Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic på vej til Tyrkiet?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    UENIG

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Synes, at det kommer lidt an på, hvor JJT står. Personligt er jeg lidt overrasket over, at vi ikke har set mere til ham, men hvis KN vurderer, at sådan vil det også være det næste års tid, så kan der måske godt være noget ide i, at han fik fast spilletid et andet sted i et års tid. Det er bare enormt sjældent, at OB har benyttet sig af at leje spillere ud med henblik på, at de skal komme igen.
      Et problem i sådanne udlejninger er jo at der ikke garanti for spilletid i Fredericia, ACH eller andre klubber på niveauet lige under SL. Så vil han "hensygne" i et træningsmiljø der er under SL niveau/intensitet og det vil næppe være at forbedre hans situation i fht. til spilletid i OB. Jeg vil nu foretrække at have ham i "eget hus" og udvikle ham herfra, hvis han ellers ikke viser tegn på mental resignation og han kæmper ufortrødent videre med sit uomtvistelige talent.
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Et problem i sådanne udlejninger er jo at der ikke garanti for spilletid i Fredericia, ACH eller andre klubber på niveauet lige under SL. Så vil han "hensygne" i et træningsmiljø der er under SL niveau/intensitet og det vil næppe være at forbedre hans situation i fht. til spilletid i OB. Jeg vil nu foretrække at have ham i "eget hus" og udvikle ham herfra, hvis han ellers ikke viser tegn på mental resignation og han kæmper ufortrødent videre med sit uomtvistelige talent.
        Ja, det er en svær balance. Selvfølgelig lærer man af at træne med nogen, som er bedre end en selv, og hvor niveauet til træning generelt er højt. Der vil dog være et tidspunkt, hvor træning bare ikke er nok. Når kampkalenderen kører, er det min opfattelse, at en stor del af træning er restitution, kampforberedelse og taktisk træning, som ikke som sådan udvikler den enkelte spiller - slet ikke hvis du er langt fra holdet og egentligt bare agerer levende kegle (self en overdrivelse).

Men jeg er helt enig med dig i, at der også er en risiko ved et lejemål, og det bestemt ikke er løsningen på alt ift udviklingen. Lad os nu se, jeg håber, at vi snart får mere at se til ham, og at han har niveauet

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Ja, det er en svær balance. Selvfølgelig lærer man af at træne med nogen, som er bedre end en selv, og hvor niveauet til træning generelt er højt. Der vil dog være et tidspunkt, hvor træning bare ikke er nok. Når kampkalenderen kører, er det min opfattelse, at en stor del af træning er restitution, kampforberedelse og taktisk træning, som ikke som sådan udvikler den enkelte spiller - slet ikke hvis du er langt fra holdet og egentligt bare agerer levende kegle (self en overdrivelse).

Men jeg er helt enig med dig i, at der også er en risiko ved et lejemål, og det bestemt ikke er løsningen på alt ift udviklingen. Lad os nu se, jeg håber, at vi snart får mere at se til ham, og at han har niveauet
          jeg er også lidt overrasket over at han ikke har fået flere minutter end det er tilfældet. Jeg har dog fuld tillid til KN og hans kumpaner her. De træninger jeg har set synes jeg han gør det godt med godt overblik og ro i spillet og god teknik, måske det "bare" er noget fysik der skal bygges på hans krop.
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Vidste kampen i dag ikke igen at han er en spiller på det jævne..?
            De første 1 1/2 kamp han spillede i år var gode, men derefter synes jeg han er faldet tilbage på sit normale niveau, hvor han spiller for langsomt.
            Han kæmper lidt mere end han har gjort, men kan godt tvivle at han kan få et stabilt højt niveau...

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
              Vidste kampen i dag ikke igen at han er en spiller på det jævne..?
              De første 1 1/2 kamp han spillede i år var gode, men derefter synes jeg han er faldet tilbage på sit normale niveau, hvor han spiller for langsomt.
              Han kæmper lidt mere end han har gjort, men kan godt tvivle at han kan få et stabilt højt niveau...
              Det er som dag og nat. Jeg kan sgu ikke rigtig blive klog på ham - forlænger vi er det fint, sender vi ham videre er det fint. Izunna må simpelthen være bedre.

