Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - BIF 01/11/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så heldigvis ikke kampen var til musical i Fredericia, men hold nu kæft hvor er det deprimerende at hører at vi taber 2-5 til Bundby.
    Nu må det være slut med at tale OB op, vi er et ordinært midterhold med kurs mod bunden. Ledelsen med Jespert Hansen må bære ansvaret for ikke at have skabt et holdTrup der er dygtig nok. Bevares vi har gode offensive kræfter, men forsvar og til dels centralt midt sejler rundt og har ikke niveauet. Bredden i truppen bruges jo heller ikke. Det er en ynk. De gode spillere vi har hvordan skal vi kunne fastholde dem , når resten af truppen er til midten af 1 division. Vi må bare endnu engang konstatere at ledelsen har fejlet igen igen . Jeg har ondt af KN og JB de har et hårdt arbejde foran sig
    Last edited by Oraklet; 01-11-2015, 21:25.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
      Så heldigvis ikke kampen var til musical i Fredericia, men hold nu kæft hvor er det deprimerende at hører at vi taber 2-5 til Bundby.
      Nu må det være slut med at tale OB op, vi er et ordinært midterhold med kurs mod bunden. Ledelsen med Jespert Hansen må bære ansvaret for ikke at have skabt et holdTrup der er dygtig nok. Bevares vi har gode offensive kræfter, men forsvar og til dels centralt midt sejler rundt og har ikke niveauet. Bredden i truppen bruges jo heller ikke. Det er en ynk. De gode spillere vi har hvordan skal vi kunne fastholde dem , når resten af truppen er til midten af 1 division. Vi må bare endnu engang konstatere at ledelsen har fejlet igen igen . Jeg har ondt af KN og JB de har et hårdt arbejde foran aig.
      Hvem i alverden har dog påstået andet?

      Comment


        Så det godt de har 4 år

        Comment


          Jeg synes egentlig vi spiller en bedre kamp end i Randers. Der var bedre flow i spillet, og flere gange var der lige ved og næsten chancer, vi på en skarpere dag havde fået mere ud af. De personlige fejl hober sig bare op. Koval dropper og forsvaret sejler rundt. Dårlige placeringer, slappe markeringer og dårlige afleveringer. Endnu engang scores der mod os på for mange dødbolde. Det må simpelthen være frustrerende for vores dygtige offensivspillere at der er så stor forskel i kvaliteten på offensiven i forhold til defensiven. Jeg forlod ikke stadion med følelsen af vi var blevet udklaseret, og så er det bare røvhamrende frustrerende at vi igen igen igen... får udstilllet at vi har ligaens ikke bare ringeste, men suverænt ringeste forsvarskæde

          Comment


            Sådan her løber man hjem ... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...edning/5806470
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              http://www.bt.dk/superligaen/ob-trae...-oedelagde-alt
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Synd for de mange på stadion.
                Ja, har også ondt af mig selv...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                  .....eller også glemte du at læse alt det andet i mit indlæg;) Nå never mind.

                  Pointen var faktisk bare, at skal man uddele kritik, skal det, hvis man gerne vil have kritikken til at fremstå troværdig og saglig, gives på et korrekt grundlag. Det kan jo ikke nytte at man bare siger "han er skyld i at vi har mistet to midterforsvarer uden at hente noget ind" og så gør det til et sandt udsagn, når det nu faktuelt ikke er rigtig. Han er skyld i at vi har mistet en midterforsvarer uden at hente nyt ind.
                  At han kan så kan kritiseres for det, samt rigtig meget andet er der i min verden ingen tvivl om.
                  Husker du at tage med i ligningen at KL blev hentet hjem fra et mislykkedes ophold i Astana til et tyndt besat forsvar stort set uden skolede CF'ere , og at HJ IKKE var hentet til en plads i centerforsvaret ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Husker du at tage med i ligningen at KL blev hentet hjem fra et mislykkedes ophold i Astana til et tyndt besat forsvar stort set uden skolede CF'ere , og at HJ IKKE var hentet til en plads i centerforsvaret ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Husker du at tage med i ligningen at KL blev hentet hjem fra et mislykkedes ophold i Astana til et tyndt besat forsvar stort set uden skolede CF'ere , og at HJ IKKE var hentet til en plads i centerforsvaret ?
                      Det er sgu da utroligt man skal blive ved med at forklare den samme ting igen og igen. Jeg har skrevet to gange nu, at dette IKKE jeg gentager IKKE er et forsvar for JH's manglende handler til forsvaret - blot en korrektion af den påstand som er blevet til en accepteret sandhed i kritikken af Jesper Hansen - nemlig at salget af Høegh og Larsen har betydet at antallet af midterforsvaret er faldet med to (hvilket ikke er tilfældet, da Larsen blev hentet hjem som erstatning for Høegh)
                      Hvad i himmelens navn har Kasper Larsen's manglende succes eller Halgrimurs manglende evner med antallet af midterforsvarer at gøre?

