Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    At han har været her i 2½ år, og han ikke har haft et kontinuerligt træningsforløb over flere måneder uden skader endnu.
    Enig. Han har det meste af tiden haft en eller anden overbelastningsskade, men mener nu at han "kun" har været her 1 1/2 år

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig. Han har det meste af tiden haft en eller anden overbelastningsskade, men mener nu at han "kun" har været her 1 1/2 år
      Google det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Google det.
        2 1/2 år og ingen udvikling.. Han må også videre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          2 1/2 år og ingen udvikling.. Han må også videre
          nej, det er ikke holdbart for ham. Kan han sælges er det vel optimalt for ham, han har næppe udsigt til spilletid i foråret og sikkert heller ikke efter et evt. lejeophold. Var det 4 år han fik dengang
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            nej, det er ikke holdbart for ham. Kan han sælges er det vel optimalt for ham, han har næppe udsigt til spilletid i foråret og sikkert heller ikke efter et evt. lejeophold. Var det 4 år han fik dengang
            første år på leje og derefter 3 års kontrakt mener jeg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              første år på leje og derefter 3 års kontrakt mener jeg
              Der er hentet mange utilstrækkelige spillere de sidste 4 år. Jeg tør slet ikke se listen. Jeg håber på, at KN er den kapacitet, der kan sikre, at fejlskudede bliver minimeret i de næste mange vinduer!

              Comment


                http://www.bt.dk/superligaen/ob-har-...r-til-et-andet

                Comment


                  Hvad har Mohammed Fellah vist i Esbjerg?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                    Hvad har Mohammed Fellah vist i Esbjerg?
                    Enkelte gode kampe , mange anonyme og en sjat elendige = ikke prangende .

                    her reaktionen sidst han blev rygtet væk .
                    http://mobil.bold.dk/snak/traad/3947409/1
                    Last edited by Magge; 23-01-2016, 09:23.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Så er han vel ikke god nok?!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Enkelte gode kampe , mange anonyme og en sjat elendige = ikke prangende .
                        Han var et stort talent, men det er slet ikke blevet indfriet i EFB. Men enig i din betragtning. Han er aldrig kommet igang. Lidt Emil Larsen over det, dog uden brok og piveri.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Han var et stort talent, men det er slet ikke blevet indfriet i EFB. Men enig i din betragtning. Han er aldrig kommet igang. Lidt Emil Larsen over det, dog uden brok og piveri.

                          Mener at have hørt at EfB meget gerne vil af med ham . Har en EfB kontakt som jeg vil spørge på mandag .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                            Så er han vel ikke god nok?!
                            den er lidt tricky, jeg opfatter ham som han har et forholdsvist højt topniveau, men han har haft har haft lidt problemer med at holde det i EfB. Han har spillet mest hk, og noget vk samt lidt off. midtbane.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Fellah!

                              Ham havde jeg ikke skænket en tanke. Det er ikke en transfer der vil få mig til at juble, dog heller ikke det modsatte.

                              Jeg kan godt se han kan noget på sine gode dage, der er han virkelig god, så kunne vi finde det mere frem her i Odense, så okay.

                              På negativsiden, han har ofte været skadet og som Magge siger, kan han også godt forsvinde ud af kampene.

                              Skriver vi med ham,vil jeg være neutral overfor det, hvilket trods alt er meget mere end dengang vi skrev med Conor O´Brien!

                              Jeg håber dog vi lige er helt sikre på Rilwan Hassan (også udløb til sommer) er uden for vores rækkevidde, ham så jeg hellere.

                              Comment


                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-ob-interesse/
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X