Comment

Jeg synes Azer var rigtig, rigtig dårlig idag.

Han lykkedes ikke med ret meget. Hans førsteberøringer røg som regel flere meter væk, alle hans afleveringer er "sikre", og selv der er han ofte for usikker i sit afleveringsspil. Jeg tror toppen af hans niveau er fundet, og jeg ser ham ikke som en spiller der kan føre os fremad. Jeg mener ikke, der skal forlænges. Hellere JJT eller Izunna derinde, når Izunna ellers kommer op i form.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg synes Azer var rigtig, rigtig dårlig idag.

Han lykkedes ikke med ret meget. Hans førsteberøringer røg som regel flere meter væk, alle hans afleveringer er "sikre", og selv der er han ofte for usikker i sit afleveringsspil. Jeg tror toppen af hans niveau er fundet, og jeg ser ham ikke som en spiller der kan føre os fremad. Jeg mener ikke, der skal forlænges. Hellere JJT eller Izunna derinde, når Izunna ellers kommer op i form.
                  Samtidig har han minimun 1 berøring for meget i nærmest alle situationer til at han kan bruges på det her niveau - huller lukkes, medspillere lukkes ned - det er jo et halvt til et helt sekund det drejer sig om, om noget skal lykkes eller ikke lykkes i superligaen. Derfor kan han ikke følge med.

Comment

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-faerdig-i-ob

Fint at få det afklaret.

Azer har kæmpet godt og altid vist en god attitude, men ingen er jo forpligtet udover deres evner, og Azers evner er ganske enkelt ikke til at spille fast for et top 6 hold i min verden. De minutter han efterlader, skulle nogle af vores unge folk gerne kunne overtage stille og roligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Fint at få det afklaret.

Azer har kæmpet godt og altid vist en god attitude, men ingen er jo forpligtet udover deres evner, og Azers evner er ganske enkelt ikke til at spille fast for et top 6 hold i min verden. De minutter han efterlader, skulle nogle af vores unge folk gerne kunne overtage stille og roligt.
                      Azer har været en fin spiller at have. Som JH siger, så går han superligaklasse, men nu hvor vi skal til at tage næste skridt imod toppen, så mangler han noget tempo for at han kan være med til at bringe os derhen. Som du skriver så bør en som Jens Jacob, som efterhånden har været inde over truppen i et stykke tid, kunne udfylde hans plads i truppen. Så håber jeg bare Izunna finder sit gamle topniveau frem, for så er Azer glemt meget hurtigt!

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Fint at få det afklaret.

Selvom der i foråret har været perioder, hvor kombinationen Azer - El Mak. var den bedst fungerende midtbane, så er jeg ikke uenig. En Izunna - El Makrini midtbane har potentiale til at blive langt bedre - og så kan der suppleres enten med talenter eller med en, der er dygtigere end Azer.

.... eller med Schoop...

Comment

Det er en fornuftig beslutning. Azer vil have spilletid men i OB vil han maksimalt har en backup rolle i OB. Så jeg kan forstå god at han prøver noget andet. "Han jagter endnu sit første mål". Håber jagten bliver endnu succesfuld. Det ville være en fin farvel-gave med den en eller anden scoring.
                          Synes at JH står god i arbejde om holdets ansigt i næste sæson. :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                            Selvom der i foråret har været perioder, hvor kombinationen Azer - El Mak. var den bedst fungerende midtbane, så er jeg ikke uenig. En Izunna - El Makrini midtbane har potentiale til at blive langt bedre - og så kan der suppleres enten med talenter eller med en, der er dygtigere end Azer.

.... eller med Schoop...
                            Har vi ikke set nok til, hvad Schoop kan? Og især ikke kan på dette niveau?

Jeg kan godt li' den type spiller, som Schoop er, men medmindre han har udviklet sig kolosalt siden han forlod OB, så er han i mine øjne bare ikke god nok...desværre.
                            Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

JH bekræfter

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ype-til-sommer

man vil nok gå efter en ny midtbanetype til sommer

Comment

Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg

.... eller med Schoop...
                                Kæmpe nej tak til Schoop herfra

Comment

Working...
                                X