Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic på vej til Tyrkiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Det behøver ikke være dyrt. Mener ikke at 3. og 4. valg absolut skal have samme kvalitet som IzOz og Big Mak. De to + Azer og JJT ser jeg som en glimrende kvartet. Enten kan Azer stræbe efter en forlængelse og skærpe sig i en trup hvor konkurrencen er steget. Eller finde en klub hvor han står foran 3. og 4. valg. Så må Azer gøre op med sig selv, om han tror på han er god nok til at kæmpe om pladserne I OB.

    MvT
    men så er vi jo enige

    Comment


      #47
      Jeg har spekuleret lidt over, om en forlængelse af Azer egentlig ikke ville være en god idé, for det har jo vist sig, at siden Izunna kom til OB, at Azer havde et niveau mere i sig, så jeg er begyndt at se potentialet i at forlænge med ham i en sæson eller to.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
        Jeg har spekuleret lidt over, om en forlængelse af Azer egentlig ikke ville være en god idé, for det har jo vist sig, at siden Izunna kom til OB, at Azer havde et niveau mere i sig, så jeg er begyndt at se potentialet i at forlænge med ham i en sæson eller to.
        som han har spillet de seneste 3½ kamp vil det give god mening, om hans pludselige opblomstring skal ses i lyset af den øgede konkurrence, eller måske som det ofte er set før, at spillere med kontraktudløb kan spille bedre og mere motiveret/inspireret/effektivt/dynamisk end længe set, er for mig et åbent spørgsmål, men har som du selv er inde på været klart bedre end Izunna i dette forår. Jeg har altid godt kunne lide Azer og hans elegante spil, og det er ikke blevet ringere af at der er kommet lidt mere energi i nærkampene på det seneste...
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Den er sgu svær. På den ene side ville man gerne have en bedre midtbanespiller ind til sommer istedet. Men som man kan se med Izunna er det ikke altid at man ved hvad man får. Men man ved hvad man har..
          Kunne man tænke at man forlænger med Azer, lejer JJT ud i 1 år og henter en ny midtbanespiller ind?
          Så får du et år til at vurdere på følgende: JJT på græs og kan se om han udvikler sig, kan man forlænge med Makrini og skal Izunna evt videre hvis han stadig ikke passer ind..
          Vi må se hvor man prioriterer indkøbene til sommer

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Den er sgu svær. På den ene side ville man gerne have en bedre midtbanespiller ind til sommer istedet. Men som man kan se med Izunna er det ikke altid at man ved hvad man får. Men man ved hvad man har..
            Kunne man tænke at man forlænger med Azer, lejer JJT ud i 1 år og henter en ny midtbanespiller ind?
            Så får du et år til at vurdere på følgende: JJT på græs og kan se om han udvikler sig, kan man forlænge med Makrini og skal Izunna evt videre hvis han stadig ikke passer ind..
            Vi må se hvor man prioriterer indkøbene til sommer
            Jeg synes helt klart, det er alt, alt for tidligt at dømme Izunna ude.
            Azer, derimod, har jeg villet sende videre mange gange...men han har godt nok taget et step op, og fortsætter han sådan resten af foråret, ville jeg ikke græde over en forlængelse.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Jeg synes helt klart, det er alt, alt for tidligt at dømme Izunna ude.
              Azer, derimod, har jeg villet sende videre mange gange...men han har godt nok taget et step op, og fortsætter han sådan resten af foråret, ville jeg ikke græde over en forlængelse.
              Enig.....vi er 4 kampe inde i foråret lad os nu lige se izunna an. Havde også håbet han var en klar forstærkning fra dag 1 men der manglede åbenbart en del kampform. Tror først rigtigt vi kan vurdere ham når vi når på den anden side sommer.....men så skulle ham også helst levere

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Den er sgu svær. På den ene side ville man gerne have en bedre midtbanespiller ind til sommer istedet. Men som man kan se med Izunna er det ikke altid at man ved hvad man får. Men man ved hvad man har..
                Kunne man tænke at man forlænger med Azer, lejer JJT ud i 1 år og henter en ny midtbanespiller ind?
                Så får du et år til at vurdere på følgende: JJT på græs og kan se om han udvikler sig, kan man forlænge med Makrini og skal Izunna evt videre hvis han stadig ikke passer ind..
                Vi må se hvor man prioriterer indkøbene til sommer
                Jeg synes det vil være "fail" at udleje JJT nu hvor han lige har forlænget med 3 år? Han skal have tiden til udvikle sig i vante og trygge rammer, så er jeg sikker på der SL-bold på vej til ham, han er i høj grad en af demder forhåbentlig tegner "det nye OB".
                Izunna mener jeg, som OBforever siger er alt for hurtigtat dømme ham ude. Han har trods alt kun været her i få mdr. ud af de 3½ år han tegnede med OB. Han skal måske genfinde noget form og vænne sig til Kents stil. Meget det samme som Makrini i sine første kampe for OB heller ikke så så godt ud.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af obforever;82850[B
                  ]Jeg synes helt klart, det er alt, alt for tidligt at dømme Izunna ude. [/B]
                  Azer, derimod, har jeg villet sende videre mange gange...men han har godt nok taget et step op, og fortsætter han sådan resten af foråret, ville jeg ikke græde over en forlængelse.
                  Det har jeg da heller ikke gjort?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Enig.....vi er 4 kampe inde i foråret lad os nu lige se izunna an. Havde også håbet han var en klar forstærkning fra dag 1 men der manglede åbenbart en del kampform. Tror først rigtigt vi kan vurdere ham når vi når på den anden side sommer.....men så skulle ham også helst levere
                    I det jeg skrev skulle vi vurdere ham efter 16/17 sæsonen

