Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...adig-ob-skifte

    Comment


      fint at der stadig er håb om det endnu. JH har nu lidt ekstra st kaste efter russerne med ELs afgang
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Vi håber alle stadig

        Comment


          Hej Rilwan,

          Du vil gerne spille sammen med Izunna siger du (tipsbladets artikel).

          Det løser vi da lige med du ringer til JH og tilbyder din arbejdskraft fra sommer hvor din kontrakt udløber i FCM. Vi har fint plads i truppen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Hej Rilwan,

            Du vil gerne spille sammen med Izunna siger du (tipsbladets artikel).

            Det løser vi da lige med du ringer til JH og tilbyder din arbejdskraft fra sommer hvor din kontrakt udløber i FCM. Vi har fint plads i truppen.
            yeees han skal bare melde sig ind i OB
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Hej Rilwan,

              Du vil gerne spille sammen med Izunna siger du (tipsbladets artikel).

              Det løser vi da lige med du ringer til JH og tilbyder din arbejdskraft fra sommer hvor din kontrakt udløber i FCM. Vi har fint plads i truppen.
              Og vi vil tage en foto med dig i vores trøje først i sommeren...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                lad os da håbe - og forvente at der begynder at komme noget ind den anden vej - truppen ser mere og mere tynd ud

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  lad os da håbe - og forvente at der begynder at komme noget ind den anden vej - truppen ser mere og mere tynd ud
                  Har vel aldrig været en hemmelighed at lidt større handler generelt er nemmere i de sidste dage af vinduet. Specielt vintervinduet...
                  Der skal nok komme aktivitet. JH har jo stort set garanteret det og der bliver 100% arbejdet nat og dag på det

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Har vel aldrig været en hemmelighed at lidt større handler generelt er nemmere i de sidste dage af vinduet. Specielt vintervinduet...
                    Der skal nok komme aktivitet. JH har jo stort set garanteret det og der bliver 100% arbejdet nat og dag på det
                    tror jeg også - men allerede har der været langt mere aktivitet end jeg havde forventet.

                    Men den oprydning som man heldigvis har fået påbegyndt kræver jo også der kommer noget ind den anden vej. Og det må vel være målet at få et par handler overstået så man ikke står med alt for mange nye ansigter til den nye sæson

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      tror jeg også - men allerede har der været langt mere aktivitet end jeg havde forventet.

                      Men den oprydning som man heldigvis har fået påbegyndt kræver jo også der kommer noget ind den anden vej. Og det må vel være målet at få et par handler overstået så man ikke står med alt for mange nye ansigter til den nye sæson
                      Helt enig. Det kræver noget ind. Og selvom jeg gerne så 3-4 nye profiler tror jeg ikke på mere end 1-2.. Vi må se
                      Pt er vi 23 incl 4 stk målmænd. Det er 19 marksspillere hvor de 5 af dem hedder Diarra,Lucas J,Magnus P, Anders T og JBL...
                      Det er pænt tyndt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Helt enig. Det kræver noget ind. Og selvom jeg gerne så 3-4 nye profiler tror jeg ikke på mere end 1-2.. Vi må se
                        Pt er vi 23 incl 4 stk målmænd. Det er 19 marksspillere hvor de 5 af dem hedder Diarra,Lucas J,Magnus P, Anders T og JBL...
                        Det er pænt tyndt.
                        Tyndt. men antallet af kampe for Kirkeskov, Kryger, Matti, Diarra, Lucas, Magnus, Anders T og JBL kan også tælles på meget få hænder ... Emil har spillet en del kampe men vel ikke meget efter Desler kom tilbage ..
                        Med de afgange vi har haft kommer de unge talenter vel tættere på spilletid og det syntes jeg ikke gør noget ... Men bytter gerne Azer for Izuna ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Tyndt. men antallet af kampe for Kirkeskov, Kryger, Matti, Diarra, Lucas, Magnus, Anders T og JBL kan også tælles på meget få hænder ... Emil har spillet en del kampe men vel ikke meget efter Desler kom tilbage ..
                          Med de afgange vi har haft kommer de unge talenter vel tættere på spilletid og det syntes jeg ikke gør noget ... Men bytter gerne Azer for Izuna ..
                          Der skal ikke mange skader til for at vælte læsset. Og jeg ser bestemt ikke Azer væk fra OB før der er hentet 2 stk hvor den ene meget gerne må være Izunna.
                          Vi skal have 4 til midten og pt har vi kun 3stk. Nægter at medregne Ari og Hallgrimur i dette regnskab. Endnu mere fordi vi også er tynde på deres positioner..
                          Mon ikke at oprydningen stopper her og resten sker til sommer.. Der skulle gerne ryge de næste 4-5 stykker

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Tyndt. men antallet af kampe for Kirkeskov, Kryger, Matti, Diarra, Lucas, Magnus, Anders T og JBL kan også tælles på meget få hænder ... Emil har spillet en del kampe men vel ikke meget efter Desler kom tilbage ..
                            Med de afgange vi har haft kommer de unge talenter vel tættere på spilletid og det syntes jeg ikke gør noget ... Men bytter gerne Azer for Izuna ..
                            Kirkeskov og Kryger blev da trods alt brugt rimeligt flittigt i efteråret. Kirkeskov spillede 9 kampe, 8 endda fuld tid, og Kryger i 11 kampe, hvor langt de fleste selvfølgelig var som indskifter, og hvor hans hovedspil og arbejdsindsats skulle bruges. Jeg synes ikke, at det står klart, hvem der skal overtage de minutter, og hvem der skal spille, hvis Skulason bliver skadet f.eks. Er det JBL, som har store problemer med fysikken, og som det ikke ligefrem ser ud til, at man tror på? Jeg synes, at det ser lidt tyndbenet ud.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Kirkeskov og Kryger blev da trods alt brugt rimeligt flittigt i efteråret. Kirkeskov spillede 9 kampe, 8 endda fuld tid, og Kryger i 11 kampe, hvor langt de fleste selvfølgelig var som indskifter, og hvor hans hovedspil og arbejdsindsats skulle bruges. Jeg synes ikke, at det står klart, hvem der skal overtage de minutter, og hvem der skal spille, hvis Skulason bliver skadet f.eks. Er det JBL, som har store problemer med fysikken, og som det ikke ligefrem ser ud til, at man tror på? Jeg synes, at det ser lidt tyndbenet ud.
                              Hvad mener du, med at JBL har problemer med fysikken?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Hvad mener du, med at JBL har problemer med fysikken?
                                At han har været her i 2½ år, og han ikke har haft et kontinuerligt træningsforløb over flere måneder uden skader endnu.

                                Comment

                                Working...
                                X