Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Azer Busuladzic på vej til Tyrkiet?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægJeg har spekuleret lidt over, om en forlængelse af Azer egentlig ikke ville være en god idé, for det har jo vist sig, at siden Izunna kom til OB, at Azer havde et niveau mere i sig, så jeg er begyndt at se potentialet i at forlænge med ham i en sæson eller to.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Den er sgu svær. På den ene side ville man gerne have en bedre midtbanespiller ind til sommer istedet. Men som man kan se med Izunna er det ikke altid at man ved hvad man får. Men man ved hvad man har..
Kunne man tænke at man forlænger med Azer, lejer JJT ud i 1 år og henter en ny midtbanespiller ind?
Så får du et år til at vurdere på følgende: JJT på græs og kan se om han udvikler sig, kan man forlænge med Makrini og skal Izunna evt videre hvis han stadig ikke passer ind..
Vi må se hvor man prioriterer indkøbene til sommer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen er sgu svær. På den ene side ville man gerne have en bedre midtbanespiller ind til sommer istedet. Men som man kan se med Izunna er det ikke altid at man ved hvad man får. Men man ved hvad man har..
Kunne man tænke at man forlænger med Azer, lejer JJT ud i 1 år og henter en ny midtbanespiller ind?
Så får du et år til at vurdere på følgende: JJT på græs og kan se om han udvikler sig, kan man forlænge med Makrini og skal Izunna evt videre hvis han stadig ikke passer ind..
Azer, derimod, har jeg villet sende videre mange gange...men han har godt nok taget et step op, og fortsætter han sådan resten af foråret, ville jeg ikke græde over en forlængelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg synes helt klart, det er alt, alt for tidligt at dømme Izunna ude.
Azer, derimod, har jeg villet sende videre mange gange...men han har godt nok taget et step op, og fortsætter han sådan resten af foråret, ville jeg ikke græde over en forlængelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen er sgu svær. På den ene side ville man gerne have en bedre midtbanespiller ind til sommer istedet. Men som man kan se med Izunna er det ikke altid at man ved hvad man får. Men man ved hvad man har..
Izunna mener jeg, som OBforever siger er alt for hurtigtat dømme ham ude. Han har trods alt kun været her i få mdr. ud af de 3½ år han tegnede med OB. Han skal måske genfinde noget form og vænne sig til Kents stil. Meget det samme som Makrini i sine første kampe for OB heller ikke så så godt ud.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever;82850[B]Jeg synes helt klart, det er alt, alt for tidligt at dømme Izunna ude. [/B]
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægEnig.....vi er 4 kampe inde i foråret lad os nu lige se izunna an. Havde også håbet han var en klar forstærkning fra dag 1 men der manglede åbenbart en del kampform. Tror først rigtigt vi kan vurdere ham når vi når på den anden side sommer.....men så skulle ham også helst levere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg synes det vil være "fail" at udleje JJT nu hvor han lige har forlænget med 3 år? Han skal have tiden til udvikle sig i vante og trygge rammer, så er jeg sikker på der SL-bold på vej til ham, han er i høj grad en af demder forhåbentlig tegner "det nye OB".
Izunna mener jeg, som OBforever siger er alt for hurtigtat dømme ham ude. Han har trods alt kun været her i få mdr. ud af de 3½ år han tegnede med OB. Han skal måske genfinde noget form og vænne sig til Kents stil. Meget det samme som Makrini i sine første kampe for OB heller ikke så så godt ud.
Og igen. I det jeg skrev skulle vi vurdere Izunna om 12-15 måneder. Vel fair nok?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogle gange udvikler spillere sig bedst med spilletid og netop efter ved at have forladt de trygge rammer
Og igen. I det jeg skrev skulle vi vurdere Izunna om 12-15 måneder. Vel fair nok?Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg læste det anderledes ang. Izunna, men kan ved nærlæsning se det forholder sig anderledes, min fejl jeg beklager. Jeg er enig med dig i at spillere til tider har godt af en periode som udlejet, men det imø for tidligt med JJT endnu. Jeg synes Lindegård er et godt eks. på at det under tiden er godt at komme ud og "stå på egne ben" for at forløse det åbenlyse talent. JJT er meget ung endnu, og har ikke tilbragt laaang tid på bænken (som Lindegård) så jeg synes da at det vil være skidt signal til JJT allerede udleje ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg læste det anderledes ang. Izunna, men kan ved nærlæsning se det forholder sig anderledes, min fejl jeg beklager. Jeg er enig med dig i at spillere til tider har godt af en periode som udlejet, men det imø for tidligt med JJT endnu. Jeg synes Lindegård er et godt eks. på at det under tiden er godt at komme ud og "stå på egne ben" for at forløse det åbenlyse talent. JJT er meget ung endnu, og har ikke tilbragt laaang tid på bænken (som Lindegård) så jeg synes da at det vil være skidt signal til JJT allerede udleje ham.
Min vurdering er dog stadig at et år i 1.div(evt Vejle eller Fredericia)ville være sundt for ham. Han vil stadig kunne blive boende i Odense og ville komme til et tophold i 1.div hvor han ville kunne være tæt på start 11.. Med mindre at de rykkede op selvfølgelig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet har vi heldigvis en masse klogere mennesker end os 2 til at vurdere
Min vurdering er dog stadig at et år i 1.div(evt Vejle eller Fredericia)ville være sundt for ham. Han vil stadig kunne blive boende i Odense og ville komme til et tophold i 1.div hvor han ville kunne være tæt på start 11.. Med mindre at de rykkede op selvfølgeligBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægSynes, at det kommer lidt an på, hvor JJT står. Personligt er jeg lidt overrasket over, at vi ikke har set mere til ham, men hvis KN vurderer, at sådan vil det også være det næste års tid, så kan der måske godt være noget ide i, at han fik fast spilletid et andet sted i et års tid. Det er bare enormt sjældent, at OB har benyttet sig af at leje spillere ud med henblik på, at de skal komme igen.
Korte aftaler til dem man er meget i tvivl om, 3 årige til dem som man tror meget på i fremtiden incl 1 års udlejning i 1.div hvis alt passer sammen og 4-5 årige til dem der er klar til at gå ind på holdet som Desler og Greve
Comment
Comment