Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Tak for input til jer begge. Men har en hang til det overnaturlige, magi, drager, urealistiske ting og sager. Sci-Fi, fantasy, adventure genren og den slags.

    MvT
    Hvis det også inkluderer Horror, så kunne Penny Dreadful være noget? ligger på HBO

    Comment


      #92
      Har lige set game og thrones. Alle afsnittene. Fantastisk serie :-)

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Hvis det også inkluderer Horror, så kunne Penny Dreadful være noget? ligger på HBO
        Tja tjo, men skal jo ikke være for fin. Men som udgangspunkt er horror, zombier og militærgutter mod store krybdyr ikke lige min kop kaffe.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg vil gerne give Peaky Blinders endnu et shout-out, hvis folk har overset den!

          Er pt igang med sæson tre. Engelske gangstere i 1920ernes Birmingham. Fedt spillet, fed musik, fedt miljø.

          Ligger på Netflix og Cmore.
          Enig, glimrende serie. Har du set Boardwalk Empire?

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Hvis det også inkluderer Horror, så kunne Penny Dreadful være noget? ligger på HBO
            Jeg faldt fra midtvejs i første sæson... men har hørt rygter om at niveauet kun stiger over de næste sæsoner. Er det noget man burde give endnu et skud?

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Enig, glimrende serie. Har du set Boardwalk Empire?

              Mvh

              MaxHH
              Ja. De tre første sæsoner er fremragende, men jeg gik død midt i sæson fire, der var lidt tung i optrækket.

              For tiden genser jeg "Deadwood" på HBO, der er forrygende. De to første sæsoner er noget af det bedste der er lavet på tv!
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Har lige set game og thrones. Alle afsnittene. Fantastisk serie :-)
                Normalt er jeg slet ikke til serier - faktisk ser jeg slet ikke TV for tiden. Men jeg er også faldet helt i fælden m Game of Thrones; det er kvalitets popmusik:-)

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Ja. De tre første sæsoner er fremragende, men jeg gik død midt i sæson fire, der var lidt tung i optrækket.

                  For tiden genser jeg "Deadwood" på HBO, der er forrygende. De to første sæsoner er noget af det bedste der er lavet på tv!
                  Deadwood er klasse..

                  Hvis du er til Timothy Olifant, gentager han praktisk talt rollen i "Justified"... blot i en moderne setting.

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Deadwood er klasse..

                    Hvis du er til Timothy Olifant, gentager han praktisk talt rollen i "Justified"... blot i en moderne setting.

                    Mvh

                    MaxHH
                    Jeg så de første par sæsoner på Viaplay sidste år. Det er ok, men ikke i nærheden af at være lige så godt som Deadwood. Viaplay fjernede hele serien midt i det hele, så jeg nåede aldrig at se den færdig.

                    Jeg lod mig fortælle, at de senere sæsoner faktisk var bedre end de første.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg så de første par sæsoner på Viaplay sidste år. Det er ok, men ikke i nærheden af at være lige så godt som Deadwood. Viaplay fjernede hele serien midt i det hele, så jeg nåede aldrig at se den færdig.

                      Jeg lod mig fortælle, at de senere sæsoner faktisk var bedre end de første.
                      Det er bestemt lettere end Deadwood, men jeg har været underholdt fra første øjeblik... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Nogle der kan give feedback på Falling Skies og Roswell? Roswell lyder som sådan cool, men lugter også af teen-love-serie.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Nogle der kan give feedback på Falling Skies og Roswell? Roswell lyder som sådan cool, men lugter også af teen-love-serie.

                          MvT
                          Jeg så de to første sæsoner af Falling Skies. Jeg husker det som en kompetent serie.
                          Hvis de havde haft de næste sæsoner på Viaplay (mens vi havde der derhjemme), havde jeg nok også set videre, men omvendt føler jeg ikke noget kæmpe savn.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Nogle der kan give feedback på Falling Skies og Roswell? Roswell lyder som sådan cool, men lugter også af teen-love-serie.

                            MvT
                            Roswell, hvis det er den gamle fra for en del år siden efterhånden.

                            Så er den også cool nok, men der er så også en del teen-love i den.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Nogle der kan give feedback på Falling Skies og Roswell? Roswell lyder som sådan cool, men lugter også af teen-love-serie.

                              MvT
                              Har du set Sons of Anarchy? En af de bedste serier jeg nogensinde har set. Den kom helt ind under huden på mig..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Har du set Sons of Anarchy? En af de bedste serier jeg nogensinde har set. Den kom helt ind under huden på mig..
                                ...men fuck en fesen slutning!

                                Comment

                                Working...
                                X