Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er lidt træt af det. Al den snak om kontinuitet. Fair nok at man skal af med ydermandaterne. Men at man sælger en af de to bombere fra efteråret, synes jeg er temmelig risikabelt. Hvis der er en fuldgod erstatning på vej - ok. Men jeg tvivler.....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
      Helt sikkert, det er mange penge for os. Men som andre har påpeget, underligt at han allerede vil skifte nu. Det er vel hos os at han først rigtigt har fået gang i målscoringen. Men han har det jo med at blive skadet, og med det in mente, er det vel fornuftigt nok for ham, at smede mens jernet er varmt...
      Og vel også for OB. 10-15 mill kroner er ikke uden betydning for vores klub jo...
      Prisen har bare at være i ca det lejre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg er lidt træt af det. Al den snak om kontinuitet. Fair nok at man skal af med ydermandaterne. Men at man sælger en af de to bombere fra efteråret, synes jeg er temmelig risikabelt. Hvis der er en fuldgod erstatning på vej - ok. Men jeg tvivler.....
        Lad os nu se prisen først

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Jeg er lidt træt af det. Al den snak om kontinuitet. Fair nok at man skal af med ydermandaterne. Men at man sælger en af de to bombere fra efteråret, synes jeg er temmelig risikabelt. Hvis der er en fuldgod erstatning på vej - ok. Men jeg tvivler.....
          Kommer helt an på prisen i min verden. Med AK og Festersen har man to spillere der har bevist, at de er kvalitetsangribere i Superligaen, og i mine øjne også bedre end Zohore. Zohore var åbenlyst en relativt billig chance man tog i sommers, og kan vi allerede her et halvt år efter indkassere et flot millionbeløb på ham, så er det sgu godt arbejde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Kommer helt an på prisen i min verden. Med AK og Festersen har man to spillere der har bevist, at de er kvalitetsangribere i Superligaen, og i mine øjne også bedre end Zohore. Zohore var åbenlyst en relativt billig chance man tog i sommers, og kan vi allerede her et halvt år efter indkassere et flot millionbeløb på ham, så er det sgu godt arbejde.
            Isoleret set - men måske var angrebet i OB netop skarpt, fordi AK pressede Zohore til at lægge på sit spil for ikke at ende på bænken. Hvis der ikke hentes en kvalitetsspiller i erstatning er de to sidste sikre på deres angrebsplader - det er på ingen måde optimalt, hvis man vil noget i OB.

