Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic på vej til Tyrkiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det var så ikke i går Azer solgte sig selv til Tyrkiet
    Synes egentlig han var ok, og det blev også til en assist... men ja ikke nogen stor kamp...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Synes egentlig han var ok, og det blev også til en assist... men ja ikke nogen stor kamp...
      Syntes nu også at han var en af de bedre

      Comment


        #18
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...paa-ob-spiller

        Tyrkernes scout bekræfter, at han var der for at kigge på Azer

        Comment


          #19
          Der var ingen OB'ere der så gode ud. Men Azer leverede trods alt sin bare 2. assist for os.

          Comment


            #20
            Interessen er der åbenbart stadig. Er egentlig ok tilfreds med at have ham i truppen, men i min verden er han kun til back-up og ikke til startelveren. Derfor vil det være fint at sende ham videre - især hvis vi så samtidig lander Izuna��

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...urer-paa-ober/

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
              Interessen er der åbenbart stadig. Er egentlig ok tilfreds med at have ham i truppen, men i min verden er han kun til back-up og ikke til startelveren. Derfor vil det være fint at sende ham videre - især hvis vi så samtidig lander Izuna��

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...urer-paa-ober/
              Hvis vi skal have 4 stk til de 2 pladser på midten ville det være ok med Azer og JJT som reserve for Makrini og Izunna..
              Mon dog vi har råd til at hente endnu en profil bare for at sætte ham på bænken?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvis vi skal have 4 stk til de 2 pladser på midten ville det være ok med Azer og JJT som reserve for Makrini og Izunna..
                Mon dog vi har råd til at hente endnu en profil bare for at sætte ham på bænken?
                Hallgrimur er vel også oprindeligt defensiv midt? Så han vil bestemt også kunne rykkes derop, hvis det skulle gå helt galt.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Hallgrimur er vel også oprindeligt defensiv midt? Så han vil bestemt også kunne rykkes derop, hvis det skulle gå helt galt.
                  Greve og Desler kan vel også hvis alle de andre 4 er skadet?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvis vi skal have 4 stk til de 2 pladser på midten ville det være ok med Azer og JJT som reserve for Makrini og Izunna..
                    Mon dog vi har råd til at hente endnu en profil bare for at sætte ham på bænken?
                    Tænker også at et salg af ham kan være forudsætningen for at hente Izunna eller en anden midtbaneprofil. På den anden side skal vi vel have fire centrale midtbanespillere i truppen? Ellers risikerer vi bare at Ari bliver brugt der

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Hallgrimur er vel også oprindeligt defensiv midt? Så han vil bestemt også kunne rykkes derop, hvis det skulle gå helt galt.
                      Kan han muligvis. Men han er jo bare generelt ringe i boldomgang og er pænt langsom.. Så for mig er han ikke en mulighed..
                      De 4 før nævnte burde kunne gøre det

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                        Tænker også at et salg af ham kan være forudsætningen for at hente Izunna eller en anden midtbaneprofil. På den anden side skal vi vel have fire centrale midtbanespillere i truppen? Ellers risikerer vi bare at Ari bliver brugt der
                        Der bliver 100% købt/hentet en midtbanespiller uanset om Azer ryger i dette vindue eller ej IMO

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan han muligvis. Men han er jo bare generelt ringe i boldomgang og er pænt langsom.. Så for mig er han ikke en mulighed..
                          De 4 før nævnte burde kunne gøre det
                          Jeg er helt enig med dig, men skulle det utænkelige ske, at tre af dem går hen og bliver skadet / karantæne, jamen så er han også en mulighed.. Pointen var bare at vi er udmærket dækket ind på den position. :)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jeg er helt enig med dig, men skulle det utænkelige ske, at tre af dem går hen og bliver skadet / karantæne, jamen så er han også en mulighed.. Pointen var bare at vi er udmærket dækket ind på den position. :)
                            Så er jeg også en mulighed :).
                            Hallgrimur ville være en katastrofe på den plads og er reelt ikke en mulighed, hvis vi da ikke ønsker at forværre chancerne for sejr ganske betragteligt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Jeg er helt enig med dig, men skulle det utænkelige ske, at tre af dem går hen og bliver skadet / karantæne, jamen så er han også en mulighed.. Pointen var bare at vi er udmærket dækket ind på den position. :)
                              Forstår hvad du mener men der er godt nok mange andre jeg hellere ville foretrække før ham. Og mon dog det går så galt

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Så er jeg også en mulighed :).
                                Hallgrimur ville være en katastrofe på den plads og er reelt ikke en mulighed, hvis vi da ikke ønsker at forværre chancerne for sejr ganske betragteligt.
                                Helt enig

                                Comment

                                Working...
                                X