Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvor er det dog spændende den debat, der her de sidste dage før lukningen foregår på debatforummet.
    Ironi anvendt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      Hvor er det dog spændende den debat, der her de sidste dage før lukningen foregår på debatforummet.
      Ironi anvendt.
      Det er fordi vi mangler noget relevant at forholde os til..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
        Hvor er det dog spændende den debat, der her de sidste dage før lukningen foregår på debatforummet.
        Ironi anvendt.

        Comment


          Har hørt at OB skulle have henvendt sig til Daniel Stenderup i Esbjerg, men ved ikke om det stadig har interesse, nu hvor KEP kommer til sommer.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Har hørt at OB skulle have henvendt sig til Daniel Stenderup i Esbjerg, men ved ikke om det stadig har interesse, nu hvor KEP kommer til sommer.
            Ja okey. Det ville være overraskende hvis det skete..
            mon ikke vi afventer indtil sommer hvor vi laver en sidste midtforsvars justering

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Har hørt at OB skulle have henvendt sig til Daniel Stenderup i Esbjerg, men ved ikke om det stadig har interesse, nu hvor KEP kommer til sommer.
              Det håber jeg satme ikke. Nok den eneste midterforsvarer i ligaen, der kunne give Hallgrimur/Lasse-komboen konkurrence i kategorien "Årets ringeste forsvarsspil på topniveau".
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det håber jeg satme ikke. Nok den eneste midterforsvarer i ligaen, der kunne give Hallgrimur/Lasse-komboen konkurrence i kategorien "Årets ringeste forsvarsspil på topniveau".
                Tjah, vil ikke kalde min kilde for specielt troværdig, så jeg lægger ikke så meget i det, men hørt er hørt!
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Har hørt at OB skulle have henvendt sig til Daniel Stenderup i Esbjerg, men ved ikke om det stadig har interesse, nu hvor KEP kommer til sommer.
                  Tvivler på at der for alvor er interesse for ham. I så fald, ville det være et skandaløst ringe køb.

                  Comment


                    Daniel Stenderup er en, ehm, alternativ løsning på vores problemer i midterforsvaret....

                    Comment


                      For alt i verden NEJ. En af de klart ringeste i Superligaen, hvis du spørger mig.
                      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                      Kristian Morre

                      Comment


                        Nævner det lige igen her (kan se det også er nævnt i en anden tråd).

                        Mærkeligt at Tørnes end ikke er nævnt i forhold til kampen imorgen mod HB Køge. Sidste træningskamp stod han (som tidligere nævnt) som fraværende sammen med Emil Larsen. Mener godt at der kan spekuleres i om han er på vej væk og dermed en ny målmand på vej ind, nu hvor der også er ophævet med Radza
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          Nævner det lige igen her (kan se det også er nævnt i en anden tråd).

                          Mærkeligt at Tørnes end ikke er nævnt i forhold til kampen imorgen mod HB Køge. Sidste træningskamp stod han (som tidligere nævnt) som fraværende sammen med Emil Larsen. Mener godt at der kan spekuleres i om han er på vej væk og dermed en ny målmand på vej ind, nu hvor der også er ophævet med Radza
                          Det lugter det godt nok KRAFTIGT af... Et eller andet sker der ihverttilfald når man ophæver med en målmand og har en ude næste hele foråret..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nåh.. Jeg "har lige hørt" et rygte ude i byen

                            Radza vil gerne lejes ud da han er træt af situationen. Men ser stadig på sigt sig selv som 1. Målmand i OB. Dette er meldelt OB's ledelse og vi må se hvad der sker. Derfor kan rygtet med at vi leder efter en ny målmand i dette vindue godt passe
                            Så passede der her jo meget godt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Nævner det lige igen her (kan se det også er nævnt i en anden tråd).

                              Mærkeligt at Tørnes end ikke er nævnt i forhold til kampen imorgen mod HB Køge. Sidste træningskamp stod han (som tidligere nævnt) som fraværende sammen med Emil Larsen. Mener godt at der kan spekuleres i om han er på vej væk og dermed en ny målmand på vej ind, nu hvor der også er ophævet med Radza
                              Selv om Tørnes bliver kan jeg ikke forestille mig at vi gå i foråret kun med Tørnes og Koval. Ingen af begge var overbevisende, Tørnes derudover skadet og vi ville ja også have tre målmænd i holdet. Forventer at der kommer endnu en målmand ind til mandag.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Jeg mindes vi har undret os før over hvorfor Tørnes til tider har det med at være "væk"... Om der er en grund, eller om det bare er en skribent der har en dårlig vane, det ved jeg så ikke...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X