Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    hmmm - rart der bliver handlet.....havde nok håbet på en højere hylde.

    Comment


      Det omtalte mål... Det er nu også pænt godt...

      https://www.youtube.com/watch?v=gZTfgZDOB0s
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Please, ikke flere 1. divisionsspillere :-/
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          Ny nummer 7!!! ;)

          Comment


            En opsamling med lidt nyt i... De skriver her at det er Kortrijk der forhandles med af de to klubber, om han så skal lånes ud til Cardiff nu eller ej kan jeg ikke helt tyde, ej heller hvem det egentlig er der vil satse på ham til fremtiden af de to klubber...

            http://www.walesonline.co.uk/sport/f...t-tan-10811871
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              http://www.walesonline.co.uk/sport/f...lade-10812729?

              Cardiffs manager erkender, at det kunne være en mulighed, at Zohore kommer til Cardiff via Kortrijk. "KVK are owned by Cardiff backer Vincent Tan, and Slade said: “There is the possibility if KVK get it over the line that we could take him.”He added: “We do expect things to happen and people to come in. I'd be disappointed not to get what we've worked so hard for now. It will go right up to the wire but I'm confident of one or two.”

              Lyder som en træner, der er ret sikker på at have ham i truppen snart.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                http://www.walesonline.co.uk/sport/f...lade-10812729?

                Cardiffs manager erkender, at det kunne være en mulighed, at Zohore kommer til Cardiff via Kortrijk. "KVK are owned by Cardiff backer Vincent Tan, and Slade said: “There is the possibility if KVK get it over the line that we could take him.”He added: “We do expect things to happen and people to come in. I'd be disappointed not to get what we've worked so hard for now. It will go right up to the wire but I'm confident of one or two.”

                Lyder som en træner, der er ret sikker på at have ham i truppen snart.
                positivt at træneren vil have KZ, det lyder som de har arbejdet på ham et stykke tid. Jeghåber absolut det bedste for ham og at han ikke havner som uskyldigt offer i en transferstrid mellem FA og Cardiff/Kortjik/Vincent Tan
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  http://www.tv2fyn.dk/artikel/ballade-om-zohore-skifte

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    positivt at træneren vil have KZ, det lyder som de har arbejdet på ham et stykke tid. Jeghåber absolut det bedste for ham og at han ikke havner som uskyldigt offer i en transferstrid mellem FA og Cardiff/Kortjik/Vincent Tan
                    Jeg vil gå så langt som at sige, at det vil være et krystalklart eksempel på at "money talks", hvis Zohore vælger at risikere at blive en del af en kontroversiel handel.

                    Engang imellem burde man - i mine øjne - tænke på andet end penge, hvor fristende de end kan være.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Jeg vil gå så langt som at sige, at det vil være et krystalklart eksempel på at "money talks", hvis Zohore vælger at risikere at blive en del af en kontroversiel handel.

                      Engang imellem burde man - i mine øjne - tænke på andet end penge, hvor fristende de end kan være.
                      jeg kan ikke finde 'enig-knappen' så jeg erklærer mig enig...sort på hvidt
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Jeg vil gå så langt som at sige, at det vil være et krystalklart eksempel på at "money talks", hvis Zohore vælger at risikere at blive en del af en kontroversiel handel.

                        Engang imellem burde man - i mine øjne - tænke på andet end penge, hvor fristende de end kan være.
                        Måske.. Kun måske.. Kunne det være at OB har spurgt Zohore om han har lyst til at forlænge. Og han måske har sagt nej.
                        Så kan jeg da godt forstås at man ikke tør tage chancen og lade endnu en U21 landsholdsspiller gå gratis når prisen er så høj

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Måske.. Kun måske.. Kunne det være at OB har spurgt Zohore om han har lyst til at forlænge. Og han måske har sagt nej.
                          Så kan jeg da godt forstås at man ikke tør tage chancen og lade endnu en U21 landsholdsspiller gå gratis når prisen er så høj
                          nu har han 1½ år tilbage endnu....så fortsætter han stilen fra efteråret skulle der bestemt være en chance til sommer.

                          og så tilslutter jeg mig ellers koret - fatter simpelthen ikke han vil ud i sådan noget rod.....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            nu har han 1½ år tilbage endnu....så fortsætter han stilen fra efteråret skulle der bestemt være en chance til sommer.

                            og så tilslutter jeg mig ellers koret - fatter simpelthen ikke han vil ud i sådan noget rod.....
                            bestemt. Kan også være at han bliver skadet igen eller ryger på bænken..
                            Hvis OB kan sælge nu for 10 mill+ kan jeg 100% følge dem..

                            Men var jeg 21 år og hed Zohore ville jeg nok sige nej

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              bestemt. Kan også være at han bliver skadet igen eller ryger på bænken..
                              Hvis OB kan sælge nu for 10 mill+ kan jeg 100% følge dem..

                              Men var jeg 21 år og hed Zohore ville jeg nok sige nej
                              det er selvfølgelig altid en afvejning - og ja han har da haft sine skadesproblemer. At OB er interesseret i et salg hvis prisen er høj nok - det giver sig selv.

                              Men at Zohore ikke vil forsøge at få lidt styr på sin karriere og få mere fast spilletid.....og at han ser ud til at havne i noget gigantisk rod - DET fatter jeg ikke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Måske.. Kun måske.. Kunne det være at OB har spurgt Zohore om han har lyst til at forlænge. Og han måske har sagt nej.
                                Så kan jeg da godt forstås at man ikke tør tage chancen og lade endnu en U21 landsholdsspiller gå gratis når prisen er så høj
                                Nu er det jo i det her eksempel ligegyldigt, hvad OB tænker og mener om den sag...de har (måske) fået et bud, de kan forholde sig til...ret meget længere er den ikke. Sælg eller ikke sælg. End of story.

                                Det er Zohore, jeg omtaler...måske han skulle tænke længere end bare penge.
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X