Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    'Hvor der bliver spillet noget god fodbold' - tak for den bemærkning Emil. Smut du bare og udfold dit enorme talent i 1.div .. eller hvor du kan få tingene som DU vil have det.
    Til mindst spiller vi jo bedre siden den lille Wannabe - Messi sidder på bænken. Ud med ham, bedre igår end idag.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      'Hvor der bliver spillet noget god fodbold' - tak for den bemærkning Emil. Smut du bare og udfold dit enorme talent i 1.div .. eller hvor du kan få tingene som DU vil have det.
      Det handler jo om øjnene, der ser. Nogle synes, at Barcelona boldtrilleri er godt, andre direkte Dortmund spil og nogle defensivt Drillo fodbold. Hvis Emil ikke synes, at OB spiller god fodbold, kan man da næppe bebrejde ham dette, da smag ikke kan eller skal være ens. Det er helt og aldeles individuelt.

      Desuden siger han ikke decideret, at vi ikke spiller god fodbold. Han lister det bare som et kriterie til den nye klub. At du så tolker på dette, gætter, læser mellem linjerne og skyder ham ting i skoene, er ikke fair, da du ikke ved, om han reelt mener, at OB spiller dårlig fodbold.

      Comment


        Izunna og El Makrini på midtbanen vil jeg måske betyde, at der kan blive mere frihed til vores kanter og angribere, for med de to, så er der nok lukket rimelig kraftigt ned på midtbanen.

        Comment


          spændende med et OB relateret rygte så tidligt....Izunna på det niveau han havde da han forlod suppen - Ja tak.

          - lige en sidebemærkning nu vi er ved midtbanen, regner med Matti er fortid men syntes ikke jeg har set noget meldt ud officielt - er det bare mig der har sovet?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            spændende med et OB relateret rygte så tidligt....Izunna på det niveau han havde da han forlod suppen - Ja tak.

            - lige en sidebemærkning nu vi er ved midtbanen, regner med Matti er fortid men syntes ikke jeg har set noget meldt ud officielt - er det bare mig der har sovet?
            Det er dig, der har sovet

            Det er et par måneder siden, at man meldte ud at han kun blev til den 1. januar.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              spændende med et OB relateret rygte så tidligt....Izunna på det niveau han havde da han forlod suppen - Ja tak.

              - lige en sidebemærkning nu vi er ved midtbanen, regner med Matti er fortid men syntes ikke jeg har set noget meldt ud officielt - er det bare mig der har sovet?
              Der var en officiel melding fra OB at kontrakten bliver ikke forlænget, som jeg husker.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                http://www.ob.dk/artikel/matti-lund-...aktudloeb.aspx
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Forventeligt. Han fik chancen, men har ikke været god nok.

                  Comment


                    takker....kan se jeg kun er 1 mdr bagud ;)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      takker....kan se jeg kun er 1 mdr bagud ;)
                      Velkommen tilbage så

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Kæmpe overraskelse sikke en bombe....øhhh håber da virkeligt ikke der var nogen der overvejede en forlængelse...

                        http://sport.tv2.dk/2016-01-06-emil-...orlaenger-ikke
                        Hvis han ikke er væk inden vi starter op igen, så håber jeg kraftedeme at Kent ikke udtager ham til en eneste kamp i foråret.

                        Magen til idiot kan jeg ikke huske at have set i OB nogensinde. Fjols!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                          Forventeligt. Han fik chancen, men har ikke været god nok.
                          Ud fra denne artikel:
                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...veau-til-sidst

                          Ville han være i bedre shape nu end da han kom til klubben.

                          Comment


                            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-med-ny-klub/ JA TAK!!

                            Comment


                              Denne hjemmeside mener at vide at Jens Ørgaard var tilstede idag mhp en Izunna transfer - om det er reel viden eller spin off kan jeg ikke gennemskue, men hey det er silly season :-)

                              http://www.allnigeriasoccer.com/read_news.php?nid=17474

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
                                Denne hjemmeside mener at vide at Jens Ørgaard var tilstede idag mhp en Izunna transfer - om det er reel viden eller spin off kan jeg ikke gennemskue, men hey det er silly season :-)

                                http://www.allnigeriasoccer.com/read_news.php?nid=17474
                                Ørgaard kunne jo evt agere stand in for hans bror hvis han bor langt langt væk hvis det er indledende snakke

                                Comment

                                Working...
                                X