Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er zohore til england

    Comment


      http://www.bt.dk/superligaen/bt-afsl...-mareridtsklub

      Comment


        det var ikke længe vi kunne holde på vores kompetente angreb........nå jamen så er det ikke længere "kun" en målmand eller 3 JH skal ud og finde - angrebet skal også forstærkes

        Comment


          Hmm... Godt nok har vi AK til at tage over, men det efterlader os lidt tyndt besat på toppen.
          Men hvis prisen er god...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det var ikke længe vi kunne holde på vores kompetente angreb........nå jamen så er det ikke længere "kun" en målmand eller 3 JH skal ud og finde - angrebet skal også forstærkes
            Forhåbentlig har vi 10-12 mill+ at købe for

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Forhåbentlig har vi 10-12 mill+ at købe for
              man må formode at der kommer en del penge på bordet - siden OB vil sælge - og for at interessere zohore.....ikke helt sikker på jeg forstår ham - han har vel mest af alt brug for fast spilletid og noget stabilitet, men er checken stor nok så.....

              Comment


                Mærkelig handel. Zohore har endelig fundet en klub hvor han er kommet ordentligt igsng med sin karriere også skifter han ?

                Comment


                  Øv øv øv...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    man må formode at der kommer en del penge på bordet - siden OB vil sælge - og for at interessere zohore.....ikke helt sikker på jeg forstår ham - han har vel mest af alt brug for fast spilletid og noget stabilitet, men er checken stor nok så.....
                    Han ender jo nok bare i samme situation igen som han gjorde i Italien..
                    Men er det en handel til 10 mill+ kan jeg sagtens forstå OB sælger

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Mærkelig handel. Zohore har endelig fundet en klub hvor han er kommet ordentligt igsng med sin karriere også skifter han ?
                      Nogle tilbud er nok bare for svære at sige nej til

                      Comment


                        Hmm, lidt trist at Zohore allerede skal videre, han var ellers en fed type at have, men når det så er sagt, har jeg mere fidus til Festersen og AK som typer i det Kent gerne vil. Håber da på plus 10 mio. for ham, det må trods alt være realistisk med det efterår han havde, den alder og det talent han, samt at det er en klub som Cardiff, der stadig har parachute-penge fra PL.

                        Lidt ambivalent, men går ikke ud fra, at man sælger ham, uden at få en rigtigt god pris.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Mærkelig handel. Zohore har endelig fundet en klub hvor han er kommet ordentligt igsng med sin karriere også skifter han ?
                          Uden at skulle blive for grov, tror jeg sgu ikke, at Zohore er den mest velovervejede type altid, og kommer en klub som Cardiff og byder sig til, får han sikkert julelys i øjnene. Han har genfundet noget tro på sig selv, og er vel overbevist om, at han kan tage dem med storm, selvom at jeg bestemt tvivler, og ikke vil blive overrasket, hvis han står med hatten i hånden igen, om et års tid.

                          Comment


                            Super ærgerligt han skal videre allerede, men når det er sagt, så har jeg hele tiden haft følelsen af, at han overpræsterer i øjeblikket. Han skal nok blive god på sigt, misforstå mig ikke, men har har OB fået 10+ mio. For ham, så skal han sælges.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Uden at skulle blive for grov, tror jeg sgu ikke, at Zohore er den mest velovervejede type altid, og kommer en klub som Cardiff og byder sig til, får han sikkert julelys i øjnene. Han har genfundet noget tro på sig selv, og er vel overbevist om, at han kan tage dem med storm, selvom at jeg bestemt tvivler, og ikke vil blive overrasket, hvis han står med hatten i hånden igen, om et års tid.
                              Hvis vi står 10-15 mill kr rigere skal han da være velkommen igen om 1 års tid
                              Eller når det nu er Cardiff så kan vi bare nøjes med det halve af hvad de gav for Cornelius

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Han ender jo nok bare i samme situation igen som han gjorde i Italien..
                                Men er det en handel til 10 mill+ kan jeg sagtens forstå OB sælger
                                Helt sikkert, det er mange penge for os. Men som andre har påpeget, underligt at han allerede vil skifte nu. Det er vel hos os at han først rigtigt har fået gang i målscoringen. Men han har det jo med at blive skadet, og med det in mente, er det vel fornuftigt nok for ham, at smede mens jernet er varmt...

                                Comment

                                Working...
                                X