Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Bestemt muligt også.. Men syntes bare stadig at det er farligt hvis Tørnæs ofte er småskadet og Falkesgaard først er klar engang i April..
    Enig, men det er også en svær størrelse, hvad man så skulle hente. En reserve mere? Det giver vel næppe mening, så kunne man ligeså godt have beholdt Radza (det kan næppe gøres meget billigere). En ny førstekeeper, hvorfor er Koval her så stadig?
    Måske en yngre keeper, som man kan se udviklingspotentiale i kunne være en mulighed.

    Comment


      Det overrasker mig en del at man frigiver Radza. Udfra de træninger jeg har set her i opstarten har han virket ret skarp, og desværre noget mere skarp end Koval. Jeg havde faktisk set ham som en seriøs udfordrer til Koval i opstarten, men sådan bliver det så ikke helt :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        joh, men af skade bliver man klog siges det. Sidst OB satsede på 2 målmænd skete der det værst tænkelige for Falkesgård. Jeg tror ikke KN/JH vil tillade tilfældighederne at bestemme igen. Sikke et ramaskrig der ville være herinde hvis uheldet var ude igen og Koval eller Tørnæs blev skadet
        Når nu Tørnæs ikke har deltaget i nogle af de første 3 opvarmingskampe må man formode at han er skadet eller på vej væk..
        Så uanset hvad burde der hentes en ny. Måske har man dysset det lidt ned med Tørnæs da man godt vidste hvor det bar hen med Radza og Falkes stadig er skadet..
        Det kunne hurtigt blive til nogle saftige historier i pressen og et pres de gerne være foruden de sidste dage i vinduet

        Comment


          nu var det jo vores hidtil 3 valg til posten der blev frigivet i dag - kunne det tænkes man klare den med at bruge en målmand fra U truppen?
          Tvivler på man finder vores nye 1 keeper her de sidste dage i vinduet - og gå ud og hente endnu en midlertidig løsning til samlingen virker heller ikke som nogen god ide.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nu var det jo vores hidtil 3 valg til posten der blev frigivet i dag - kunne det tænkes man klare den med at bruge en målmand fra U truppen?
            Tvivler på man finder vores nye 1 keeper her de sidste dage i vinduet - og gå ud og hente endnu en midlertidig løsning til samlingen virker heller ikke som nogen god ide.
            Hvis der er en ung de virkelig tror på kunne det måske godt være en mulighed. Men er der en med et kæmpetalent på U holdene? Har vi nogen på U landsholdene?
            Kunne nu sagtens se os leje en målmand fra udlandet der er kommet lidt i klemme og så tage hele kabalen til sommer

            Comment


              Hvad med Victor noring eller har folk tabt fidusen til ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                Hvad med Victor noring eller har folk tabt fidusen til ham
                Skrev han ikke med Lyngby i sommers?
                Har aldrig set ham spille...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Når nu Tørnæs ikke har deltaget i nogle af de første 3 opvarmingskampe må man formode at han er skadet eller på vej væk..
                  Så uanset hvad burde der hentes en ny. Måske har man dysset det lidt ned med Tørnæs da man godt vidste hvor det bar hen med Radza og Falkes stadig er skadet..
                  Det kunne hurtigt blive til nogle saftige historier i pressen og et pres de gerne være foruden de sidste dage i vinduet
                  ja, og noget må der ske.
                  Logan Bailley fra Celtic er nævnt før, og udover det ved vi at Dubravka vil væk fra EfB og har udløb til sommer. Jeg ved ikke om de er tilgængelige for OB, men det må være gode kandidater
                  Last edited by manner; 28-01-2016, 19:33.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                    Hvad med Victor noring eller har folk tabt fidusen til ham
                    Han er reservekeeper i Lyngby - vel næppe det vi står og mangler

                    Comment


                      Fra Twitter

                      OB-transfernews coming up! Hold øje med min gode kollega @F_Abolhosseini #sldk

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                        Fra Twitter

                        OB-transfernews coming up! Hold øje med min gode kollega @F_Abolhosseini #sldk
                        Spændende!!!!
                        ... Bliver så skuffet hvis det er Fellah. :-/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                          Fra Twitter

                          OB-transfernews coming up! Hold øje med min gode kollega @F_Abolhosseini #sldk
                          Spændende! Håber virkelig på en ny solid førstekeeper!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                            Spændende! Håber virkelig på en ny solid førstekeeper!
                            det ville jo betyde man havde haft en ny keeper på plads før man løste Radza fra sin kontrakt.....det virker næsten for fremsynet ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                              Spændende! Håber virkelig på en ny solid førstekeeper!
                              Mon dog man ikke stadig vil satse på Falkesgaard fremdrettet?

                              Comment


                                zohore skulle være på vej til cardiff......den havde jeg sgu ikke lige set komme

                                Comment

                                Working...
                                X