Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg har så hørt at Diarra får 75.000 ,- så mon ikke det er i lejet fra 70-85 han ligger i .
    Hvis rygtet om de 200.000 til Koval er sandt kan man kun håbe at der er et smuthul for os så vi kan sende ham hjem , og igen tænke ( uden at starte den diskution igen ) hellere Toppel til 50.000 end en ukrainsk sprællemand til det firedobbelte .
    Ja væk med ham hvis muligt.
    Skrækkeligt at tænke på at Emil,Diarra og Koval tjener 400.000/måned til sammen ca og bibringer så minimalt til holdet.
    De penge kunne godt nok bruges noget bedre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Jeg har så hørt at Diarra får 75.000 ,- så mon ikke det er i lejet fra 70-85 han ligger i .
      Hvis rygtet om de 200.000 til Koval er sandt kan man kun håbe at der er et smuthul for os så vi kan sende ham hjem , og igen tænke ( uden at starte den diskution igen ) hellere Toppel til 50.000 end en ukrainsk sprællemand til det firedobbelte .
      Nu skal vi ikke starte en diskussion igen, men langt hellere koval til 200k end toppel til 50k

      Comment


        Ja det er mega ærgerligt, hvis den glipper som det jo umiddelbart ser ud til. Han ville i mine øjne være fantastisk at få ind som makker til El Makrini.
        Man må håbe at det bare er lidt forhandlingsstrategi fra Russerne for at presse citronen lidt. Bare vi lige kunne smide Emil og Diarra med i en byttehandel, men så dumme er russerne nok heller ikke ;-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Nu skal vi ikke starte en diskussion igen, men langt hellere koval til 200k end toppel til 50k
          Sjældent har jeg været mere uenig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            "Rygtet" siger nærmere 200.000/måned som OB betaler
            Jeg mener også det var i FS jeg så det med de 125000-150000 at OB står for. Det er vanskeligt at vide om nogen sf tallene er korrekte
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Diarra hæver pt en løn der er en top spiller værdig. Hvorfor skulle vi ikke forsøge at spare en del der?
              Om Koval (som efter sigende koster OB 200.000kr/måned) står eller det er Tørnæs er for mig et fedt. De er lige dårlige..
              Du får helt sikkert ingen såkaldte topspillere for den løn Diarra får. Han får en ganske ordinær "standardløn" for en superligaspiller. At Diarra så ikke er i nærheden af at være god nok til superligaen, er så en anden sag, og dermed burde hans løn være en del lavere. Men altså - hans løn er ganske alm. i superligaen i en klub som OB.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Sjældent har jeg været mere uenig
                Meget, meget enig i din uenig.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Du får helt sikkert ingen såkaldte topspillere for den løn Diarra får. Han får en ganske ordinær "standardløn" for en superligaspiller. At Diarra så ikke er i nærheden af at være god nok til superligaen, er så en anden sag, og dermed burde hans løn være en del lavere. Men altså - hans løn er ganske alm. i superligaen i en klub som OB.
                  Topspiller er måske lige at strække den, men man kan få meget bedre end Diarra for de penge. Også en god superliga spiller i dagens danmark

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Skal vi ikke lige have en erstatning for koval klar inden vi smider ham på porten ;)
                    Og så tvivler jeg i øvrigt på der bruges mange kræfter på at komme af med kryger og Diarra nu eftersom de har kontrakt udløb lige om lidt. Så hellere bruge energien på dem med længere kontrakter man gerne vil af med....eller på at få bragt noget nyt ind.
                    Enig med dig i vi skal have en erstatning hvis Koval skal væk.
                    Jeg nægter at følge et hold (mit hold) der har Tørnes på mål.
                    Så har vi intet at bygge videre på frem mod næste sæson, boldene vil flyve ind om ørene på ham, der er ingen fremtid i Tørnes, og hans niveau er dårligere end Radza's.

                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Jeg har så hørt at Diarra får 75.000 ,- så mon ikke det er i lejet fra 70-85 han ligger i .
                    Hvis rygtet om de 200.000 til Koval er sandt kan man kun håbe at der er et smuthul for os så vi kan sende ham hjem , og igen tænke ( uden at starte den diskution igen ) hellere Toppel til 50.000 end en ukrainsk sprællemand til det firedobbelte .
                    Diarra er nok ikke interesseret i at opsige sin kontrakt, da han jo hiver gode penge ind og kan jo lige så godt gøre det 6 måneder mere, og så finde noget nyt til sommer. Nu er Toppel til 50.000 så ikke en mulighed, så lad nu være med at pine dig selv ved at bruge ham i en diskussion om målmænd i OB.

