Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg mindes vi har undret os før over hvorfor Tørnes til tider har det med at være "væk"... Om der er en grund, eller om det bare er en skribent der har en dårlig vane, det ved jeg så ikke...
    Kunne det tænkes at OB har skaffet ham 20 timer nede i den lokale Netto for at han er sin løn værd

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kunne det tænkes at OB har skaffet ham 20 timer nede i den lokale Netto for at han er sin løn værd
      LoL, det er humor :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kunne det tænkes at OB har skaffet ham 20 timer nede i den lokale Netto for at han er sin løn værd
        Tjaa, han kunne vel godt håndtere en tjans i Frugt & Grønt...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Jeg havde sgu ikke troet på det, men der skal jo en keeper ind nu, når vi har ophævet med Radza, og med de målmandspræstationer vi har set i efteråret, kan man da håbe på at det vi kigger efter er en gut, der som minimum kan tage tjansen som førstekeeper her i foråret. Bliver spændende at se hvad der kommer

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Jeg havde sgu ikke troet på det, men der skal jo en keeper ind nu, når vi har ophævet med Radza, og med de målmandspræstationer vi har set i efteråret, kan man da håbe på at det vi kigger efter er en gut, der som minimum kan tage tjansen som førstekeeper her i foråret. Bliver spændende at se hvad der kommer
            Vel ingen grund til at hente flere "reserver"

            Jeg slynger bare noget ud: Dubravka fra Esbjerg?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vel ingen grund til at hente flere "reserver"

              Jeg slynger bare noget ud: Dubravka fra Esbjerg?
              Har han ikke kørt meget på at skulle til en større liga og prøve sig selv af?
              Men hvis tilbuddene ikke kommer kan det da godt værd de er til at tale med..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Har han ikke kørt meget på at skulle til en større liga og prøve sig selv af?
                Men hvis tilbuddene ikke kommer kan det da godt værd de er til at tale med..
                Netop. Jo ikke sikkert at der er de store tilbud. Så kunne vi måske komme med en bedre kontrakt og et mere attraktivt projekt..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Jeg havde sgu ikke troet på det, men der skal jo en keeper ind nu, når vi har ophævet med Radza, og med de målmandspræstationer vi har set i efteråret, kan man da håbe på at det vi kigger efter er en gut, der som minimum kan tage tjansen som førstekeeper her i foråret. Bliver spændende at se hvad der kommer
                  Jeg tror ikke, at der nødvendigvis kommer en ny keeper ind nu - medmindre der er noget om teorierne omkring Tørnæs. Hvis man gik efter en ny førstekeeper nu, havde det så ikke været mere logisk at forsøge at slippe ud af aftalen med Koval, som formentligt er markant dyrere? Jeg ved selvfølgeligt ikke hvor nemt, det i givet fald ville være, men Kiev har vel lejet ham ud med henblik på, at han skal have spilletid, så hvis vi meldte ud, at vi havde fundet en ny første keeper, så burde alle parter vel være interesseret i en løsning.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Jeg tror ikke, at der nødvendigvis kommer en ny keeper ind nu - medmindre der er noget om teorierne omkring Tørnæs. Hvis man gik efter en ny førstekeeper nu, havde det så ikke været mere logisk at forsøge at slippe ud af aftalen med Koval, som formentligt er markant dyrere? Jeg ved selvfølgeligt ikke hvor nemt, det i givet fald ville være, men Kiev har vel lejet ham ud med henblik på, at han skal have spilletid, så hvis vi meldte ud, at vi havde fundet en ny første keeper, så burde alle parter vel være interesseret i en løsning.
                    Da Falkesgaard er ude det meste af foråret vil det være uansvarligt ikke at hente en erstatning

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vel ingen grund til at hente flere "reserver"

                      Jeg slynger bare noget ud: Dubravka fra Esbjerg?
                      Han har sgu været en forholdsvis sløj keeper for Esbjerg imo. Fin på stregen men mange usikre indgreb og mærkeværdige beslutninger, (hvem sagde Koval?) og der har heller ikke ligefrem været panik i Esbjerg, ved udsigten til at han skulle videre. Skal der hentes en keeper, skal det være en der har bevist noget mere, og har noget stabilitet. I tilfældet Dubravka, ser jeg hellere, at vi giver Falkesgaard chancen i så fald.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Han har sgu været en forholdsvis sløj keeper for Esbjerg imo. Fin på stregen men mange usikre indgreb og mærkeværdige beslutninger, (hvem sagde Koval?) og der har heller ikke ligefrem været panik i Esbjerg, ved udsigten til at han skulle videre. Skal der hentet en keeper, skal det være en der har bevist noget mere, og har noget stabilitet. I tilfældet Dubravka, ser jeg hellere, at vi giver Falkesgaard chancen i så fald.
                        Ved godt at EfB er et bundhold. Og jeg ser ikke deres kampe. Jeg havde bare forståelsen af at han var en top målmand i superligaen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Da Falkesgaard er ude det meste af foråret vil det være uansvarligt ikke at hente en erstatning
                          Jeg vil da gerne have en god målmand, det er da ikke det. Men der er reelt tale om et par måneder, hvor vi skal klare os med to målmænd, og jeg kunne godt forestille mig, at man tog chancen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Jeg vil da gerne have en god målmand, det er da ikke det. Men der er reelt tale om et par måneder, hvor vi skal klare os med to målmænd, og jeg kunne godt forestille mig, at man tog chancen.
                            Bestemt muligt også.. Men syntes bare stadig at det er farligt hvis Tørnæs ofte er småskadet og Falkesgaard først er klar engang i April..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Jeg vil da gerne have en god målmand, det er da ikke det. Men der er reelt tale om et par måneder, hvor vi skal klare os med to målmænd, og jeg kunne godt forestille mig, at man tog chancen.
                              joh, men af skade bliver man klog siges det. Sidst OB satsede på 2 målmænd skete der det værst tænkelige for Falkesgård. Jeg tror ikke KN/JH vil tillade tilfældighederne at bestemme igen. Sikke et ramaskrig der ville være herinde hvis uheldet var ude igen og Koval eller Tørnæs blev skadet
                              Last edited by manner; 28-01-2016, 17:40.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Jeg vil da gerne have en god målmand, det er da ikke det. Men der er reelt tale om et par måneder, hvor vi skal klare os med to målmænd, og jeg kunne godt forestille mig, at man tog chancen.
                                Nu har tørnes haft et par småskader i løbet af efteråret og måske også her i opstarten, som gør det alt for risikabelt med kun to målmænd.
                                Dubravka ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige til. Synes han har gode og dårlige dage, men selvfølgelig langt flere gode dage end de keepere vi er vant til

                                Comment

                                Working...
                                X