Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fik lige push up besked fra Forza: Izunna bekræftet i OB!!
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      Jeg har nu modtaget en pushmeddelelse fra min Forza-app om at handlen er gået i gennem. Ved I mere?

      Comment


        De har bekræftet den på Akmars hjemmeside: http://fc-amkar.org/news/?id=30471

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Citater fra den ekstremt korte artikle:



          Hovsa, kom man lige til at kopiere lidt for meget med.



          Mon ikke man kom til at skrive aviserne til at starte med, og så måtte man efterfølgende rette det til kilderne. Man kan få informationer af og fra kilder men ikke i kilder....



          Det står på nettet, oh my god...


          De har gode kilder i Næsby, derfor kunne de fortælle om Toppels skifte i god tid, hvilke andre transfers har de egentlig været først med?
          Når jeg læser den igen kan jeg godt se du nok har ret i denne sag. Men jeg synes nu stadig at have bidt mærke i flere gange igennem årene hvor de har været først. Kan ikke lige nævne dem alle nu her. Mener de var først til at bekræfte Festersen (på dagen) og da vi hentede Gislason i sin tid er jeg også ret sikker på de kaldte den.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Når jeg læser den igen kan jeg godt se du nok har ret i denne sag. Men jeg synes nu stadig at have bidt mærke i flere gange igennem årene hvor de har været først. Kan ikke lige nævne dem alle nu her. Mener de var først til at bekræfte Festersen (på dagen) og da vi hentede Gislason i sin tid er jeg også ret sikker på de kaldte den.
            De har helt afgjort været først med historierne mange gange, og det ville da også være underligt andet, når der allokeres så meget tid til at dække OB. Den journalistik der laves om OB, synes jeg til gengæld er under al kritik, men det er vidst udpenslet mange gange herinde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Når jeg læser den igen kan jeg godt se du nok har ret i denne sag. Men jeg synes nu stadig at have bidt mærke i flere gange igennem årene hvor de har været først. Kan ikke lige nævne dem alle nu her. Mener de var først til at bekræfte Festersen (på dagen) og da vi hentede Gislason i sin tid er jeg også ret sikker på de kaldte den.
              Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed, at jeg har ret. Jeg synes bare at i de her tider, skal man gøre det helt klart, hvilke kilder man har brugt. I den artikel de i travlhed spyttede ud, der gør de det ikke ret tydeligt. Journalister står midt i en kæmpe troværdighedskrise, hvor Leif selv har været ude og slå på Qureshi.

              De har været først med mange nyheder igennem tiden, ligesom de dog også er blevet taget i gætværk en gang eller to, her tænker jeg især Gilberto Macena.

              Comment


                Hold kæft man, hvor vil det glæde mig, hvis det lykkedes at få Izunna!

                Men jeg tror heller ikke på det før at underskriften er sat. Jeg mindes ham Daniel Larsson som så godt var OB spiller, men en time efter skrev han med fiskerne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Hold kæft man, hvor vil det glæde mig, hvis det lykkedes at få Izunna!

                  Men jeg tror heller ikke på det før at underskriften er sat. Jeg mindes ham Daniel Larsson som så godt var OB spiller, men en time efter skrev han med fiskerne.
                  Ja det mindes jeg også , der var vi heldige ;-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-vej/side/0/1

                    fra artiklen: "OB har også været sat i forbindelse med Esbjergs Mohammed Fellah, men noget tyder på, at nordmanden snarere kigger væk fra Danmark i sin søgen efter en ny klub."

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-vej/side/0/1

                      fra artiklen: "OB har også været sat i forbindelse med Esbjergs Mohammed Fellah, men noget tyder på, at nordmanden snarere kigger væk fra Danmark i sin søgen efter en ny klub."
                      Det må vi håbe at han gør!

                      Comment


                        http://www.bt.dk/superligaen/nye-ind...januar-nyheder

                        Kent udelukker ikke flere OB-nyheder inden deadline

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          http://www.bt.dk/superligaen/nye-ind...januar-nyheder

                          Kent udelukker ikke flere OB-nyheder inden deadline
                          Tror stadig på at Falk smutter til FCK på sidste dagen og det forventer man også i ådalen. Så man holder øjne og ører åbne efter en mulig erstatning hvis det uundgåelige sker.
                          Men vi ser da efterhånden lidt tynde ud på kantspillere med kvalitet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tror stadig på at Falk smutter til FCK på sidste dagen og det forventer man også i ådalen. Så man holder øjne og ører åbne efter en mulig erstatning hvis det uundgåelige sker.
                            Men vi ser da efterhånden lidt tynde ud på kantspillere med kvalitet
                            uanset om falk smutter nu eller først til sommer skal der jo findes en rimelig erstatning så mon ikke de gør mere end holder øje - det vil jeg da håbe

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              uanset om falk smutter nu eller først til sommer skal der jo findes en rimelig erstatning så mon ikke de gør mere end holder øje - det vil jeg da håbe
                              Selvfølgelig gør man det.. Men man henter nok ikke en i dette vindue hvis OB og FCK ikke bliver enige

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Selvfølgelig gør man det.. Men man henter nok ikke en i dette vindue hvis OB og FCK ikke bliver enige
                                Er du sikker eller gætter du? Da ville ja være plads for en kantspiller, da Emil er endelig væk.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X