Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Uden på nogen måde at kunne vurdere hvor sandfærdigt det er, vil jeg da lige dele med jer, at jeg har ladet mig fortælle, at der forhandles med to afrikanere - den ene må jo være Izunna. Hvis nogen har hørt noget lignende, kunne det være lækkert at få lidt mere info!
    Lykken er at se Brøndby fejle.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
      Uden på nogen måde at kunne vurdere hvor sandfærdigt det er, vil jeg da lige dele med jer, at jeg har ladet mig fortælle, at der forhandles med to afrikanere - den ene må jo være Izunna. Hvis nogen har hørt noget lignende, kunne det være lækkert at få lidt mere info!
      kan det være Fellah historien, han har jo marrokanske rødder, det lugter da lidt af Afrika
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Makrini er vel ret sikker og hentes Izunna så trækker Azer vel nitten ...
        Hvis man ønskede at holde på ham som starter eller backup, så burde man jo have forlænget med ham ..Han er jo fri til at skrive med anden klub ..
        Ja det er han. Det er måske også muligt at det sker.
        Men det lå i kortene at han skulle forbedre sig væsentligt sidste gang de forlængede.. Og det derfor kun blev til 1 år og mest virkede som en nødløsning fra OB's side da midlerne åbenbart ikke var til bedre.. Det er min vurdering

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
          Uden på nogen måde at kunne vurdere hvor sandfærdigt det er, vil jeg da lige dele med jer, at jeg har ladet mig fortælle, at der forhandles med to afrikanere - den ene må jo være Izunna. Hvis nogen har hørt noget lignende, kunne det være lækkert at få lidt mere info!
          Er du sikker på at din kilde ikke bare har læst BT idag

          Comment


            Lindegaard fortsætter ned i rækkerne

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...eje-i-preston/

            Comment


              Fck må da gerne leje Koval som de før har været ude efter

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-tre-maaneder/

              Comment


                Jeg nåede lige at tænke Lindegaard, da jeg så SA er blevet skadet, men der gik så kun få minutter og så kom nyheden med Preston...

                Nu må der da langt om længe blive noget spilletid til ham...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                  Uden på nogen måde at kunne vurdere hvor sandfærdigt det er, vil jeg da lige dele med jer, at jeg har ladet mig fortælle, at der forhandles med to afrikanere - den ene må jo være Izunna. Hvis nogen har hørt noget lignende, kunne det være lækkert at få lidt mere info!
                  Izunna kan jo passende overtage nr. 7.
                  Og for min skyld må Fellah da godt få trøje nr. 9, så Falk kan komme videre. Medmindre det er Rilwan Hassan vi også jagter, han har nemlig også kontraktudløb til sommer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg nåede lige at tænke Lindegaard, da jeg så SA er blevet skadet, men der gik så kun få minutter og så kom nyheden med Preston...

                    Nu må der da langt om længe blive noget spilletid til ham...
                    Ellers er det vel snart ved at være en parodi med ham. Hvis han ryger på bænken der kunne det være han skulle overveje at søge mod fyn

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Izunna kan jo passende overtage nr. 7.
                      Og for min skyld må Fellah da godt få trøje nr. 9, så Falk kan komme videre. Medmindre det er Rilwan Hassan vi også jagter, han har nemlig også kontraktudløb til sommer.
                      Jeg siger sgu nej til ham Fellah. Rilwan tror jeg ikke på

                      Comment


                        Sker der ikke snart noget nyt om Izunna? Er ved at blive utålmodig over det nærmest kun er den forkerte vej vores spillere tager nu

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kholdensen Se indlæg
                          Sker der ikke snart noget nyt om Izunna? Er ved at blive utålmodig over det nærmest kun er den forkerte vej vores spillere tager nu
                          OB melder stort set kun transfers og lignende i hverdagene - det er kun i forbindelse med en hjemmekamp i weekenden at der bliver lavet undtagelser.
                          Så på en søndag som idag, der kan der ikke komme andet end rygter.

                          Også er der en god chance for at der kommer en izunna update i løbet af ugen :)

                          Comment


                            Lyder lækkert hvis det endelig er positivt med nyhederne fra OB. Jeg væbner mig med tålmodighed til i morgen😉

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg siger sgu nej til ham Fellah. Rilwan tror jeg ikke på
                              Rilwan kan måske lokkes hvis vi skriver med hans gode ven Izzunna ;-) Samtidig har der været rygter om at FCM har været lidt fedtede med hensyn til lønnen til især deres afrikanske spillere og med alt det vi sparer på lønbudgettet på både Emil og Falk så kan vi måske lokke ham med en rigtig høj løn nu hvor han er transferfri til sommer.

                              Comment


                                Lad os håbe at Izunna træner med fra i morgen

                                Comment

                                Working...
                                X