Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - BIF 01/11/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Ingen kan vel være uenig i at Koval står en dårlig kamp og at vores forsvar ikke virker overbevisende, men jeg er enig med Kent Nielsen i at vores største problem er at vores duelspil og presspil ikke fungerer og at vi stort set ikke vinder nogen andenbolde i kampens første 30 minutter, hvor kampen stort set bliver afgjort:

    "Der var andre ting, hvor vi burde have ageret anderledes. Vi var ikke stærke som hold og i duelspillet. Det har vi desværre prøvet før, da vi generelt har problemer i duellerne", siger Kent Nielsen.

    Hvis vi leger med tanken at vi havde haft Rønnow på kassen og et midterforsvar med Agger og Albrichtsen, så vil jeg påstå at vi stadig havde tabt sådan en kamp her, da vores bagkæde simpelthen kom under så meget pres hver gang Brøndby angreb, fordi vores kollektive presspil pt ikke fungerer. Vi vinder ikke nok dueller over hele banen og vi smider for let bolden væk når vi angriber, netop fordi vores modstandere kan finde ud af at presse os kollektivt.
    At jeg stadig gerne ville bytte målmand og forsvar med Brøndby er en anden snak
    Meget enig her, og har det også på listen over de ting vi har det sværest med... De kampe vi falder sammen er også dem hvor vi overlader området udenfor eget felt til modstanderen, for det pres er vi slet ikke gearet til...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment

    Working...
    X