Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Der står "da han fortsætter karrieren i OB efter denne sæson." Altså: han kommer til sommer.
    Der står også: men OB vil sansynligvis prøve og købe fri her og nu" - den tror jeg bare ikke på.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
      Der står også: men OB vil sansynligvis prøve og købe fri her og nu" - den tror jeg bare ikke på.
      Alt kan selvfølgelig købes hvis man vil give penge nok, men tvivler stærkt på at det sker..

      Comment


        Til sommer er helt fint. Så kan han lige nå at tage guld med Aab foran fck- og m. ;-) muhahahaha!.
        Han er en fremragende forsvarsspiller med kæmpe anførerpotentiale og som vores træner kender indgående.

        Comment


          Så behøver vi ikke længere at spille med én i forsvaret, der kun har anførerpotentiale.

          Comment


            Ser sort ud for LN nu..
            Mon ikke at det er nok med KEP,FT,HJ og Magnus P som lærling. Jeg ville selvfølgelig gerne have en "stjerne" mere men det er vel tvivlsomt om vi får det

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
              Der står også: men OB vil sansynligvis prøve og købe fri her og nu" - den tror jeg bare ikke på.
              "Sandsynligvis prøve" den formulering er jo også en helgardering. Det er jo bare en journalist, der gætter, fordi der er en (lille) chance for, at det kan ske, eftersom det er et forholdsvis normalt mønster i DK i forbindelse med forhåndskontrakter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                "Sandsynligvis prøve" den formulering er jo også en helgardering. Det er jo bare en journalist, der gætter, fordi der er en (lille) chance for, at det kan ske, eftersom det er et forholdsvis normalt mønster i DK i forbindelse med forhåndskontrakter
                Netop derfor jeg skrev "den tror jeg bare ikke på" 😉

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  "Sandsynligvis prøve" den formulering er jo også en helgardering. Det er jo bare en journalist, der gætter, fordi der er en (lille) chance for, at det kan ske, eftersom det er et forholdsvis normalt mønster i DK i forbindelse med forhåndskontrakter
                  Det må også være OB's ambition med det. Vores helt store akillesæl har været et sejlene midtstopperpar, og derfor er det da et sted der skal sættes ind, så det bliver forstærket til foråret. Bliver Tingager eneste køb dertil til foråret er det jo mere eller mindre status quo, og så skal vi håbe på offensive holder samme høje kadence i foråret. Jeg ved selvfølgelig godt der er andre steder på banen, hvor skoen også trykker, men det skriger til himlen hvis ikke vi får forstærket det midterforsvar.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Det må også være OB's ambition med det. Vores helt store akillesæl har været et sejlene midtstopperpar, og derfor er det da et sted der skal sættes ind, så det bliver forstærket til foråret. Bliver Tingager eneste køb dertil til foråret er det jo mere eller mindre status quo, og så skal vi håbe på offensive holder samme høje kadence i foråret. Jeg ved selvfølgelig godt der er andre steder på banen, hvor skoen også trykker, men det skriger til himlen hvis ikke vi får forstærket det midterforsvar.
                    (Nu er det hele jo stadig hypotetisk, eftersom der ikke er meld noget ud)
                    Men KEP og Aab skal jo også lige være med på den. De har stadig en chance for at nå noget i år, og det har vi ikke + KEP har udtalt, at han spiller færdig i foråret peger ikke i retning af, at han har lyst til at skifte nu. Desuden vader Aab ikke i kompetente afløsere i midterforsvaret, så medmindre de allerede nu henter en erstatning, kan jeg heller ikke se, at de skulle være specielt interesserede i et salg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ser sort ud for LN nu..
                      Mon ikke at det er nok med KEP,FT,HJ og Magnus P som lærling. Jeg ville selvfølgelig gerne have en "stjerne" mere men det er vel tvivlsomt om vi får det
                      Jo det ser sådan ud. Jeg ville dog personligt klart foretrække at beholde Lasse Nielsen fremfor Jonasson.

                      Sidstnævnte ser jeg ikke meget positivt i. Har svært ved at få øje på hans egentlige styrker. Synes han ligger under middel ift. stort set alle parametre man (jeg) normalt vurderer en midterforsvarer ud fra - og så er han lidt ekstra svag i hovedspillet.

                      Lasse Nielsen laver (måske) sammenlagt flere store fejl end ham, men han er generelt også bare involveret i mere og vinder flere bolde end ham. Han er aggressiv og meget stærk i duellerne. Bl.a. fordi han er så aggressiv kommer han indimellem til at fejle og se dum ud hvis han mistimer et ryk frem eller et sit spring i en hovedstødsduel eller lignende. Og så koster det. Når det kører for ham (og det synes jeg trods alt er mere ofte end ikke) ser jeg ham dog klart som en styrke for holdet.

                      Hvis alternativet er HJ synes jeg, kort sagt, klart de positive sider ved LN opvejer de negative.
                      Last edited by Agbre; 13-01-2016, 09:47.

                      Comment


                        Spændt på og se om første spiller præsentation kaster lys over den nye trøje.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Jo det ser sådan ud. Jeg ville dog personligt klart foretrække at beholde Lasse Nielsen fremfor Jonasson.

                          Sidstnævnte ser jeg ikke meget positivt i. Har svært ved at få øje på hans egentlige styrker. Synes han ligger under middel ift. stort set alle parametre man (jeg) normalt vurderer en midterforsvarer ud fra - og så er han lidt ekstra svag i hovedspillet.

                          Lasse Nielsen laver (måske) sammenlagt flere store fejl end ham, men han er generelt også bare involveret i mere og vinder flere bolde end ham. Han er aggressiv og meget stærk i duellerne. Bl.a. fordi han er så aggressiv kommer han indimellem til at fejle og se dum ud hvis han mistimer et ryk frem eller et sit spring i en hovedstødsduel eller lignende. Og så koster det. Når det kører for ham (og det synes jeg trods alt er mere ofte end ikke) ser jeg ham dog klart som en styrke for holdet.

                          Hvis alternativet er HJ synes jeg, kort sagt, klart de positive sider ved LN opvejer de negative.
                          Jeg er sådan set enig. Det var mere bare en vurdering af at HJ er anfører, pot og pande med KN og har kontrakt 6 måneder længere end LN..
                          Jeg ser helst ikke nogen af dem i start 11 dog

                          Comment


                            Kryger er skiftet til Horsens? Havde jeg slet ikke set...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Kryger er skiftet til Horsens? Havde jeg slet ikke set...
                              What? Hvor?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Kryger er skiftet til Horsens? Havde jeg slet ikke set...
                                Havde godt overvejet, at det kunne blive en mulighed. Der er kamp om de oprykningspladser i 1. division og Kryger var jo trods alt årets spillet i Horsens da vi hentede ham. Kan godt forstå at de (og sikkert andre klubber) så ham som et rimelig sikkert kort at hente ind i et forsøg på at forstærke truppen nu og her.

                                Fint nok synes jeg. Held og lykke til ham.

                                Comment

                                Working...
                                X