            Jeg synes, at det lugter at gamle triste tider hvor man solgte de gode spillere i stedet for at tænke på det sportslige....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Kommer helt an på prisen i min verden. Med AK og Festersen har man to spillere der har bevist, at de er kvalitetsangribere i Superligaen, og i mine øjne også bedre end Zohore. Zohore var åbenlyst en relativt billig chance man tog i sommers, og kan vi allerede her et halvt år efter indkassere et flot millionbeløb på ham, så er det sgu godt arbejde.
              101,1% enig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Kommer helt an på prisen i min verden. Med AK og Festersen har man to spillere der har bevist, at de er kvalitetsangribere i Superligaen, og i mine øjne også bedre end Zohore. Zohore var åbenlyst en relativt billig chance man tog i sommers, og kan vi allerede her et halvt år efter indkassere et flot millionbeløb på ham, så er det sgu godt arbejde.
                Men i mine øjne kun et godt arbejde, hvis pengene bliver kanaliseret ud til de steder, hvor truppen har åbenlyse mangler på målmandsposten, på kanterne og nu i bredden i angrebet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Isoleret set - men måske var angrebet i OB netop skarpt, fordi AK pressede Zohore til at lægge på sit spil for ikke at ende på bænken. Hvis der ikke hentes en kvalitetsspiller i erstatning er de to sidste sikre på deres angrebsplader - det er på ingen måde optimalt, hvis man vil noget i OB.
                  Nok heller ikke optimalt for AAB at sælge Spalvis. Men det er vores lod i fødekæden. Og når det kaster store penge af sig kan jeg sagtens acceptere det..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                    Men i mine øjne kun et godt arbejde, hvis pengene bliver kanaliseret ud til de steder, hvor truppen har åbenlyse mangler på målmandsposten, på kanterne og nu i bredden i angrebet.
                    Hvis ikke, så står man blot i samme situation, som man har gjort siden i sommer: Blevet kraftigt forstærket på ét område men svækket på andre områder - og så er man ligevidt. Og som Claudes nævner, går det ud over kontinuiteten, som alle ved er enormt vigtigt i holdsport og som ikke kan købes for penge men af god planlægning og fremsynethed...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                      Men i mine øjne kun et godt arbejde, hvis pengene bliver kanaliseret ud til de steder, hvor truppen har åbenlyse mangler på målmandsposten, på kanterne og nu i bredden i angrebet.
                      Ja det er det store spørgsmål. I sommers blev pengene ikke umiddelbart brugt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                        Men i mine øjne kun et godt arbejde, hvis pengene bliver kanaliseret ud til de steder, hvor truppen har åbenlyse mangler på målmandsposten, på kanterne og nu i bredden i angrebet.
                        Det hører selvsagt i den grad med i ligningen, men isoleret set, synes jeg nu også det er flot at få fyret en mand afsted til Championship, som for under et år siden blev ophævet i sin klub, og som heller ikke ligefrem var in demand i sommers. Det er et rigtigt positivt tegn udadtil, at OB kan være med til at løfte spillere på den måde, og kan i den grad også være med til at styrke os økonomisk.

                        Comment


                          Tror ikke på den høje pris der snakkes om. Lejet er vel 1 mill euro eller lavere. Cardiff er nok meget forsigtige med at kaste mange penge efter en ung dansk spiller igen.

                          Mvh Heisel

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Heiselberg Se indlæg
                            Tror ikke på den høje pris der snakkes om. Lejet er vel 1 mill euro eller lavere. Cardiff er nok meget forsigtige med at kaste mange penge efter en ung dansk spiller igen.

                            Mvh Heisel
                            Stadigvæk 1/10 af hvad de gav for Cornelius..

                            Comment


                              Hm - ville gerne beholde Zohore, men buddet kan jo blive for stort. Enig med alle jer, der skriver, at det handler om prisen - og om der kommer noget kvalitet ind den anden vej.

                              Der er én ting, som er lidt specielt ved det rygte; og det er at Cardiff City er under transfer ban pga financial fair play regel-brud. Dvs. at de ikke kan signe spillere indtil sommer, MEN, der er nogle undtagelser. De kan nu her signe en spiller, hvis 'employer cost' (og det kun løn og bonus??? ret afgørende her) ikke overstiger 600.000 pund. Kilde: http://www.walesonline.co.uk/sport/f...thing-10741737 Dette gælder dog kun, hvis truppen er på max 24 etablerede spillere (21 år eller ældre, har spillet min 5 kampe for klubben). I tilfælde af skade kan de også hyre en målmand udover de 24 spillere.

                              Altså: hvis jeg forstår det ret, så kan de hyre Zohore på en max-løn på 6 mio - han kan også være interessant for dem, fordi han er 21, men ikke har spillet før, og dermed ikke tæller som en 'etableret spiller'(?). Reglerne er godt snørklede og mærkelige.

                              Comment


                                Fuck hvor vi bløder profiler i øjeblikket - medmindre Izunna har udviklet sig til en defensiv Messi, går det da helt op i hat og briller. Vi har en defensiv der lukker 2,5 mål ind pr. kamp og vi havde en offensiv der kæmpede for at score tæt på tilsvarende i den anden ende. Nu er kun forsvaret tilbage. Jeg ved godt at der kommer nye spillere til sommer, men ærligt så ligner vi noget katten har slæbt med ind.....

                                Comment

                                Working...
                                X