                      Comment


                        syntes det er lidt sølle at koge problemet ned til 20 min. og ja BIF kontrollede kampen i 2. halvleg - men de var jo foran og skulle jo ikke skabe noget.
                        - Kent ville spille mere fysisk - det har han jo ikke holdet til.

                        Og så kan jeg godt lide emils kommentar; "Desuden lukker vi fem mål ind i den anden ende, og det er jo heller ikke godt."

                        er det bare mig eller lyder det ikke bare opgivende og ligegyldigt?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          syntes det er lidt sølle at koge problemet ned til 20 min. og ja BIF kontrollede kampen i 2. halvleg - men de var jo foran og skulle jo ikke skabe noget.
                          - Kent ville spille mere fysisk - det har han jo ikke holdet til.

                          Og så kan jeg godt lide emils kommentar; "Desuden lukker vi fem mål ind i den anden ende, og det er jo heller ikke godt."

                          er det bare mig eller lyder det ikke bare opgivende og ligegyldigt?
                          Jeg studsede også over Kents udtalelse. Synes vi bliver kørt helt ned under gulvbrædderne af BIF og derefter formår de blot at holde os dernede. Superrutineret af Brøndby at give os lige nøjagtigt så meget plads at vi kan stå og spille bolden rundt, men lukke ned for mulighederne for at skabe nogle chancer.

                          Comment


                            Jeg vil da håbe at dem der gerne vil have mange mål er glade. Jeg har dog aldrig set noget lignende! Fucking Morten Olsen-proces-bold. Op i røven! Kent Nielsen raus!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                              Det er sgu da utroligt man skal blive ved med at forklare den samme ting igen og igen. Jeg har skrevet to gange nu, at dette IKKE jeg gentager IKKE er et forsvar for JH's manglende handler til forsvaret - blot en korrektion af den påstand som er blevet til en accepteret sandhed i kritikken af Jesper Hansen - nemlig at salget af Høegh og Larsen har betydet at antallet af midterforsvaret er faldet med to (hvilket ikke er tilfældet, da Larsen blev hentet hjem som erstatning for Høegh)
                              Hvad i himmelens navn har Kasper Larsen's manglende succes eller Halgrimurs manglende evner med antallet af midterforsvarer at gøre?
                              Igen så blev KL hentet hjem til et tyndt forsvar uden skolede CF'ere , og HJ er ikke skolet cf ( hentet til cm ) det vil sige at vi selv inden salget af Høegh ikke var godt besat på cf . Og derfor burde der især med salget af både KL og Høegh være hentet 2 nye , dertil kan du lægge at KN helst ikke ville bruge LN .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Igen så blev KL hentet hjem til et tyndt forsvar uden skolede CF'ere , og HJ er ikke skolet cf ( hentet til cm ) det vil sige at vi selv inden salget af Høegh ikke var godt besat på cf . Og derfor burde der især med salget af både KL og Høegh være hentet 2 nye , dertil kan du lægge at KN helst ikke ville bruge LN .
                                Fuck hvor får jeg lange boller af det her. Læs nu for helvede mine indlæg i stedet for bare at blive ved med at skrive det samme.

                                Comment

                                Working...
                                X