Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Good news just keeps on coming

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Godt fundet - kunne godt lugte lidt af, at vi måske er blevet brugt til at lægge lidt pres på for spilletid
      Håber sin røv fryser fast i Permafrost hvis det skulle være sand. ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Så forbandet stille her blev. Nu var man lige så opstemt af Izunna og KEP rygter der næsten lød som en done deal.. Emil på vej til GF og det hele kørte på skinner.........
        Og så blev det lige pludselig hverdag igen..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så forbandet stille her blev. Nu var man lige så opstemt af Izunna og KEP rygter der næsten lød som en done deal.. Emil på vej til GF og det hele kørte på skinner.........
          Og så blev det lige pludselig hverdag igen..
          Yeah well, sådan er rygter jo. De er bare rygter. Mon ikke vi skal se min én spiller mere forlade os her til vinter, før vi evt. ser én mere komme til.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Yeah well, sådan er rygter jo. De er bare rygter. Mon ikke vi skal se min én spiller mere forlade os her til vinter, før vi evt. ser én mere komme til.
            Skal vi desværre nok. Og det vil 10% af mig kunne forstå. Truppen er lige stor nok og der er for meget fyld..
            De sidste 90% vil desværre sige at man bare SKAL starte oprustningen nu for at have en chance om Top 6 næste sæson.

            Lad os håbe at vi får skippet ham Emil hurtigst muligt. Og kan JH så også slippe af med fx Diarra,Lucas Jensen,Kryger og Koval i dette vindue fortjener han sgu en medalje..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Skal vi desværre nok. Og det vil 10% af mig kunne forstå. Truppen er lige stor nok og der er for meget fyld..
              De sidste 90% vil desværre sige at man bare SKAL starte oprustningen nu for at have en chance om Top 6 næste sæson.

              Lad os håbe at vi får skippet ham Emil hurtigst muligt. Og kan JH så også slippe af med fx Diarra,Lucas Jensen,Kryger og Koval i dette vindue fortjener han sgu en medalje..
              Skal vi ikke lige have en erstatning for koval klar inden vi smider ham på porten ;)
              Og så tvivler jeg i øvrigt på der bruges mange kræfter på at komme af med kryger og Diarra nu eftersom de har kontrakt udløb lige om lidt. Så hellere bruge energien på dem med længere kontrakter man gerne vil af med....eller på at få bragt noget nyt ind.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Skal vi ikke lige have en erstatning for koval klar inden vi smider ham på porten ;)
                Og så tvivler jeg i øvrigt på der bruges mange kræfter på at komme af med kryger og Diarra nu eftersom de har kontrakt udløb lige om lidt. Så hellere bruge energien på dem med længere kontrakter man gerne vil af med....eller på at få bragt noget nyt ind.
                Diarra hæver pt en løn der er en top spiller værdig. Hvorfor skulle vi ikke forsøge at spare en del der?
                Om Koval (som efter sigende koster OB 200.000kr/måned) står eller det er Tørnæs er for mig et fedt. De er lige dårlige..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Diarra hæver pt en løn der er en top spiller værdig. Hvorfor skulle vi ikke forsøge at spare en del der?
                  Om Koval (som efter sigende koster OB 200.000kr/måned) står eller det er Tørnæs er for mig et fedt. De er lige dårlige..
                  Mjaa, hvad tjener han?

                  Der er jo mange i suppen, der tjener godt. Selv i FCN har de også mange ungdomsspillere og marginalspillere, der hiver 30-50k om måneden.

                  https://www.bold.dk/snak/index.php?a...762&start=1010

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Diarra hæver pt en løn der er en top spiller værdig. Hvorfor skulle vi ikke forsøge at spare en del der?
                    Om Koval (som efter sigende koster OB 200.000kr/måned) står eller det er Tørnæs er for mig et fedt. De er lige dårlige..
                    jeg ved ikke om det er topløn, men jeg mener at jeg jeg har læst i FS at Diarra får ca. 80-85.000 pt. md., og Kovals løn er superhøj samlet set, og at OB betaler mellem 125.000 og 150.000 pr. md., resten er Kievs regning
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/i...for-ob-skifte/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Mjaa, hvad tjener han?

                        Der er jo mange i suppen, der tjener godt. Selv i FCN har de også mange ungdomsspillere og marginalspillere, der hiver 30-50k om måneden.

                        https://www.bold.dk/snak/index.php?a...762&start=1010
                        Som manner skriver er det på den gode side af 85k plus bonus. Det har både plabre poul sagt samt FS

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg ved ikke om det er topløn, men jeg mener at jeg jeg har læst i FS at Diarra får ca. 80-85.000 pt. md., og Kovals løn er superhøj samlet set, og at OB betaler mellem 125.000 og 150.000 pr. md., resten er Kievs regning
                          "Rygtet" siger nærmere 200.000/måned som OB betaler

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Diarra hæver pt en løn der er en top spiller værdig. Hvorfor skulle vi ikke forsøge at spare en del der?
                            Om Koval (som efter sigende koster OB 200.000kr/måned) står eller det er Tørnæs er for mig et fedt. De er lige dårlige..
                            Det gjorde han vel også sidste sommer og måske endda året før...selvfølgelig bør han afhændes hvis muligheden byder sig. Pointen er bare at med kun et halvt år tilbage er det måske ikke her de fleste kræfter skal lægges.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Det gjorde han vel også sidste sommer og måske endda året før...selvfølgelig bør han afhændes hvis muligheden byder sig. Pointen er bare at med kun et halvt år tilbage er det måske ikke her de fleste kræfter skal lægges.
                              Nej som jeg husker det var der en pæn lønstigning i det sidste år af kontrakten.. Og vi ved jo alle at han nok ikke får så meget som 1 min spilletid

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                jeg ved ikke om det er topløn, men jeg mener at jeg jeg har læst i FS at Diarra får ca. 80-85.000 pt. md., og Kovals løn er superhøj samlet set, og at OB betaler mellem 125.000 og 150.000 pr. md., resten er Kievs regning

                                Jeg har så hørt at Diarra får 75.000 ,- så mon ikke det er i lejet fra 70-85 han ligger i .
                                Hvis rygtet om de 200.000 til Koval er sandt kan man kun håbe at der er et smuthul for os så vi kan sende ham hjem , og igen tænke ( uden at starte den diskution igen ) hellere Toppel til 50.000 end en ukrainsk sprællemand til det firedobbelte .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X