Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic på vej til Tyrkiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Har vi ikke set nok til, hvad Schoop kan? Og især ikke kan på dette niveau?

    Jeg kan godt li' den type spiller, som Schoop er, men medmindre han har udviklet sig kolosalt siden han forlod OB, så er han i mine øjne bare ikke god nok...desværre.
    De har i hvert fald mulighed for at se om han har noget at bidrage med. Han har jo mere eller mindre trænet og spillet for reserverne hele året. Håber dog på lidt mere Ramasjang end en signing af schoop. Det vil til gengæld ikke gøre mig noget, hvis det var en type som ham man hentede ind

    Comment


      #77
      Fint for begge parter. Azer er en ok superligaspiller, men han er for langsom i tanke og handling til at kunne flytte os op i den bedste halvdel.

      God vind det resterende forår og fremover.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Har vi ikke set nok til, hvad Schoop kan? Og især ikke kan på dette niveau?

        Jeg kan godt li' den type spiller, som Schoop er, men medmindre han har udviklet sig kolosalt siden han forlod OB, så er han i mine øjne bare ikke god nok...desværre.
        Jeg har intet behov for at se os skrive med Schoop. Der får vi, efter min mening, mere i pakken Azer. Jeg bliver bare ikke chokeret, hvis det er det, der sker.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Har vi ikke set nok til, hvad Schoop kan? Og især ikke kan på dette niveau?

          Jeg kan godt li' den type spiller, som Schoop er, men medmindre han har udviklet sig kolosalt siden han forlod OB, så er han i mine øjne bare ikke god nok...desværre.
          Er ikke så sikker at det er et problem i hensigt af Schoops tekniske færdigheder og sin spilopfatning og -forståelsen. Synes i begge hensigter har han en god niveau men med svagheder i det fysiske spil.
          For mig var det mere at altid når han kom i gang blev han stopped og bagkastet på grund af den en eller anden skade. Så det er mere sin skadehistorie og sin fysisk som taler imod ham.
          Men i resultatet løber vi i lige retningen: Kan ikke forestille mig at han er OB's fremtid på midtbanen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Farvel og god vind fremover til Azer .
            Og gigantisk NEJ ! til Schoop
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Er ikke så sikker at det er et problem i hensigt af Schoops tekniske færdigheder og sin spilopfatning og -forståelsen. Synes i begge hensigter har han en god niveau men med svagheder i det fysiske spil.
              For mig var det mere at altid når han kom i gang blev han stopped og bagkastet på grund af den en eller anden skade. Så det er mere sin skadehistorie og sin fysisk som taler imod ham.
              Men i resultatet løber vi i lige retningen: Kan ikke forestille mig at han er OB's fremtid på midtbanen.
              Udover at være voldsomt svage i tempo så har Schoop og Azer også en skrækindjagende frygt for at tackle tilfælles .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Udover at være voldsomt svage i tempo så har Schoop og Azer også en skrækindjagende frygt for at tackle tilfælles .
                Ja, begge mangler desværre den "Lasse-Nielsen-gen" i deres genetisk udstatning. ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  fint der kommer en afklaring allerede nu. God vind fremover til azer

                  Comment


                    #84
                    Farvel, Azer. Tak for alt. Da vi gik fra bundklub til midterklub faldt du helt igennem. Men ønsker dig da alt godt. Måske skulle du prøve Norge i stedet for galninge i Tyrkiet.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      fint der kommer en afklaring allerede nu. God vind fremover til azer
                      Man kan lige så godt gøre det samme med Lasse, Diarra og Anders T allerede nu

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Farvel, Azer. Tak for alt. Da vi gik fra bundklub til midterklub faldt du helt igennem. Men ønsker dig da alt godt. Måske skulle du prøve Norge i stedet for galninge i Tyrkiet.
                        Norge lyder passende til ham. VB vil gerne have ham tilbage hvis han ikke finder noget bedre

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Man kan lige så godt gøre det samme med Lasse, Diarra og Anders T allerede nu
                          ja altså diarra kan der vel ikke være nogen tvivl om - overhovedet. AT skal vel videre og et niveau ned så han kan få noget fast spilletid. Og med de tilgange vi får til sommer - så er det nok ikke videre sandsynligt at Lasse bliver

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            ja altså diarra kan der vel ikke være nogen tvivl om - overhovedet. AT skal vel videre og et niveau ned så han kan få noget fast spilletid. Og med de tilgange vi får til sommer - så er det nok ikke videre sandsynligt at Lasse bliver
                            Ingen af de 3 har nogen form for chance i puslespillet om forlængelse.. Heller ikke AT selvom han er fra egen avl. Han har haft 2 år uden nogen umiddelbar fremgang i niveau. Set udefra..
                            Tørnæs og Koval kan også lige så godt få umeldingen. Så er der 16 stk tilbage fra den nuværende trup
                            Mon dog at Mikkelsen vender tilbage. Han fortsætter enten i VB på leje eller finder en anden klub

                            så burde der vel være plads til en 9-10 nye

                            KEP
                            Joao
                            Tverskov
                            Yao
                            Buus
                            Ny 3. Målmand
                            Ny midtbane i stedet for Azer
                            Erstatning for Falk
                            Angriber ala Zohore
                            evt endnu en U19 som fx Kristian Weber

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ingen af de 3 har nogen form for chance i puslespillet om forlængelse.. Heller ikke AT selvom han er fra egen avl. Han har haft 2 år uden nogen umiddelbar fremgang i niveau. Set udefra..
                              Tørnæs og Koval kan også lige så godt få umeldingen. Så er der 16 stk tilbage fra den nuværende trup
                              Mon dog at Mikkelsen vender tilbage. Han fortsætter enten i VB på leje eller finder en anden klub

                              så burde der vel være plads til en 9-10 nye

                              KEP
                              Joao
                              Tverskov
                              Yao
                              Buus
                              Ny 3. Målmand
                              Ny midtbane i stedet for Azer
                              Erstatning for Falk
                              Angriber ala Zohore
                              evt endnu en U19 som fx Kristian Weber
                              lyder rimeligt sandsynligt at det er det der kommer til at ske. Lasse er nok en af de spillere vi kunne bruge i en periode mens hovedfokus var på overlevelse - nu er niveauet der nok ikke mere, desværre for jeg kan sgu godt li' ham og hans indstilling og vilje - er der sgu en del der kunne lære noget af. Men fast spilletid vil det næppe blive til ham - hvis man skulle ende med en forlængelse - så han skal videre, top 1 div, eller en lavere rangerende suppe, måske en af de 3 oprykkere.

                              Comment


                                #90
                                Azer får klap på skulderen af mig, med tak for indsatsen i trøjen :-) jeg under ham "en på opleveren" i form af et ophold i udlandet hvis hans ambition er sådan
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X