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg synes det vil være "fail" at udleje JJT nu hvor han lige har forlænget med 3 år? Han skal have tiden til udvikle sig i vante og trygge rammer, så er jeg sikker på der SL-bold på vej til ham, han er i høj grad en af demder forhåbentlig tegner "det nye OB".
                      Izunna mener jeg, som OBforever siger er alt for hurtigtat dømme ham ude. Han har trods alt kun været her i få mdr. ud af de 3½ år han tegnede med OB. Han skal måske genfinde noget form og vænne sig til Kents stil. Meget det samme som Makrini i sine første kampe for OB heller ikke så så godt ud.
                      Nogle gange udvikler spillere sig bedst med spilletid og netop efter ved at have forladt de trygge rammer
                      Og igen. I det jeg skrev skulle vi vurdere Izunna om 12-15 måneder. Vel fair nok?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nogle gange udvikler spillere sig bedst med spilletid og netop efter ved at have forladt de trygge rammer
                        Og igen. I det jeg skrev skulle vi vurdere Izunna om 12-15 måneder. Vel fair nok?
                        jeg læste det anderledes ang. Izunna, men kan ved nærlæsning se det forholder sig anderledes, min fejl jeg beklager. Jeg er enig med dig i at spillere til tider har godt af en periode som udlejet, men det imø for tidligt med JJT endnu. Jeg synes Lindegård er et godt eks. på at det under tiden er godt at komme ud og "stå på egne ben" for at forløse det åbenlyse talent. JJT er meget ung endnu, og har ikke tilbragt laaang tid på bænken (som Lindegård) så jeg synes da at det vil være skidt signal til JJT allerede udleje ham.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg læste det anderledes ang. Izunna, men kan ved nærlæsning se det forholder sig anderledes, min fejl jeg beklager. Jeg er enig med dig i at spillere til tider har godt af en periode som udlejet, men det imø for tidligt med JJT endnu. Jeg synes Lindegård er et godt eks. på at det under tiden er godt at komme ud og "stå på egne ben" for at forløse det åbenlyse talent. JJT er meget ung endnu, og har ikke tilbragt laaang tid på bænken (som Lindegård) så jeg synes da at det vil være skidt signal til JJT allerede udleje ham.
                          Synes, at det kommer lidt an på, hvor JJT står. Personligt er jeg lidt overrasket over, at vi ikke har set mere til ham, men hvis KN vurderer, at sådan vil det også være det næste års tid, så kan der måske godt være noget ide i, at han fik fast spilletid et andet sted i et års tid. Det er bare enormt sjældent, at OB har benyttet sig af at leje spillere ud med henblik på, at de skal komme igen.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg læste det anderledes ang. Izunna, men kan ved nærlæsning se det forholder sig anderledes, min fejl jeg beklager. Jeg er enig med dig i at spillere til tider har godt af en periode som udlejet, men det imø for tidligt med JJT endnu. Jeg synes Lindegård er et godt eks. på at det under tiden er godt at komme ud og "stå på egne ben" for at forløse det åbenlyse talent. JJT er meget ung endnu, og har ikke tilbragt laaang tid på bænken (som Lindegård) så jeg synes da at det vil være skidt signal til JJT allerede udleje ham.
                            Det har vi heldigvis en masse klogere mennesker end os 2 til at vurdere
                            Min vurdering er dog stadig at et år i 1.div(evt Vejle eller Fredericia)ville være sundt for ham. Han vil stadig kunne blive boende i Odense og ville komme til et tophold i 1.div hvor han ville kunne være tæt på start 11.. Med mindre at de rykkede op selvfølgelig

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det har vi heldigvis en masse klogere mennesker end os 2 til at vurdere
                              Min vurdering er dog stadig at et år i 1.div(evt Vejle eller Fredericia)ville være sundt for ham. Han vil stadig kunne blive boende i Odense og ville komme til et tophold i 1.div hvor han ville kunne være tæt på start 11.. Med mindre at de rykkede op selvfølgelig
                              UENIG
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Synes, at det kommer lidt an på, hvor JJT står. Personligt er jeg lidt overrasket over, at vi ikke har set mere til ham, men hvis KN vurderer, at sådan vil det også være det næste års tid, så kan der måske godt være noget ide i, at han fik fast spilletid et andet sted i et års tid. Det er bare enormt sjældent, at OB har benyttet sig af at leje spillere ud med henblik på, at de skal komme igen.
                                Ja det er sjældent. Men kunne være en del af det nye OB hvis man gerne vil have 6-8 talenter rendende rundt i truppen..
                                Korte aftaler til dem man er meget i tvivl om, 3 årige til dem som man tror meget på i fremtiden incl 1 års udlejning i 1.div hvis alt passer sammen og 4-5 årige til dem der er klar til at gå ind på holdet som Desler og Greve

                                Comment

                                Working...
                                X