                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Ja det er mega ærgerligt, hvis den glipper som det jo umiddelbart ser ud til. Han ville i mine øjne være fantastisk at få ind som makker til El Makrini.
                    Man må håbe at det bare er lidt forhandlingsstrategi fra Russerne for at presse citronen lidt. Bare vi lige kunne smide Emil og Diarra med i en byttehandel, men så dumme er russerne nok heller ikke ;-)
                    Jeg vil give dig ret i at de nok prøver at presse citronen lidt. Han skal ud fra udtalelse til møde med dem, og så snakker de lidt og bliver enige om at der ikke er en fremtid for ham i Rusland, så kommer OB med et lidt bedre bud og wupti så er den i hus.

                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Topspiller er måske lige at strække den, men man kan få meget bedre end Diarra for de penge. Også en god superliga spiller i dagens danmark
                    Topspillere er heller ikke nødvendigt for at forstærke OB.
                    Men kunne være rart at slippe for f.eks. EL og Diarra's løn, men tvivler på at vi kommer til at slippe for Diarra's.
                    Med lidt håb kan vi slippe for EL's, håber det, men tvivler desværre lidt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      "Rygtet" siger nærmere 200.000/måned som OB betaler
                      Det jeg har hørt (fra ret pålidelige kilder), er 200.000 i grundløn, og tættere på de 220.000 med kamp- og sejrsbonusser...

                      Og folk skal komme væk fra den der opfattelse af, at Diarras 70-75.000 om måneden er en "profilløn" eller "stjerneløn". Det er en ret normal Suppespillerløn, endda nok i den lave ende i en klub som OB. Men jo, det er da meget for en spiller, der er så langt fra førsteholdet som han er.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Det jeg har hørt (fra ret pålidelige kilder), er 200.000 i grundløn, og tættere på de 220.000 med kamp- og sejrsbonusser...

                        Og folk skal komme væk fra den der opfattelse af, at Diarras 70-75.000 om måneden er en "profilløn" eller "stjerneløn". Det er en ret normal Suppespillerløn, endda nok i den lave ende i en klub som OB. Men jo, det er da meget for en spiller, der er så langt fra førsteholdet som han er.
                        Enig i Koval..
                        Men Diarra skulle vidst stige i hans sidste år af kontrakten og hæver tættere på 85.000 end på 75.000..
                        Om det så hedder det ene eller andet er jo så noget andet..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Jeg vil give dig ret i at de nok prøver at presse citronen lidt. Han skal ud fra udtalelse til møde med dem, og så snakker de lidt og bliver enige om at der ikke er en fremtid for ham i Rusland, så kommer OB med et lidt bedre bud og wupti så er den i hus.
                          Kunne det evt. hænge sammen med at vinduet i Rusland først åbner 27. jan. og lukker 26. feb.?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                            Kunne det evt. hænge sammen med at vinduet i Rusland først åbner 27. jan. og lukker 26. feb.?
                            Muligvis, men det ser jeg nu ikke som en årsag.
                            Det hele afhænger jo af om de vil bruge ham eller ej, men det tyder på at de ikke helt har besluttet om de vil det.

                            Og derfor skal de lige have fundet ud af det, med andre ord - De vil have mere end hvad OB var klar til ved første forespørgsel.
                            Om det så var fordi OB kun ville leje i en periode eller hvordan og hvorledes ved jeg ikke, men det er sådan jeg tror det hænger sammen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                              Kunne det evt. hænge sammen med at vinduet i Rusland først åbner 27. jan. og lukker 26. feb.?
                              Er det ikke noget med at deres vindue er ligegyldigt ift. et salg til Danmark, så længe det danske vindue er åbent?

                              Som jeg husker det solgte vi Djiby til netop Rusland efter det danske vindue var lukket, fordi det blot var det russiske som skulle være åbent ved salg dertil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
                                Er det ikke noget med at deres vindue er ligegyldigt ift. et salg til Danmark, så længe det danske vindue er åbent?

                                Som jeg husker det solgte vi Djiby til netop Rusland efter det danske vindue var lukket, fordi det blot var det russiske som skulle være åbent ved salg dertil.
                                Det er helt korrekt. Vi solgte Fall efter det danske vindue var lukket.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X