne huske de sidste fem år. Eliza Dushku spiller hovedrollen (nu vi snakker om lækre tøsebørn), og den er både spændende, overraskende mørk, og meget vanedannende. Den fik kun to sæsoner, desværre, men Whedon fik lukket den pænt ned.
Firefly er en klassiker, en rum-western-serie, hvor vi følger en broget besætning af smuglere, der prøver at undgå at komme i kambolage med loven, men får problemer da en betalende passager viser sig at være den mest eftersøgte person i universet. Firefly blev af uforståelige årsager lukket efter kun én sæson, men Whedon lavede filmen Serinity for at få afslutningen med, med alle de samme skuespillere. Absolut seværdig, og en ofte gentaget kandidat til "Hvilken serie så du gerne genoptaget", når man snakker med serie-nørder... hvilket jeg ofte gør... ,o)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg ELSKER afsnittet "Once more with feeling"...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg giver gerne en ekstra stemme på Buffy og Angel... og to af Joss Whedons andre serier, Dollhouse og Firefly.
Dollhouse handler om et hemmeligt firma, hvor folk i problemer kan blive ansat, få slettet deres bevidsthed (der gemmes en kopi), og derefter få indlagt en ny personlighed, der passer til den opgave firmaet hyrer dem ud til, uge for uge. Efter fem år får de så deres egen personlighed tilbage, og en sjofel mængde penge, og uden at kunne huske de sidste fem år. Eliza Dushku spiller hovedrollen (nu vi snakker om lækre tøsebørn), og den er både spændende, overraskende mørk, og meget vanedannende. Den fik kun to sæsoner, desværre, men Whedon fik lukket den pænt ned.
Firefly er en klassiker, en rum-western-serie, hvor vi følger en broget besætning af smuglere, der prøver at undgå at komme i kambolage med loven, men får problemer da en betalende passager viser sig at være den mest eftersøgte person i universet. Firefly blev af uforståelige årsager lukket efter kun én sæson, men Whedon lavede filmen Serinity for at få afslutningen med, med alle de samme skuespillere. Absolut seværdig, og en ofte gentaget kandidat til "Hvilken serie så du gerne genoptaget", når man snakker med serie-nørder... hvilket jeg ofte gør... ,o)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægSå er jeg snart igennem første sæson af Mr Robot, og jeg må indrømme jeg ikke helt forstår hypen... Er der andre der har det på samme måde, eller er det bare mig der har tabt småkagerne...?
Mvh
MaxHH
Comment
Comment